Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tiennyt,kuinka ihania eläimiä kissat ovat, ennenkuin otin itselleni kissan :)

Vierailija
02.09.2012 |

Luulin ennen, että kissat ovat epäsosiaalisia jörriköitä, jotka vain syövät, murjottavat ja nukkuvat.

Kuinka väärässä olinkaan! Hoidettuani kerran kaverini kissaa, käsitykseni muuttui, ja otin itsellenikin vähän ajan kuluttua kissan.

Tämän jälkeen käsitykseni muuttui vielä enemmän!

Ennen olin paljon enmmän koiraihminen, mutta nyt olen täysin hullaantunut kissoihin :)

Jos ajattelet samanlailla, kuin minä ennen, eikä sinulla ole kokemusta kissoista, suosittelen lämpimästi johonkin kissaan tutustumista!! :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläisiä ketjuja on aina niin kiva lukea! Itse myöskin olin ennen hyvin ennakkoluuloinen kissoja kohtaan, mutta tavattuani kaverini kissan mieleni muuttui. Moni kissa kun tuppaa vähän ujostelemaan vieraita ja näyttää todellisen luonteensa vasta myöhemmin. Sitten tapasin mieheni joka oli vannoutunut kissaihminen, ja hankimme kaksi kissaa itsellemme. Parissa vuodessa minustakin on tullut aivan "kissahullu", aivan ihania eläimiä!

Vierailija
2/21 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten tuli 2 koiraa. Sulassa sovussa kaikki. Kovin erilaisia vaan ovat.. Koirat hönttää jatkuvasti kimpussa ja kerjäävät huomionosoituksia, kissat taas tarkkailevat tilannetta majesteettisen ylväinä, ja tulevat luokse silloin kun niille itselle sopii ;) Ihania ovat kissat, täytyy myöntää ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ne, jotka eivät tykkää kissoista, eivät ole tavanneet hyviä kissoja.

Vierailija
4/21 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että mielesi on muuttunut! :)

Mulle kävi ihan samalla tavalla. Luulin, että kissat ovat outoja hiippareita, jotka kiipeilevät verhoissa ja hyökkäävät ihmisten jalkoihin kiinni. Sitten tapasin erään lyhytaikaisen poikaystäväni luona aivan ihanan pikku kissan, johon tykästyin. Vähän tuon jälkeen uskalsin ottaa itselleni pennun kun kaverini kissa sai pentuja, ja nyt minulla on kaksi kissaa ollut jo 10 vuotta. Aivan ihania mölliköitä, jotka tulevat syliin, rakastavat ja haluavat rakkautta. Kumpikaan ei ole koskaan raapinut tms. vaan ovat tosi leppoisia ja ihania, ja molemmilla on oma hassu persoonallisuutensa.

Suosittelen myös kissoihin tutustumista kaikille :)

Vierailija
5/21 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä upea eläin kun sen ottaa vakavasti ja siihen tutustuu.

Vierailija
6/21 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi allergian vuoksi ottaa kissaa.

Vierailija
7/21 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä upea eläin kun sen ottaa vakavasti ja siihen tutustuu.

ja miten seurallisia ja uteliaita ovatkaan!

Vierailija
8/21 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana kaikessa ärsyttävyydessään ja ihanuudessaan. Kun päättää jotain haluta se myös tietää millä konsteilla saa tahtonsa läpi. Yksin asuessani tämä kissa tuli aina työpäivän jälkeen ulko-ovelle vastaan ja kurisi noin 10 minuuttia päivän kuulumisia.

Isäni joka ei koskaan ole suuremmin kissoista välittänyt muistaa kyllä kysyä missä kissa on, kun ei ole näkynyt koko päivänä. Tämä siis silloin kun mennään mummolaani kylään, vanhempani asuvat tien toisella puolella.

Meiltä kyllä löytyy koirakin eli en jaoetteli itseäni kissa- tai koiraihmiseksi. Pidän molemmista.

Vierailija
9/21 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
10/21 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ovat hurmaavia eläimiä, mutta kovin väärinymmärrettyjä.

Vierailija
11/21 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kissojen joukossa vielä oikea helmi. Nuo kissat ovat niin ystävällisiä, ihania ja rauhallisia, ettei tottakaan. Minulla on aina ollut kissa, mutta nyt ensi kertaa otin rotukissan ja britin (itse asiassa kaksi), enkä konsaan enää harkitse muuta rotua kuin tätä. Pari aidosti kissakammoista ystäväänikin on alkanut harkita oman britin hankintaa :)

Vierailija
12/21 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos vielä puhutaan brittiläisestä lyhytkarvasta,

se on kissojen joukossa vielä oikea helmi. Nuo kissat ovat niin ystävällisiä, ihania ja rauhallisia, ettei tottakaan. Minulla on aina ollut kissa, mutta nyt ensi kertaa otin rotukissan ja britin (itse asiassa kaksi), enkä konsaan enää harkitse muuta rotua kuin tätä. Pari aidosti kissakammoista ystäväänikin on alkanut harkita oman britin hankintaa :)

Itse olen ihastunut itämaisiin lyhytkarvoihin, kun kaverini kissan kautta sellaiseen tutustuin. Sittemmin meille tuli pari, sitten siskolle pari ja sitten vielä toisellekin kaverille. :)

Todella upeita persoonia, ihmisrakkaita ja puheliaita hörökorvia.

Huomaatko, jokaisella meillä on omat suosikkirotumme. ;)

Vierailija
13/21 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/21 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat antaneet puolelle maailman ihmisistä loisen aivoihin! :)

Loisesta huolimatta kissat ovat kivoja, melkein yhtä mukavia kuin koirat.

Vierailija
15/21 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi allergian vuoksi ottaa kissaa.

Niinpä. Haluaa myös kissan.

Vierailija
16/21 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa kissaa ei ole kun on koira joka inhoaa kissoja mutta tuttujen kissat ovat saaneet sekä minun että heidän käsityksen muuttumaan, kyllä kissoistakin voi olla seuraa :)

Vierailija
17/21 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kaksi kissaa nyt puoli vuotta, ja joka päivä nuo kullanmurut vaan hurmaavat. Ihanat ihanat kissat, pehmeät ja kauniit! <3

Vierailija
18/21 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cornish Rexit on ihania! Meillä niitä koko lauma ja ovat kyllä rakastettavan raivostuttavia eivätkä taatusti ketään jätä kylmäksi. Suosittelen myös koiraihmisille. Ja oikeastaan ihan kaikille, joilla huumorintajua ja rentoa elämänasennetta!

Vierailija
19/21 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina tykänny molemmista!

Vierailija
20/21 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ovat upeita eläimiä! Meillä 3 ragdollia :-)