Miksi äänestätte lesboa pressaksi? Haluan vilpittömsäti tietää.
Kommentit (11)
Että jotkut osaakin olla typeriä..!
haukkua täällä Tarja halosta? Kävin viimeksi täällä joskus viime viikolla tähän aikaan ja silloinkin täällä oli sama idiootti paikalla.
tai minkään muunkaan kanssa. jokainen tekee omassa makuuhuoneessaan mitä tykkää kenen kanssa tykkää, kunhan ei vie sinne eläimiä tai lapsia.
en ymmärrä että joku ihan oikeasti vielä 2000-luvulla on jotenkin noin suvaitsematon ja estollinen ihminen. mutta oppia ikä kaikki...
makuuhuoneessaan. Mulla on omassa makkarissa ihan tarpeeksi elämää ;).
Pitkä tarina, mutta ihan kannatusmielessä olen jäsen.
En ole kiinnostunut presidentin seksuaalisesta suuntautumisesta, joten aivan sama, vaikka olisikin lesbo, äänestän ihmistä, en " luokittelua" .
henkilöä hänen sukupuolisen suuntautumisen perusteellaa vai jollain muulla?
Onko heterouts/homous/lesbous tai jokin muu olennaisin tekijä presidentteydessä? Siis ihan vilpittömästi vaan...
Ihan samaa kysyn minäkin, että miksi äänestää lesboa? Hyi silmä!!! Vaihtoehtona on fiksuja ihmisiäkin.
Jos tasa-arvo pitää olla miesten ja naisten välillä niin kyllä myös eri seksuaalisesti suuntautuneiden välillä.
KAIKKI ERILAISIA KAIKKI SAMAN ARVOISIA!!!!!!!!!!!!
Voisin hyvin äänestää lesboa, jos sellainen olisi ehdolla (käsittääkseni ei ole), mutta yhtä hyvin voisin olla äänestämättä. Se riippuu aivan ehdokkaan muista ominaisuuksista. Sukupuolinen suuntautuminen ei ratkaise äänestyskäyttäytymistäni.