Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HAASTE SINULLE: Soita tänään ihmiselle josta et ole pitkään aikaan kuullut

Vierailija
02.09.2012 |

Radiossa nuorten syrjäytymistä koskeva ohjelma. Jopa neljännes nuorista kokee yksinäisyyttä ja syrjäytymistä.

Haastateltu asiantuntija sanoi että ohjelmat ja komiteat ei riitäkään. Tarvitaan sinua ja minua .

Löytyisikö sinulta se kymmenminuuttinen ? Itse soitin yksin maalla asuvalle entiselle opiskelukaverille. Ilahtui kovasti

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein just ruokaa ja sit lähen ehkä ulos.

Vierailija
2/10 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hän ei vastannut eikä ole soittanut takaisinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä pysty stalkkerini soittamaan.

Vierailija
4/10 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä henkilö on niin syrjäytynyt, että ei todellakaan vastaa puhelimeen. Eikä avaa oveaan, jos menee oven taakse kilkuttelemaan. Hän varmaan kuolee niin, ettei kukaan sitä voi tietää. Olemme isolla joukolla yrittäneen vuoron perään olla häneen yhteyksissä, mutta hän ei vastaa :(

Vierailija
5/10 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja soitin. Tai oon sitä soittamista miettiny jo pari viikkoa. Soitin kaverille jonka kanssa oltiin vielä joitain kuukausia sitten hyvin läheisiä, mutta hän löysi tyttöystävän eikä vanhat kaverit ja piirit enää kiinnostaneet. Ajattelin että ehkä aika on tehnyt tehtävänsä ja voitaisiin olla taas kuin ennenkin. Oli kiva jutella ja tuntui että hänestäkin oli kiva jutella ja juttua riitti niin kuin aina ennenkin. Ehdotin sitten kahville menoa, mutta ei kuulemma nykyisin kerkeä sellaista harrastamaan kun on tyttöystävä ja aina kiire... Niinpä niin. Oon ilonen että soitin, vähän yllätyin kun jopa vastasi, mutta harmittaa kun edelleenkään ei ne vanhat kaverit mahdu elämään uuden tyttöystävän rinnalla.

Vierailija
6/10 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku joskus soittais mullekin. Jos en ole kiinnostava, niin mitäpä tässä itseäni tyrkyttämään. Ihan riittävästi olen aiemmin yrittänyt pitää yhteyttä vaikka kehen.

Vierailija
7/10 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin soitan!

Vierailija
8/10 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..............

Vierailija
9/10 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan puhelimeen puhumista. Ja niin inhoaa moni ikäseni kaveri.

Mielummin otan heihin yhteyttä vaikka fb:s tjtn.

Vierailija
10/10 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mnen jopa kyläilemään. Yksinäinen vanhempi sukulaisnainen, aina olevinaan niiiin kiire. Kiitos ap, laitoit hyvän kiertämään :-)

Lisä haasteita, jokainen jos tekee vähän jotain hyvää toisille, tästä maailmasta voi oikeasti tulla parempi paikka.