Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioliittotohtorit auttakaa! Oliko mulla lupa odottaa

Vierailija
31.08.2012 |

että mieheni varaisi ravintolasta pöydän syntymäpäiväni kunniaksi?

Olen puhunut miehelle siitä, miten kurjalta tuntuu, että hän ei enää huomioi minua juurikaan. Syntymäpäivänikin viikolla hän vesitti käytöksellään. Olen viime päivänä sanonut, että haluaisin päästä erääseen ravintolaan syömään ja näyttänyt myös sen nettisivuja. Nyt kysyin, onko mies suunnitellut jotain viikonlopuksi. Ei ole kuulemma. Sanoin, että luulin, että hän vie minut nyt sinne, mutta ei ollut ajatellut, vaan "jotain pidempää sitten joskus".

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtänyt toiveesi ja vienyt sinut syömään?

Vierailija
2/20 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit itsekin voinut varata sen ja mennä vaikka kaverin kanssa. Nyhveröä tuollainen nyhveröinti. Jos jotain halajaa niin loppupeleissä täytyy itse pitää saannista huoli.

Mieskään ei sitten odota mitään ylläreitä tietenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on muuten ok, paitsi tietenkin sinun kannaltasi, koska odotit kivaa ylläriä. Tuo on aivan normaalia käytöstä eli sinulla ei ollut "lupaa" odottaa mitään erityistä.

Suoraan puhumisem neuvot täältäkin. Sitä ilman pärjätään vain prinsessasaduissa.

Vierailija
4/20 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin miehelle, että haluan päästä tähän ravintolaan syömään, useampaan otteeseen syntymäpäiväviikolla. Kerroin myös, miten pahoitin mieleni, kun mies mitätöi synttärini. Nyt kysyin, onko hän suunnitellut jotain viikonlopuksi. Jos olisin sanonut, että varaa syntymäpäiväni kunniaksi pöytä X:sta, olisi se ollut mielestäni itse järjestämäni juttu. Sanoin siis ihan suoraan, että haluan päästä sinne. -ap

Vierailija
5/20 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluavasi syntymäpäivänä syömään ravintolaan. Miehen olisi siinä tapauksessa pitänyt olla vuorovaikutuksessa kanssasi ja kysyttävä tyyliin kumpi varaa. Mutta jos hän oletti että sinä hoidat varaamisen ym. jos kerran olit asian jo maininnut ja hän sanoi ok. (?)

Vierailija
6/20 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano pläkkiselvästi " Haluan ravintolaan X syöm ään päivänä Y ja nyt varaan sinne pöydän". Sillä siisti. Sitten menette.

Olette ehkä suht koht tuore pari...kyllä se siittä vuosien mittaan selkiää eikä tartte enää turhaan pähkäillä mokomia.....

Vierailija
7/20 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin miehelle, että haluan päästä tähän ravintolaan syömään, useampaan otteeseen syntymäpäiväviikolla. Kerroin myös, miten pahoitin mieleni, kun mies mitätöi synttärini. Nyt kysyin, onko hän suunnitellut jotain viikonlopuksi. Jos olisin sanonut, että varaa syntymäpäiväni kunniaksi pöytä X:sta, olisi se ollut mielestäni itse järjestämäni juttu. Sanoin siis ihan suoraan, että haluan päästä sinne. -ap

mennä silloin ja silloin kuin pyytää suoraan.

Ei miehet ymmärrä.

Vierailija
8/20 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet osaavat kuunnella ja yllättää. Ei pidä yleistää, vaikka oma mies olisikin mölli.

Vierailija
9/20 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet saanut.. :D

Et vaan ole "kouluttanut" miestäsi tarpeeksi.. :D Toki riippuu myös miehen luonteesta ja kotikasvatuksesta. Oma mieheni kyllä ymmärtää vihjailuista ja monesti ei tartte edes vihjailla. Esim. 1. hääpäiväksemme varasi sviitin samasta hotellista jossa oltiin hääyönä, varasi ravintolan, oli hommanut kivan yllärinkin vielä.. Tänä hääpäivänä oli samat luksukset+ sain mieheltä uuden auton.. Synttäreillä/äitienpäivänä jne olen saanut aina lahjoja, kukkia, on viety syömään ja muuta hemmottelua. Lisäksi arkipäivän romantiikkaa riittää.. :) Mutta kannattaa avoimesti puhua asiasta, kertoa omista toiveistaa muistamisten suhteen jne.. Niin luulisi menevän perille ja sitten seuraavan kerran tulevan jotain kivaa.. Tsemppiä sinulle!! :)

Vierailija
10/20 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

romanttinen ja huomaavainen? Millaista se teidän arkipäivän romantiikka on miehen taholta? -ap

olet saanut.. :D Et vaan ole "kouluttanut" miestäsi tarpeeksi.. :D Toki riippuu myös miehen luonteesta ja kotikasvatuksesta. Oma mieheni kyllä ymmärtää vihjailuista ja monesti ei tartte edes vihjailla. Esim. 1. hääpäiväksemme varasi sviitin samasta hotellista jossa oltiin hääyönä, varasi ravintolan, oli hommanut kivan yllärinkin vielä.. Tänä hääpäivänä oli samat luksukset+ sain mieheltä uuden auton.. Synttäreillä/äitienpäivänä jne olen saanut aina lahjoja, kukkia, on viety syömään ja muuta hemmottelua. Lisäksi arkipäivän romantiikkaa riittää.. :) Mutta kannattaa avoimesti puhua asiasta, kertoa omista toiveistaa muistamisten suhteen jne.. Niin luulisi menevän perille ja sitten seuraavan kerran tulevan jotain kivaa.. Tsemppiä sinulle!! :)

Vierailija
11/20 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi miehesi voinut jotenkin reagoida, eli joko a) varata sen pöydän b) järkkää jotain muuta, mahdollisesti yllärin tai c) kertoa oma-aloitteisesti ettei halua syömään sinne nyt vaan xxx, mutta JOTAIN olisi synttäriksi voinut kehittää - etkö saanut edes lahjaa??

mun mielestä oleellista oli että sula oli synttärit ja teit tiettäväksi että kaipaat jotain huomiota, mutta et saanut mitään. tuo ravintola tarjoiltiin hänelle hopeatarjottimella ettei ideoistakaan ollut pulaa.

ehkä ihana mies muuten mutta kuulostaa aika ankealta. minä loukkaantuisin, en odota mitään raketteja ja kultaa ja juhlaa synttärinä, mutta kimppu ruusuja edes tai kotona laitettu spesiaali-ruoka (jos on vaikak budjetti-ongelmia)...

eli lyhyesti: paska mies

Vierailija
12/20 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin soitappa parhaalle tyttökaverillesi ja pyydä häntä syömään synttäreidesi kunniaksi.

Vierailija
13/20 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa romantiikka on ihan kuollut. Olen tukenut miestäni pitkään ja kestänyt häneltä paljon ja jäänyt itse täysin huomiotta pitkän aikaa. Nyt meillä pitäisi olla uudelleenrakentamisen aika. Olen hyvin selvästi kertonut, että tarvitsen huomiota ja romantiikkaa ja haluan olla tärkeä ja "ihana". Sain kyllä kukkia illalla ja mies kertoi tilanneensa lahjan. Hän kysyi, mitä haluan ja sen sitten tilasi. Ilman mitään en siis jäänyt. Edellisenä iltana hän häipyi omille menoilleen yksin ja tuli vsta yhdeltä kotiin vaikka pyysin häntä luokseni. Tässä erityistilanteessa erityishuomio olisi vain hyvin tärkeää, koska olemme vaappuneet lähes eron partaalla jo jonkin aikaa, miehen käytöksen vuoksi. Kokonaistilanne on siis hatara ja surkea. Mies on sanonut, että haluaa näyttää minulle, että osaa olla ihana aviomies, mutta sitä päivää ei näy. -ap

Vierailija
14/20 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat lastensa kanssa tai sitten muiden ystäviensä kanssa. En kuulu mihinkään isompaan ystäväpiiriin. Tapaamme harvoin ja vain päivisin. -ap

Niin soitappa parhaalle tyttökaverillesi ja pyydä häntä syömään synttäreidesi kunniaksi.

Vierailija
15/20 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän toi kukkia ja tilasi lahjan. Enempää ei voi mielestäni toiselta edes odottaa jos tähänkään asti ei ole ollut romantiikkaan taipuvainen. Kukat on jo aika iso juttu (esim. itse en ole koskaan saanut kukkia).

Mielestäni voisit itse varata sen ravintolan ja mennä miehen kanssa yhdessä sinne. Viettäkää kiva ilta ja illan päätteeksi kerrot, että sinusta olisi tosi ihanaa jos mies joskus oma-aloitteisesti varaisi ravintolaan paikat.

Vierailija
16/20 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

romanttinen ja huomaavainen? Millaista se teidän arkipäivän romantiikka on miehen taholta? -ap

olet saanut.. :D Et vaan ole "kouluttanut" miestäsi tarpeeksi.. :D Toki riippuu myös miehen luonteesta ja kotikasvatuksesta. Oma mieheni kyllä ymmärtää vihjailuista ja monesti ei tartte edes vihjailla. Esim. 1. hääpäiväksemme varasi sviitin samasta hotellista jossa oltiin hääyönä, varasi ravintolan, oli hommanut kivan yllärinkin vielä.. Tänä hääpäivänä oli samat luksukset+ sain mieheltä uuden auton.. Synttäreillä/äitienpäivänä jne olen saanut aina lahjoja, kukkia, on viety syömään ja muuta hemmottelua. Lisäksi arkipäivän romantiikkaa riittää.. :) Mutta kannattaa avoimesti puhua asiasta, kertoa omista toiveistaa muistamisten suhteen jne.. Niin luulisi menevän perille ja sitten seuraavan kerran tulevan jotain kivaa.. Tsemppiä sinulle!! :)

eli kerroin heti suhteen alussa että tykkään että minua muistetaan tärkeinä päivinä ja vastavuoroisesti tykkään muistaa ja ostella lahjoja jne.. Mutta kotikasvatus ja luonne takaavat sen että mies osaa huomioida. :) Arkipäivän romantiikka on sitä (monesti sellaista vanhanaikaista herrasmiestouhua) että mies pitää huolta autostani (mm. vie sen talliin, huoltaa jne.), kantaa puita minulle että saan lämmitettyä takkaa, kantaa ostoskassit, hoitaa lapsia kun olen väsynyt (ja muutenkin), laittaa söpöjä tekstiviestejä, osallistuu paljon kotitöihin, muutenkin huolehtii että minulla ja lapsilla on hyvä olla. Halii ja suukottelee päivittäin.. jne.

Mutta en heittäis kirvestä kaivoon sinuna vielä, ehkä toivoa on jos kerrot miehelle selkeästi toiveistasi jne.. :) Ymmärrän täysin mitä tarkoitat että olisi tyhmää suoraan sanoa että varaa se ravintola yms.

Vierailija
17/20 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole nuiva nalkuttaja. Jos haluat mennä syömään, menkä syömään! On kiva juhlistaa synttäreitä rakkaan (tai jonkun muun) kanssa vaikka IHAN ITSE sen järjestäisikin.

Minä en odottele mitään prinsessakivaa synttäreinäni, vaikka olenkin leijonanaisena luomakunnan ruhtinatar. Nykyinen ukko ei tuo edes aamiaista sänkyyn. En anna sen pilata päivääni, vaan teen itselleni JUST sellaisen aamiaisen kuin haluan ja ilmoitan, että haluan nauttia sen rauhassa yksin hesari seuranani, kuten haluankin!

Ja jos kaipaan geimejä tai menoa tai muuta, järjestän itse ystäväni paikalle, kokkaillaan yhdessä jne. EI voi odottaa että toinen nostelisi jalustalle tai pitelisi kultalusikkaa.

Mutta ennenkaikkea - mitä tarkoitti tuo "myöhemmin jotain pidempää" ??? Ehkäpä miehesi tulee myöhemmin yllättämään sinut, mutta vesität sen narisemalla.

Hyvää SYntymäpäivää! Anna itsesi loistaa! Pois pikkumaisuudet ja odotukset! Odottaessasi jotain joltain toiselta, koet vain pettymyksiä ja saat itsellesi pahan mielen. Kanna itseäsi arvolla, nainen!

Vierailija
18/20 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä voisin kertoa, mitkä asiat tekisivät minusta iloisen ja samalla meille hyvää. Mies on kuitenkin hyvä isä ja uskollinen, tekee paljon töitä ja kotitöitä. Hän on itse sanonut, että saisi varmaan paljon takaisin, jos kohtelisi minua paremmin, niin kuin saisikin. Ja tosiaan, ei ole kyse siitä, että minun on päästävä ravintolaan, vaan haluan, että mies haluaa antaa minulle jotain, mistä tietää minun ilostuvan. Osaan kyllä varailla pöytiä itsekin, mutta se ei ole yhtään romanttista. -ap

eli kerroin heti suhteen alussa että tykkään että minua muistetaan tärkeinä päivinä ja vastavuoroisesti tykkään muistaa ja ostella lahjoja jne.. Mutta kotikasvatus ja luonne takaavat sen että mies osaa huomioida. :) Arkipäivän romantiikka on sitä (monesti sellaista vanhanaikaista herrasmiestouhua) että mies pitää huolta autostani (mm. vie sen talliin, huoltaa jne.), kantaa puita minulle että saan lämmitettyä takkaa, kantaa ostoskassit, hoitaa lapsia kun olen väsynyt (ja muutenkin), laittaa söpöjä tekstiviestejä, osallistuu paljon kotitöihin, muutenkin huolehtii että minulla ja lapsilla on hyvä olla. Halii ja suukottelee päivittäin.. jne. Mutta en heittäis kirvestä kaivoon sinuna vielä, ehkä toivoa on jos kerrot miehelle selkeästi toiveistasi jne.. :) Ymmärrän täysin mitä tarkoitat että olisi tyhmää suoraan sanoa että varaa se ravintola yms.

Vierailija
19/20 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse hauskanpidosta vaan romantiikasta ja huomioimisesta parisuhteessa. -ap

Vierailija
20/20 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä voisin kertoa, mitkä asiat tekisivät minusta iloisen ja samalla meille hyvää. Mies on kuitenkin hyvä isä ja uskollinen, tekee paljon töitä ja kotitöitä. Hän on itse sanonut, että saisi varmaan paljon takaisin, jos kohtelisi minua paremmin, niin kuin saisikin. Ja tosiaan, ei ole kyse siitä, että minun on päästävä ravintolaan, vaan haluan, että mies haluaa antaa minulle jotain, mistä tietää minun ilostuvan. Osaan kyllä varailla pöytiä itsekin, mutta se ei ole yhtään romanttista. -ap

eli kerroin heti suhteen alussa että tykkään että minua muistetaan tärkeinä päivinä ja vastavuoroisesti tykkään muistaa ja ostella lahjoja jne.. Mutta kotikasvatus ja luonne takaavat sen että mies osaa huomioida. :) Arkipäivän romantiikka on sitä (monesti sellaista vanhanaikaista herrasmiestouhua) että mies pitää huolta autostani (mm. vie sen talliin, huoltaa jne.), kantaa puita minulle että saan lämmitettyä takkaa, kantaa ostoskassit, hoitaa lapsia kun olen väsynyt (ja muutenkin), laittaa söpöjä tekstiviestejä, osallistuu paljon kotitöihin, muutenkin huolehtii että minulla ja lapsilla on hyvä olla. Halii ja suukottelee päivittäin.. jne. Mutta en heittäis kirvestä kaivoon sinuna vielä, ehkä toivoa on jos kerrot miehelle selkeästi toiveistasi jne.. :) Ymmärrän täysin mitä tarkoitat että olisi tyhmää suoraan sanoa että varaa se ravintola yms.

mies tajuamaan miten saada niistä loistavat. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan