Kun seksi oman miehen kanssa inhottaa, miten selvitä siitä?
Mieheni ei ole paha, mutta meillä on ollut ja on paljon parisuhdeongelmia, ja tällä hetkellä ollaan tilanteessa jossa kuvottaa ajatuskin seksistä hänen kanssaan.
En ole hänestä taloudellisesti riippuvainen ja pystyisin helposti elättämään itseni ja lapseni ilman häntä, mutta lasten elintaso kyllä laskisi jos eroaisimme. Kummallakaan meistä ei olisi yksinään varaa omakotitaloon tällä alueella, ja joskaan itse en välittäisi, lapsille se olisi tietysti pudotus elintasossa.
Päälle muut syyt olla ydinperheenä lasten takia.
Tähän asti mun paras keinoni selvitä seksistä mahdollisimman vähällä on ollut juoda viinaa silloin kun odotan miehen lähentelyjä. Ei tunnu kuitenkaan kovin kivalta pitkän tähtäimen ratkaisulta.
Mitä te muut olette tehneet, ettei tuntuisi prostituutiolta olla aviomiehen pantavana?
sama tilanne ja mua harmittaa se, kun mies on hyvä mies, hyvä isä, ihan mukavan näköinen ja kaikkea, mutta nyt joku toiv.vaan "huono vaihe" menossa. Seksi ei ole tuntunut aikoihin oikein miltään, mutta se on ollut enemmän suortius, joka hoidettu pois alta. Kauhealta kuulostaa, mutta niin se vaan on ollut. Jos se taas tästä pikku hiljaa.. Koska minä en miestäni halua menettää. Rakastatko miestäsi? Onko hän ulkoisesti haluttava?