Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko arjessaan iloja vai onko se vaan puurtamista?

Vierailija
01.09.2012 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puurtamiselta tuntuvaa työtäkin vältän ja juuri siksi olen edennyt urallakin aika pitkälle. Ainahan on olemassa asioita, jotka pitää vaan tehdä, mutta ne tulee tehtyä paremmin jos niistä keksii jotain hauskaa ja innostavaa.

Tästä huolimatta olen juuri nyt aika väsynyt ja masentunut ja poskiontelontulehduksessa. Että ei se maailmankatsomus aina kuitenkaan pelasta.

Vierailija
2/5 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on iloja. Ne vain täytyy osata löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin juuri hyvältä maistuneen lihapiirakan runsaan sinappiannoksen kera. Mahtava fiilis. :)

Vierailija
4/5 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutiinit tuntuu puurtamiselta: aamupuurot lapsille, vaatteet, pesut, ulkoilut, päikkärit, siivoukset, pyykit, astiat yms. Joka päivä kuitenkin huomaan iloitsevani erinäisistä asioista: lasten ilosta, uuden oppimisesta, ystävän puhelusta, mukavista uutisista, tulevaisuuden suunnitelmista jne.

Vierailija
5/5 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on toki pieniä mutta pientä se on elämä mulla muutenkin. :) Lasten uudet taidot ilahduttaa aina. Kerran viikossa haen kirjastosta hyvää musiikkia ja kirjoja. Ruokia teen lounasravintoloiden listojen mukaan, ja niistä saa vaihtelua ja tulee kokeiltua uusia reseptejä. Tällaisia.