En olisi ikinä uskonut, että Jammu-setää hirveämpää lastenmurhaajaa löytyy!
Mutta olin väärässä! :( Tästä äijästä olen nähnyt painajaisia 12-vuotiaasta lähtien:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jammu_Siltavuori
Mutta tämä Touko Tarkin (nimi on kuin Aku Ankasta!) ja paholaisnaisen kidutusmurhaustiimi on jotain, mikä menee yli ymmärryksen. Jammuhan on suorastaan kiltti setä tähän kaksikkoon verrattuna! Samoin Tyrnävän polttomurhaajaiskä. Sekin tappo oli sentään toteutukseltaan nopea tähän 25 kertaa toistettuun kidutusmurhayritykseen verrattuna. Ja oikeesti Jammu ja Tyrnävän iskä ovat hirviöitä myös. Mutta tämä kidutuskaksikko, mitä ne sitten ovat? Mikä on hirviöstä seuraava? Paholainen? :(
Voi Eerika, mitä jouduitkaan kestämään. :( Jos meille kaikille tekee näin kipeää lukea mitä jouduit kokemaan, niin miten hirveää on mahtanut elää se. Rauha sielullesi.
Kommentit (18)
Väitti, ettei raiskannut. Siltavuori (joka toimi jutussa syyttäjänä) uskoi, että Jammu turhautui tyttöihin, koska olivat vähän liian nuoria hänen makuunsa. Yleensähän tuo enemmän pyöri sellaisten 11-13 -vuotiaiden niskassa. Siksi tappoi, koska ei tiennyt, mitä tehdä liian nuorille. No, tää on tällaista spekulaatiota. Sinänsä Jammu nappasi tytöt kyytiin, huumasi ja tappoi. Vähättelemättä tekoa, niin se ei kestänyt kauaa.
Sen sijaan tätä tyttöraasua kidutettiin ja kidutettiin, kuolemakin kesti tunteja. Mä väitän, että tää on vielä Jammuakin ällöttävämpi tapaus. Nämä muut perhesurmaajat Tyrnävän tuhopoltot, Pomarkun ampumiset ja muuthan ovat suorastaan humaaneja tähän verrattuna.
Esim Jammu kuulemma istutettiin säännöllisesti kiukaalle vankilassa ollessaan. Minulla on jonkin verran toisen käden tietoa siitä, mitä rikollispiireissä ajatellaan, ja nuo kaksi tulevat kärsimään rankasti kun vankilaan joutuvat. Ja se on iloinen asia. Mitään niin kuvottavaa en ole kuullut / nähnyt / lukenut kuin Eerikan tapaus.
Täällä kyseltiin jossain vaiheessa että painaisitko nappia jos nuo telotettaisiin. En painaisi, mutta jos ne kivitettäisiin kuoliaaksi, niin heittäisin kiven. Tappaminen ei ole tarpeeksi julmaa noille hirviöille.
Mä elän toivossa, että näiden kahden kiduttaja-murhaajan kohdalla oikeus toteutuu telkien takana. Että kanssavangit hoitavat homman. Ei millään henki pois -meiningillä, vaan jatkuvaa kidutusta, pahoinpitelyä ja nöyryytystä. Loppuelämän ajaksi. Ei mulla muuta.
Touko tulee uskoon ja tekee vankilassa hengellistä musiikkia sisältävän äänitteen, joka myy valtavasti. Ikävä kyllä.
Touko tulee uskoon ja tekee vankilassa hengellistä musiikkia sisältävän äänitteen, joka myy valtavasti. Ikävä kyllä.
Tämän tyyppinen sadisti-murha ei unohdu. Elihän Jammukin loppuun asti inhottuna. Toivon vain, että myös se kaksijalkainen hirviö saa linnassa maistaa itsekin isän kättä. Naiseksi en voi häntä kutsua.. eikä sukupuolta tosin pystynyt hyllyvän trikoon seasta havaitsemaan.
Sulkekaas nenä ja suu niin että saatte vain vähän happea, sitä 6 tuntia ja siihen päälle hakkaamista, potkimista vatsaan.. Taustalla varmaan nämä hirviöt ovat halailleet ja imeneet toisiaan. Seksiäkin on varmaan harrastettu.
Aamulla siteet auki ja lapsi kotitöihin, sitten kouluun. Ja sieltä takaisin seksuaalirikollisen ja pershärön kanssa kotiin. Siellä Nadia onkin leikannut taas vaatteita, josta saadaan hyvä syy toistaa sadistinen leikki. Niin sairasta, että tekisi mieli itse mennä sinne oikeuteen ja sitoa pariskunta nippuun. Eikö tämän kerran voitaisi järjestää vähän erilainen "oikeudenkäynti", please?
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Kuka näitä vanhoja ketjuja kaivaa esiin
No, nuo itänaapurin kunnostautuvat vauvojen hengiltä raiskaamisessa eli vain piru tietää mitä he kidapatuille lapsille tekevät.
Asuin lapsena 80-luvulla Myllypurossa ja Jammun näin siellä muutaman kerran.
En silti ole hänestä painajaisia nähnyt. Hullu sadisti, onneksi jäi kiinni.
Touko Tarkki ja Jammu asuivat muuten alle kilometrin päässä toisistaan, moniko tiesi?
Vierailija kirjoitti:
Touko Tarkki ja Jammu asuivat muuten alle kilometrin päässä toisistaan, moniko tiesi?
Kuten kymmenen tuhannet muutkin
Touko istuu tällä hetkellä eristyssellissä muutaman muun naisia ja tyttöjä lahdanneen miehen kanssa. On varmaan mukavat keskustelut siellä Michael Penttilän kanssa
Tyrnävän lastenpolttaja on vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Tyrnävän lastenpolttaja on vapaana.
Nyt jo? Eikö se istunutkaan ees 12 v?
Pahin pedofiili on kehitysvammainen Mikko känsälä.
Miltä se tuntuu, olla täysin valveutumaton maailman asioista?
Näin ne Jammun murhaamat pikkutytöt kerran matkalla kouluun. Olin itse yläasteella. Aina välillä tulevat mieleen ja suru.
mä olen sitä mieltä et vieraan raiskaamaksi tuleminen on helpompi kestää kuin kuukausien ja jopa vuosien henkinen ja fyysinen väkivalta niiltä aikuisilta joiden pitäisi olla maailman luotettavimmat.
Eerika vietti miltei joka yön kotonaan vuodesohvaan sidottuna,hakattuna ja nöyryytettynä.