Tuleeko teillä menkkojen aikana veren mukana aina ihan kuin pala "lihaa"?
Onko tämä vaaleanpunertava juttu se munasolu vai mikä?
Kommentit (8)
No kyllä voi joskus tulla hyytymiäkin, mutta ne on sellaisia veren värisiä, siis tummia kokkaremaisia. Tunnistan kyllä ne. Mutta niiden lisäksi joka menkkojen aikaan tulee myös yksi sellainen ikäänkuin vaaleanpunainen löllömäinen aivan kuin jokin lihasäie. En osaa selittää. Se on sellainen, mikä ei imeydy siteeseen ollenkaan ja jos sen huuhtelee kestositeestä ennenkuin laittaa sen siteen pesukoneeseen, niin se on vain sellainen niinkuin pieni (puolikas pikkurillin kynnestä) kokoinen lituskainen lihanpala tavallaan.
Muistan lukeneeni joskus teininä jostain kuukautisoppaasta, että veren mukana voi tulla joku tuollainen, mutta en muista mikä se on nimeltään. Ilmeisesti ei sitten irronnut munasolu jos sitä ei kerran näkemään, mutta jostakin tuo on irronut selkeästi. AP
mulla voi tulla 3x3cm kokoisia retaleitakin;)
mulla on ollut kerran sellainen. Selkeästi ei ole limakalvo tai muu sellainen limainen nuljaska, jonka saa liiskattua paperiin, vaan nahkamainen ja koossa pysyvä. En sitä sen kummemmin pohtinut, taisin ohimennen ajatella, että olisikohan joku varhainen keskenmeno tms. Mulla nuo kuukautiset ovat tosi epäsäännölliset, joten ei aina pysy perässä, onko myöhässä vai ei.
0,12 mm halkaisijaltaan. Ei sellaista kyllä huomaa paljaalla silmällä.
Tulee kyllä, en tiedä mikä se on. Kohdun limakalvon hyytymät ovat aina tummanpunaisia ja limaisia, mutta en tiedä voiko se vaaleanpunainen peukalonpäänkin kokoinen köntsä olla sitä. Ei se nyt munasolu ainakaan ole, sitä on vaikea nähdä paljaalla silmällä, vaikka ovislimojen kanssa sen kulku on kyllä paikallistettavissa.
Hyytymiä tulee, 2 ensimm vuotopvän aikana, ne on kohdunseinämää ja normaalia.
Muita "lihanpaloja" ei tule eikä pitäisi kellään tulla ja kultapieni, et sinä sitä munasolua paljain silmin erota:DD