Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8-vuotias kuvanut itseään

Vierailija
03.09.2012 |

Tytöllämme on oma kännykkä, yksinkertainen näppäinpuhelin missä on kamera\videokamera. Katselin hänen puhelimesta mitä kuvia ja videoita on ottanut ja järkytyin yhdestä videosta suunnattomasti. Tyttö oli joskus alkukesästä kuvanut itseään vessassa ja kosketteli tisujaan kuin joku aikuinen nainen aikuisten leffoissa. Hänen on ollut pakko jossain nähdä vastaavaa, ei ole tuon ikäinen voinut itse keksiä.

Nyt en tiedä mitä pitäisi tehdä. Puhunko asiasta tytön kanssa ja miten otan puheeksi. Miehelleni en jotenkin pystynyt kertomaan, ainakaan vielä, ettei suutu tytölle tai "nolaa" häntä. Mitä mieltä olette asiasta, missä vaiheessa tytöt kiinnostuu rinnoistaan? Kyseessä esikoinen enkä ole ajatellut että jo tuon ikäisenä olisi. Niin ahdistunut olo kun ei tiedä mitä ajatella.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi juuri ajattelemattaan jotenkin "huutaa" tai "torua"... sanoa "väärät asiat" tms. Niin että on noloa lapselle. Kyllä varmasti sitten jälkeenpäin kertoisin miehelleni.

puhutaan miehen kanssa etukäteen, että on yhteiset sävelet miten tähän asiaan suhtaudutaan ja miten siitä lapsen kanssa jutellaan. Toimitaan molemmat sitten samalla tavalla.

Ja kyllä olisin itse pirun vihainen jos mies menisi yksinään säätämään jotain lasten asioita kertomatta minulle kuin ehkä jälkikäteen.

Vierailija
22/22 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi urkit lapsesi puhelinta olet varmaan ihan tyhmä .tytöllä on oma oikeus purkaa itseään ja jos hän haluaa niin voi koskea itseään se on ihan normaalia . Hän voi oppia tuntemaan kehonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi