Miten joku voi olla noin lihava?!
Ja sit muka yrittää laihduttaa syömällä keksejä ja raflaruokaa.
http://100kilonkeijukainen.blogspot.fi/
Kommentit (20)
"Kivasti on vatsanseutu pienentynyt". Vyötärö 100cm+++ *reps* :D :D
Vittu sä olet idiootti.
Hienoa, että laihduttaa. Ei ole helppoa.
T: 30 kiloa laihduttanut
juuri! Ei pal oo kehumist jos vyötärö yli metrin.
Ap, kerro sinä minulle: miten joku voi olla noin ilkeä?
Lihava voi laihduttaa, mutta milläs sinusta saataisiin hyvä ihminen?
kiinnostava ihminen paitsi olemalla tuollainen paskapää? Onko se sun ainoa keino tulla huomatuksi?
Perusta toki oma paskapää-blogi.
Ja tiedoksi vain yksinkertaiselle ap:lle, että aika monellakin ihmisellä on yli metrin vyötärö, vaikkei se tietenkään terveellistä olekaan. Niitä kävelee kadulla vastaasi koko ajan eivätkä kaikki todennäköisesti edes päällepäin näytä silmääsi ihan hirveiltä läskikasoilta. Et vaan ole päässyt mittanauhan kanssa riehumaan.
ja nykyiset netti/työpaikkakiusaajat tekee aloituksia.
Eikö sullakaan ole omaa elämää?
Miksi pitää muita mollata?
laihdutusblogi.. kertokaa lisää laihdutusblogeja mitä luette..? :)
Ap, kerro sinä minulle: miten joku voi olla noin ilkeä? Lihava voi laihduttaa, mutta milläs sinusta saataisiin hyvä ihminen?
Noilla kiloilla tuon n.2,5kg saisi parissa päivässä pois (ylimääräistä netettä), jos oikeasti alkaisi laihduttamaan.
Komppaan. Mitä väliä ulkonäöllä tai sillä mitä joku tunkee suuhunsa? Mutta tostisesti väliä sillä, mitä suustaan päästää ulos!!
2,5kg noin läskillä ei ole mitään!
Mitenniin muka "yrittää laihduttaa". Aloituspainohan oli muistaakseni jotain 122kg (en jaksa tarkistaa täysin tarkkaa lukemaa) ja nyt jo alle 120kg. Eli eipähän nyt ihan vain pelkkää yritystä ole ollut. Saa sitä järkeäkin käyttää, jos osaa.
Hieman epätoivoiselta laihduttamiselta tuo vaikuttaa... Noilla kiloilla tuon n.2,5kg saisi parissa päivässä pois (ylimääräistä netettä), jos oikeasti alkaisi laihduttamaan.
Eikö tosiaan mikään kelpaa? Ei ole hyvä, jos ei laihduta, mutta ei sekään ole hyvä, jos laihduttaa.
Mitä väliä on vauhdilla, suunta on kuitenkin alaspäin. Ja ehkäpä tuo blogisti ei halua mitään tapponopeaa tahtia, vaan etenee hitaammalla tahdilla. Vai tekeekö se sitten paremman laihduttajan, jos kilot lähtevät nopeasti? Ei? No, sitähän minäkin.
Itsellänikin meni 40kg:n laihduttamiseen kolmisen vuotta ja arvaa mitä, aivan tyytyväinen olen, vaikka en urakasta viikossa suoriutunutkaan.