Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 32-vuotias muka keski-ikää lähestyvä?

Vierailija
31.08.2012 |

Pete Lattu eli Salkkareiden Kalle, joka on 32-vuotias, sanoi Ilta-Sanomien TV-maailmassa olevansa "melkein keski-ikäinen". Kuulostaa hieman oudolta. Olen aina mieltänyt keski-ikäisen n. 45-60-vuotiaaksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaasti mutta varmasti :).

Vierailija
2/8 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete Lattu eli Salkkareiden Kalle, joka on 32-vuotias, sanoi Ilta-Sanomien TV-maailmassa olevansa "melkein keski-ikäinen". Kuulostaa hieman oudolta. Olen aina mieltänyt keski-ikäisen n. 45-60-vuotiaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keski-ikä on ollut tilastollinen elämän puoliväli? Minusta se on ennemminkin elämänvaihe.

Vierailija
4/8 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varhainen keski-ikä alkaa 35-vuotiaana.

Vierailija
5/8 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se keski-iän lähestyminen tarkoita, että ei ole vielä keski-ikäinen. Mieluummin mäkin lähestyn keski-ikää kuin olen keski-ikäinen tai peräti loitonnun keski-iästä.

Vierailija
6/8 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta noin, koska asiaan vaikuttaa:

-Se paljonko elämää edessä/takana on, ennen ihmiset kuolivat nuoremppina =keski-ikäinen oli nuorempi mitä nykyään kun eletään vanhemmiksi.

-Millainen ihmisen elämänvaihe on. Ennen se "elämävaiheellinen keski-ikä" saavutettiin aiemmin, koska töihin mentiin nuorempina, lapsia saatiin nuorempina jne. Nykyään moni 30-v on vasta työuraansa aloittamassa ja lapseton, ennen useimmilla on 30-v jo ainakin 10 työvuotta takana ja lapset kouluiässä.

Vierailija
7/8 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan oikeasti aikuinen, ei siis enää nuori aikuinen :)

Vierailija
8/8 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kylläkin 33 (s. 14.8.1979).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan