Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kundikaveri sammui!

Vierailija
22.07.2010 |

Ihan törkeen tapahtui juhannuksena: Oltiin poikakamun ja tämän porukoiden kanssa mökillään itä-Suomessa, ja grillasimme, saunoimme uimme ja lauloille karaokea yms. Mukavaa yhdessäoloa. Olin hieman humalassa (puolikas valkoviini ja kolme siideriä) kun lähdin yöllä nukkumaan, meille varattuun makuuhuonseeseen mökillä. Heitin vaatteet pois pikkareita lukuunottamatta, ja kömmin poikakamun viereen, ja aloin kiusoittelemaan häntä hieman koska oli koko illan tehnyt kovasti mieli rakastella. Oli aika pimeää ja mies kääntyi päälleni, levitin jalkani ja hän työnsi sisään jotenkin ihanan rajusti. Paneskelimme varmaan 45 minsaa, eri asennoissa, mutta paljon takaapäin ja sivuilta, koska se saa minut ihan villiksi. Rakastelun jälkeen lähdin käymään järvessä, oli kuutamoyö ja uin ja peseydyin samalla. Tulin takaisin mökkiin ja katsoin olohuoneen sohvalle. Siellä pötkötti poikaystäväni täydessä unessa! Makkarin sängyssä makasi hänen isänsä, 46 - vuotias äijän köriläs, en tunnistanut häntä kun oli niin pimeää! Itkin ja mietin mitä teen, nukahdin ja aamulla heräsin siihen että poikaystäväni herättää minua "huomenta kulti" tyylillään ja kutitteli heinäkorrella nenääni...Isä hääri keittiössä aamupalaa ja kysyi multa: "No, mitäs tyttö, onko kanuuna" ja iski silmää hymyillen. Asiasta ei ole puhuttu, kukaan ei kai muista mitään paitsi minä, ja kundikamuni ei edes tiedä, hyvä niin. Kaduttaa, hävettää ja nolottaa! Toisaalta syy on hieman poikaystävässänikin, mitäs sammuu kesken illan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan netin novellikokoelmista lyhyt referaatti :)

Vierailija
2/3 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitushan on joku fiktiota ja tarinaa eikä mikään vitun provo vitun lehmä!

ei jaksa aina näitä porvoolaisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoinen fantasia.

M34