Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huumattiinko minut?

Vierailija
01.09.2012 |

Olin eilen yökerhossa. Olin humalassa. Kävin tanssimassa, ja menin hakemaan juomani pöydästä johon sen jätin. Yhtäkkiä olin täysin selvä ja tuntui että olisin voinut hypätä katosta läpi. Tuntui että olisin voinut valloittaa maailman. En ole nukkunut koko viime yönä, siivosin oikeastaan koko asuntoni.

Mitäs nyt?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin yhissä isommissa juhlissa,ja sieltä kun oltiin lähdössä niin näin yhden hallusinaation,mutta muuten olo oli kuin kovassa humalassa,samoissa juhlissa kaveri oksensi valkoista vaahtoa ja toiselta meni muisti vaikka oli pari kaljaa juonut,osaisiko kukaan sanoa millä on huumattu,kun itseä alkoi ihmetyttämään ettei mitään muita oireita ollut kuin tuo hallusinaatio,ja muuta en nauttinut illan aikana kuin alkoholia.

Vierailija
2/13 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mahtaisi olla syynä tuollaiseen huumaamiseen? Yleensä syy huumaamiseen on aikomus raiskata tai ryöstää uhri mutta tuollainen aine ei todellakaan siihen auta. Mutta jos tosissasi epäilet edelleen tulleesi huumatuksi niin oikea osoite taitais olla poliisilaitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se siitä mitään olisi hyötynyt. Jos ei sitten lasit jotenkin menneet sekaisin

Vierailija
4/13 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mahtaisi olla syynä tuollaiseen huumaamiseen? Yleensä syy huumaamiseen on aikomus raiskata tai ryöstää uhri mutta tuollainen aine ei todellakaan siihen auta. Mutta jos tosissasi epäilet edelleen tulleesi huumatuksi niin oikea osoite taitais olla poliisilaitos.

Olen perusmamma, olin koko illan siskoni kanssa, tanssimme ja joimme vieraalla paikkakunnalla. Kukaan mies ei lähestynyt tai tullut turhan lähelle. En ymmärrä itsekään.

Vierailija
5/13 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se siitä mitään olisi hyötynyt. Jos ei sitten lasit jotenkin menneet sekaisin

Epäilen myös että lasit on menneet sekaisin mutta tämä olo pelottaa minua. Onko tietoa koska vaikutus loppuu?

Vierailija
6/13 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perusmamma, olin koko illan siskoni kanssa, tanssimme ja joimme vieraalla paikkakunnalla. Kukaan mies ei lähestynyt tai tullut turhan lähelle. En ymmärrä itsekään.

Toi kuulostaa siltä että olisit saanut ekstaasia tai amfetamiinia ja kyllä luultavasti olisit maistanut juomasta jotain erikoista jos noita siinä olisi ollut. Hakkaako sydän, onko pupillit suuret? No, edelleen jos oikeasti ajattelet että sut on huumattu niin poliisilaitokselle tekemään rikosilmo ja ottamaan testit mitä ainetta sulle on laitettu vai onko mitään.

Vierailija
7/13 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen myös että lasit on menneet sekaisin mutta tämä olo pelottaa minua. Onko tietoa koska vaikutus loppuu?

Riippuu siitä paljonko olet saanut sitä. Kyllä se ohi menee mutta älä nyt ainakaan juo kahvia tai polta tupakkaa.

Vierailija
8/13 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuulostaa siltä että olisit saanut ekstaasia tai amfetamiinia ja kyllä luultavasti olisit maistanut juomasta jotain erikoista jos noita siinä olisi ollut. Hakkaako sydän, onko pupillit suuret? No, edelleen jos oikeasti ajattelet että sut on huumattu niin poliisilaitokselle tekemään rikosilmo ja ottamaan testit mitä ainetta sulle on laitettu vai onko mitään.

Sydän hakkasi aikaisemmin runsaasti, pupillit ovat edelleen aivan lautaset ja silmät näyttävät vierailta. Sähellän. En tupakoi ja kahvi ei ole tosiaankaan maistunut.

Vierailija
9/13 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä paljonko olet saanut sitä. Kyllä se ohi menee mutta älä nyt ainakaan juo kahvia tai polta tupakkaa.

amfetamiinin vaikutuksen ei käsittääkseni juurikaan riipu siitä, emiten paljon sitä elimistössä on, vaan se kestää ajassa sen mitä kestää ja mutta vaikutuksen volyymi, siis kovuus tai syvyys tai miten sen ilmaisisi, on runsaampi, jos ainetta on enemmän. Ja jos sitä on saatu eilen yöllä kahdentoista ja neljän välillä niin kyllä sen seuraavana iltapäivänä neljältä pitäisi olla jo ohi. Ei se kestä kuin muutaman tunnin ellei lisäannoksia anneta.

Vierailija
10/13 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kanssa mennään sinne, mihin lasin kanssa suinkin saa mennä.

Vierailija
11/13 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi antaa hyvää ainetta ventovieraalle kun ei siitä itse mitenkään hyödy. Epäilen, että lasit on mennyt sekaisin.

Vierailija
12/13 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään Suomessa tämä on ihan pakollinen varotoimenpide, jota ei voi liikaa painottaa: lasi otetaan mukaan aina ja kaikkialle, tai vähintään jätetään tutun ja turvallisen seuralaisen vahdittavaksi esim. vessareissun ajaksi. Jos lasi on unohtunut yksin pöytään vaikka kymmeneksi mituutiksikin tilataan uusi juoma.

Venäjällä baareissa huomasin, että ihmiset pitävät monesti muualle katsoessaan tai esimerkiksi lasin kanssa liikkuessaan toisen käden kämmentään lasin päällä. Siellä kun aineita ja niiden käytön hallitsevia hämärämiehiä liikkuu vielä paljon enemmän kuin meilläpäin.

Eli sekä maailmalla että Suomessa bilettäessä turvallisuus kuntoon, arvon siskot.

Vierailija
13/13 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntui että olisin voinut hypätä katosta läpi. Tuntui että olisin voinut valloittaa maailman. En ole nukkunut koko viime yönä, siivosin oikeastaan koko asuntoni.