Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako naista tuijottaa?

Vierailija
31.05.2015 |

No, saako?

Rosa Meriläisen mukaan ei saa. Tässä tietenkin yksinkertaisena miesoliona oion mutkia suoriksi tuon Rosan kolumnin kanssa, mutta kyllä tuon kielteisen suhtautumisen himokkaaseen katseeseen voi tekstistä löytää.

Ovatko oikeasti liian viipyvät katseet ja satunnaiset kommentit ongelma naisille Suomessa? Onko väliä keneltä noita katseita ja kommentteja saa?

Itse en miehenä ole koskaan saanut osakseni himokkaita katseita saati sitten ulkonäköäni positiivisesti (tai negatiivisesti) arvostelevia sanoja, joten en osaa tässä tapauksessa asettua naisen asemaan. Voisin kuvitella että satunnaiset kehut voisivat alkuun hivellä itsetuntoa (riippumatta kommentoijan viehättävyydestä), mutta jossain voisi tulla vastaan kriittinen raja. En silti häpeile jos katseeni viipyy esim. kaupungilla kauniin naisen kasvoissa tai vartalossa. Ehkä joku kokee tuonkin ahdisteluna, mutta ennen kuin joku tulee minulle siitä varta vasten huomauttamaan, en osaa primitiivistä käytöstäni muuttaakaan.

Kommentit (510)

Vierailija
181/510 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:25"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:44"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:09"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:05"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:56"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:54"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:40"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:37"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:34"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:26"]

No tottakai saa ja pitääkin tijottaa ja kouria samalla munia ja hieman huohottaa ja murista. Eikö tämän pitäisi olla aivan selvä asia. En ole kuullut tapauksesta, jossa katsominen olisi rangaistavaa, paitsi muinaisessa egyptissä faaraon katseleminen. Naista saa mennä tuijottamaan vaikka metrin päästä jjos siltä tuntuu ja muna kovettuu.

[/quote]

Raavas homomies saa siis käyttäytyä julkisella paikalla samalla tavalla sinua kohtaan. 

[/quote]

Miehen ja homon suhde on sama kuin miehen ja naisen suhde? Miksi naiset on näin tyhmiä, mä en ala :D

[/quote]

Kyllä, ihmisen ja ihmisen suhde on sama kuin ihmisen ja ihmisen suhde.

[/quote] ....ja kummassakin tuijotusesimerkkitapauksessa on kyse yleensä jostain aivan ventovieraasta ihmisestä ,johon henkilöllä joka tuijottaa ei ole minkäänlaista suhdetta.

[/quote]

Kyllä on kauheaa.

[/quote]

jos nyt vaan kohtelisit niitä tuntemattomia naispuolisia vastaantulijoita samalla tavalla kuin toivoisit omaa äitiäsi, sisartasi, tyttöystävääsi, vaimoasi ja/ tai tytärtäsi kohdeltavan. Jos sinusta olisi ok, että joku tuntematon tulee huohottaen muniaan kourien tuijottelemaan tytärtäsi metrin päästä, sinulla onneksi tuskin olisi koskaan ollut mahdollisuutta lapsia tehdäkään. 

[/quote]

Heteromiehen heteronaisen tuijotus rinnastuu homomiehen heteromiehen tuijottamiseen ja munien kourimiseen? Ei voi olla totta.

[/quote]

Ei, vaan heteromiehen heteronaisen asiaton kohtelu rinnastuu tuossa siihen, että äitisi kanssa kaupassa käydessäsi joku runkkari tulee leipähyllyn luona huohottaen tuijottamaan äitiäsi metrin päästä. Ja sinä mammanpoikana et kuitenkaan uskalla sanoa tuolle ahdistelijalle mitään.

[/quote]

No nyt alkaa noita ´tilanteita´ tulla kehiin jo ihan hatusta heittelemällä  !

[/quote] 

ja mistäs hatusta tuo tilanne alun perin heitettiin?

Vierailija
182/510 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:20"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:18"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:17"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:12"]

Sehän on luonnollista että katsoo ja ihailee vastakkaista sukupuolta. Niin sen kuuluu ollakin. Kauneus on sitä varten. Mutta ei saa olla himokasta tuijotusta, jos on vaimo.

Kyllä minä naisena tykkään jos saan ihailevan katseen.

[/quote]

Eli muuten hyvä, mutta himokkuudesta vaimosta pois päin on sähköshokki paikallaan.

Se on jännä kuinka seksuaalisesti erittäin auliit suomalaisnaiset heittäytyvät jälleen neitsyeiksi, kun puhutaan miesten - tai maskuliinisesta - seksuaalikäyttäytymisestä. Tämä vinouma meidän pitäisi yhdessä oikaista.

[/quote]Tämä on siksi koska siitä katseesta ei ole pitkä matka tekoihin. Ensin on aina ajatus...

[/quote]

Aivan, suomalanen nainen on kansainvälisesti hyvin neitseellinen.

[/quote]

Suomalainen nainen on maailmalla aika tunnettua tavaraa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/510 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 03:32"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 03:14"]Kyllä nainen yleensä osaa aina  erottaa ne kunnioittavasti  ihailevat katseet niistä hävyttömistä ,tunkeilevista ja  häpeämättömistä tuijotuksista. Miehen paras keino tarpeen vaatiessa  ns, näpsäyttää kauneudestaan ja viehätysvoimastaan itsevarmaa naista,on olla tarkoituksella kiinnittämättä tuohon naiseen huomiota yhtään enempää ,kuin on hänen väistämisensä ja käytävällä, tai kulkuväylällä ohittamisen kannalta välttämätöntä . Eli huomaamalla hänet juuri je juuri  ja  vain sen verran ,ettei nyt aivan  kävele häntä päin ja törmää häneen. Eli väistää häntä sen verran kuin kaikkia muitakin vastaantulijoita.   Mitä komeampi naisen suhteen näin menettelevä mies on ,sitä inhottavammalta jostain  itsestään selviin katseisiin tottuneesta naisesta tuntuu.Hänen ulkomuotoonsa ja -näköönsä perustuvaa itsetuntoaan on näin tervehdyttävällä tavalla ´näpsäytetty´ [/quote]ootpa ihana :D ja se näpsäytetty nainen ihmettelee, että miks oot sitä kohtaan niin töykee ja onko se tehnyt jotain väärin sua kohtaan....

[/quote]

Eli jos naista ei huomaa, on töykeää? Pyhä Vulva Lasipalatsissaan?

Vierailija
184/510 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 02:31"]

Jos jotakuta sukupuolesta riippumatta kiinnostaa tuijottaa minua niin siinähän tuijottaa. Tuskin edes huomaan sitä sillä katselen yleensä maisemia tai puhelinta enkä kyttää muita ihmisiä tai sitä kyttäävätkö ne minua. En muutenkaan pidä suomalaisille tyypillisestä kyttäyskulttuurista. Ei ihme että olemme masentunutta kansaa kun aina katsellaan muita, haetaan heiltä huomiota ja tarkkaillaan toisiamme että kattooko joku nyt mua vai eikö kato ja jos kattoo niin miksi se kattoo, oonko mä ruma vai niin kuuma pakkaus?! Ajatusmaailma uusiksi niin itsetuntokin jossain vaiheessa kasvaa terveisiin mittasuhteisiin.

[/quote]

Heh, et ole tainnut käydä Espanjassa, Italiassa tai Ranskassa, kun luulet, että Suomessa on "kyttäyskulttuuri". Itse asun yhdessä näistä maista ja inhoan sitä, kun miehet tuijottavat, yrittävät saada huomion ja huutelevat perään.

[/quote]Italiassa muistan kun yksi komea nuori mies vastaan tullessan katsoi päästä varpaisiin ja muiskautti huulillaan. Ei siis minua vaan ilmaan. Suomessa ei ikinä... se oli vaan sellanen no big deal. Ei se mitään pysähtyny enkä minäkään.  Lol...

Vierailija
185/510 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:25"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:44"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:09"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:05"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:56"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:54"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:40"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:37"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:34"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:26"]

No tottakai saa ja pitääkin tijottaa ja kouria samalla munia ja hieman huohottaa ja murista. Eikö tämän pitäisi olla aivan selvä asia. En ole kuullut tapauksesta, jossa katsominen olisi rangaistavaa, paitsi muinaisessa egyptissä faaraon katseleminen. Naista saa mennä tuijottamaan vaikka metrin päästä jjos siltä tuntuu ja muna kovettuu.

[/quote]

Raavas homomies saa siis käyttäytyä julkisella paikalla samalla tavalla sinua kohtaan. 

[/quote]

Miehen ja homon suhde on sama kuin miehen ja naisen suhde? Miksi naiset on näin tyhmiä, mä en ala :D

[/quote]

Kyllä, ihmisen ja ihmisen suhde on sama kuin ihmisen ja ihmisen suhde.

[/quote] ....ja kummassakin tuijotusesimerkkitapauksessa on kyse yleensä jostain aivan ventovieraasta ihmisestä ,johon henkilöllä joka tuijottaa ei ole minkäänlaista suhdetta.

[/quote]

Kyllä on kauheaa.

[/quote]

jos nyt vaan kohtelisit niitä tuntemattomia naispuolisia vastaantulijoita samalla tavalla kuin toivoisit omaa äitiäsi, sisartasi, tyttöystävääsi, vaimoasi ja/ tai tytärtäsi kohdeltavan. Jos sinusta olisi ok, että joku tuntematon tulee huohottaen muniaan kourien tuijottelemaan tytärtäsi metrin päästä, sinulla onneksi tuskin olisi koskaan ollut mahdollisuutta lapsia tehdäkään. 

[/quote]

Heteromiehen heteronaisen tuijotus rinnastuu homomiehen heteromiehen tuijottamiseen ja munien kourimiseen? Ei voi olla totta.

[/quote]

Ei, vaan heteromiehen heteronaisen asiaton kohtelu rinnastuu tuossa siihen, että äitisi kanssa kaupassa käydessäsi joku runkkari tulee leipähyllyn luona huohottaen tuijottamaan äitiäsi metrin päästä. Ja sinä mammanpoikana et kuitenkaan uskalla sanoa tuolle ahdistelijalle mitään.

[/quote]

No nyt alkaa noita ´tilanteita´ tulla kehiin jo ihan hatusta heittelemällä  !

[/quote]

Kyllä.

Vierailija
186/510 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:01"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:51"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:48"]

Käyn salilla keskisuuren kaupungin keskustassa ja jätän auton vähän matkan päähän parkkikselle, jonne kävelen siis pelkissä treenivaatteissa salin jälkeen. Välillä voin oikein tuntea, miten jotkut miehet suorastaan riisuvat mut katseella ja kääntyvät vielä katsomaan ohitettuaankin miltä näytän takaapäin. Se on inhottavaa. Tulee juuri sellainen aiemmassa viestissäkin mainittu tunne, että olen kävelevä lihapala. 

[/quote]

Eikä asialla ole mitään tekemistä asusi kanssa. Miehet ruotuun!

[/quote]

En ymmärrä, mitä haet takaa. Yritätkö sanoa, että jos naisella on päällä normaalit treenivaatteet, niin tätä saa katsoa kuola valuen mutta jos päällä on jotain muuta, muuttuu katsominen epäkunnioittavaksi? 

[/quote]

kyllä minä saan katsella sinua ja takaapäin vaikka metrin päästä ja niin hartaasti kuin haluan. et sinä voi sille asialle yhtään mitään. jos avaat asiasta suusi lutka niin kiellän kaiken kovalla äänellä ja julistan sinut sekopääksi

Vierailija
187/510 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:30"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:20"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:18"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:17"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:12"]

Sehän on luonnollista että katsoo ja ihailee vastakkaista sukupuolta. Niin sen kuuluu ollakin. Kauneus on sitä varten. Mutta ei saa olla himokasta tuijotusta, jos on vaimo.

Kyllä minä naisena tykkään jos saan ihailevan katseen.

[/quote]

Eli muuten hyvä, mutta himokkuudesta vaimosta pois päin on sähköshokki paikallaan.

Se on jännä kuinka seksuaalisesti erittäin auliit suomalaisnaiset heittäytyvät jälleen neitsyeiksi, kun puhutaan miesten - tai maskuliinisesta - seksuaalikäyttäytymisestä. Tämä vinouma meidän pitäisi yhdessä oikaista.

[/quote]Tämä on siksi koska siitä katseesta ei ole pitkä matka tekoihin. Ensin on aina ajatus...

[/quote]

Aivan, suomalanen nainen on kansainvälisesti hyvin neitseellinen.

[/quote]

Suomalainen nainen on maailmalla aika tunnettua tavaraa :D

[/quote]

Antelias tavara ;)

Sitä saa mitä tilasikin.On aivan turha ja suorastaan naurettava tekopyhää itkeä jos miehet katsovat himoiten kun oma seksuaalimoraali on todella matalalla.

Vierailija
188/510 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:37"]

Käyn salilla keskisuuren kaupungin keskustassa ja jätän auton vähän matkan päähän parkkikselle, jonne kävelen siis pelkissä treenivaatteissa salin jälkeen. Välillä voin oikein tuntea, miten jotkut miehet suorastaan riisuvat mut katseella ja kääntyvät vielä katsomaan ohitettuaankin miltä näytän takaapäin. Se on inhottavaa. Tulee juuri sellainen aiemmassa viestissäkin mainittu tunne, että olen kävelevä lihapala. 

[/quote]

[/quote]

En ymmärrä, mitä haet takaa. Yritätkö sanoa, että jos naisella on päällä normaalit treenivaatteet, niin tätä saa katsoa kuola valuen mutta jos päällä on jotain muuta, muuttuu katsominen epäkunnioittavaksi? 

[/quote]

kyllä minä saan katsella sinua ja takaapäin vaikka metrin päästä ja niin hartaasti kuin haluan. et sinä voi sille asialle yhtään mitään. jos avaat asiasta suusi lutka niin kiellän kaiken kovalla äänellä ja julistan sinut sekopääksi

[/quote]

Sun pitää kestää se että miehet katselee sun tiukkaa salipersettä. Jos et kestä niin ongelma on yksin sun.

Vierailija
189/510 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:16"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:03"]

Mua ahdistaa jos joku tujottaa mua. 

[/quote]

Kuole pois.

[/quote]

Sitä rukoilen joka ilta että kuolisin, koska itse en pysty itseäni tappamaan. Mutta kiitos näistä kauniista sanoistasi ja ihanaa elämän jatkoa sinulle :)

Vierailija
190/510 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:41"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sun pitää kestää se että miehet katselee sun tiukkaa salipersettä. Jos et kestä niin ongelma on yksin sun.

[/quote]

Tai ehkä sä vaan kuvittelet (haluaisit) että ne sua katselee ;D

Vierailija
191/510 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastonsuomi on hyvä esimerkki naisten vapaamielisyydestä. Miten ihmeessä naiset kehtaavatkin motkottaa miesten katseesta kun itse harrastavat tosi paljon irtoseksiä, ovat seksikkäissä vaatteissa ja jakavat seksikkäitä ja paljastavia kuvia?

Ei tämän tason kognitiivinen dissonanssi ole mitenkään tervettä.

Vierailija
192/510 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:44"]

Alastonsuomi on hyvä esimerkki naisten vapaamielisyydestä. Miten ihmeessä naiset kehtaavatkin motkottaa miesten katseesta kun itse harrastavat tosi paljon irtoseksiä, ovat seksikkäissä vaatteissa ja jakavat seksikkäitä ja paljastavia kuvia?

[/quote]

Naisten mielestä heidän oma JA myös miesten seksuaalisuus on oltava naisen hallussa. Siksi esimerkiksi miesten runkkaaminen nähdään ahdistavana ja surullisena säälittävänä asiana. Kaikki seksuaalienergia jonka mies vapauttaa ilman naista tai naisen tahtoa vastaan, murentaa naisen valtaa. Naisten mielestä miesten tulee ihalla ja haluta heitä, mutta VAIN naisen hyväksymällä tavalla ja sopivassa tilanteessa. Jos mies tekee päätökset ja tarpeensa itse, on hän irstas sika. Toisaalta osa tykkää määräilevistä miehistä ja heille kiltti rakasteleva mies on säälittävä hiiri. Erittäin hankalaa olla mies ja rakasteja koska naiset eivät rakasta ihmisiä vaan omia halujaan ja koittavat kohottaa statustaan alistamalla henkisesti miehiä.

Vierailija
193/510 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:16"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:03"]

Mua ahdistaa jos joku tujottaa mua. 

[/quote]

Kuole pois.

[/quote]

Sitä rukoilen joka ilta että kuolisin, koska itse en pysty itseäni tappamaan. Mutta kiitos näistä kauniista sanoistasi ja ihanaa elämän jatkoa sinulle :)

[/quote]

Miksi haluat tappaa itsesi?

Vierailija
194/510 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote] 

Ja sun pitää kestää se jos kiimaiset homomiehet katselee sun löysää sohvaperunapersettä. Jos et kestä niin ongelma on yksin sun.

Vierailija
195/510 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:44"]

[/quote]

Naisten mielestä heidän oma JA myös miesten seksuaalisuus on oltava naisen hallussa. Siksi esimerkiksi miesten runkkaaminen nähdään ahdistavana ja surullisena säälittävänä asiana. Kaikki seksuaalienergia jonka mies vapauttaa ilman naista tai naisen tahtoa vastaan, murentaa naisen valtaa. Naisten mielestä miesten tulee ihalla ja haluta heitä, mutta VAIN naisen hyväksymällä tavalla ja sopivassa tilanteessa. Jos mies tekee päätökset ja tarpeensa itse, on hän irstas sika. Toisaalta osa tykkää määräilevistä miehistä ja heille kiltti rakasteleva mies on säälittävä hiiri. Erittäin hankalaa olla mies ja rakasteja koska naiset eivät rakasta ihmisiä vaan omia halujaan ja koittavat kohottaa statustaan alistamalla henkisesti miehiä.

[/quote]

Kyllä. Naiset ovat alkaneet tunkeutua miehen käytökseen ja tapaan olla mies ja manipuloimaan miestä myös ihmisenä itselleen edulliseen suuntaan. Se on todella kuvottavaa. Valitettavasti aika moni suomalaisnainen on tällainen.

Vierailija
196/510 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kyylistä, ihan sama kuka kyylää ja miksi. En tykkää olla huomion kohteena, eikä kyllä hivele itsetuntoa yhtään. Kyyläämisestä tulee aina sellainen olo, että nyt mulla on ruokaa naamassa, hiukset talussa tai räkää poskella.

Vierailija
197/510 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 11:02"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote] 

Ja sun pitää kestää se jos kiimaiset homomiehet katselee sun löysää sohvaperunapersettä. Jos et kestä niin ongelma on yksin sun.

[/quote]

Homot katselee miehiä kultaseni. Nyt ei aivan osunut ;D

Vierailija
198/510 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktaa on, että naisen ei koskaan tarvitse olla vailla seksin vinkujia tai tuijottajia. Ja tuijotus ON vonkausta, vain hienovaraisempaa, eri asteista ja eri muodossa. Ylitarjontaa ja tunkeilua on siis naisille aina, loputtomasti, olemassa. Lähtökohtaisesti siis riesaa.

Joten koittakaa te miehet vaan hyväksyä se tosiasia, että nainen tekee aina itse sen valinnan, kenet hän hyväksyy ja kenen kanssa hän on. Naisen ei tarvitse roikkua kiinni yhdessä katseessanne, koska hän tietää, että uusia tulee aina riittämään meni hän minne tahansa. Te miehet ette tätä suostu uskomaan, vaan luulette, että asia on teidän hallussanne ja "jutun onnistuminen" yhden katseenne päässä. Te ette kuitenkaan valintaa tee naisen puolesta, koskaan, ikinä, vaan nainen tekee sen yksin itse. Ja siihen teidän on tyytyminen, vaikka mitenpäin yrittäisitte asiaa väännellä.

Ja jos te ette tule naisen OMASTA VAPAASTA TAHDOSTA valituksi tai saa vastakaikua kaikesta "intensiivisestä" tuijottamisestanne ja psyykkaamisestanne huolimatta, on se oma vikanne. Mitäs tuijotatte. Mitäs yritätte väkisin. Nainen on kyllä jo ajat sitten tajunnut toljottamisesi, myös sen laadun, usko pois. Ei hänen tarvitse siitä teille ilmoittaa tai jollakin tavalla asiaa kuitata. Hän on valintansa tehnyt jo.

Opetelkaa miehet tajuamaan missä kulkee raja oman päänne sisäisen harhaluulon ja REALISMIN välillä ja myös irrottamaan ajoissa. Miehillä kun on se ongelma, että he elävät usein -varsinkin kesällä- PELKÄSSÄ fantasiamaailmassaan. Ja sitten tulee miehiltä näitä äitiltä lupalappu -kyselyitä että missä menee raja katselemisen ja tuijottamisen välillä kun ei sitä itse vieläkään tiedosteta. Entäs jos vaikka kiinnittäisitte miehet hiljalleen huomiota siihen, miten miehet alistaa naista jo pelkästään katsomalla? Turha on naista syyttää kylmäksi, omapahan on veljeskuntasi tehnyt selväksi.

Vierailija
199/510 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pukeudutaan tyyliin "tissit tarjottimella" ja vesiraja villkuen. Ihan vaan itselle ja mukavuudenhalusta?

Vaikea uskoa!

Vierailija
200/510 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 11:18"]

Faktaa on, että naisen ei koskaan tarvitse olla vailla seksin vinkujia tai tuijottajia. Ja tuijotus ON vonkausta, vain hienovaraisempaa, eri asteista ja eri muodossa. Ylitarjontaa ja tunkeilua on siis naisille aina, loputtomasti, olemassa. Lähtökohtaisesti siis riesaa.

Joten koittakaa te miehet vaan hyväksyä se tosiasia, että nainen tekee aina itse sen valinnan, kenet hän hyväksyy ja kenen kanssa hän on. Naisen ei tarvitse roikkua kiinni yhdessä katseessanne, koska hän tietää, että uusia tulee aina riittämään meni hän minne tahansa. Te miehet ette tätä suostu uskomaan, vaan luulette, että asia on teidän hallussanne ja "jutun onnistuminen" yhden katseenne päässä. Te ette kuitenkaan valintaa tee naisen puolesta, koskaan, ikinä, vaan nainen tekee sen yksin itse. Ja siihen teidän on tyytyminen, vaikka mitenpäin yrittäisitte asiaa väännellä.

Ja jos te ette tule naisen OMASTA VAPAASTA TAHDOSTA valituksi tai saa vastakaikua kaikesta "intensiivisestä" tuijottamisestanne ja psyykkaamisestanne huolimatta, on se oma vikanne. Mitäs tuijotatte. Mitäs yritätte väkisin. Nainen on kyllä jo ajat sitten tajunnut toljottamisesi, myös sen laadun, usko pois. Ei hänen tarvitse siitä teille ilmoittaa tai jollakin tavalla asiaa kuitata. Hän on valintansa tehnyt jo.

Opetelkaa miehet tajuamaan missä kulkee raja oman päänne sisäisen harhaluulon ja REALISMIN välillä ja myös irrottamaan ajoissa. Miehillä kun on se ongelma, että he elävät usein -varsinkin kesällä- PELKÄSSÄ fantasiamaailmassaan. Ja sitten tulee miehiltä näitä äitiltä lupalappu -kyselyitä että missä menee raja katselemisen ja tuijottamisen välillä kun ei sitä itse vieläkään tiedosteta. Entäs jos vaikka kiinnittäisitte miehet hiljalleen huomiota siihen, miten miehet alistaa naista jo pelkästään katsomalla? Turha on naista syyttää kylmäksi, omapahan on veljeskuntasi tehnyt selväksi.

[/quote]Itse olen nainen, ja sanonpahan vaan että sua harmittaa sitten kun ne katseet loppuu. Väitteesi on väärä, että ei tarvitse olla ilman tuijotusta, koskaan. Kyllä ne loppuu kun rupsahdat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi