Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi eksän kädet tärisevät lähelläni?

Vierailija
31.08.2012 |

lähelläni? Ihan kuin sillä olisi ollut maailman pahin krapula.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten jännittää sua.

On ihastunut?

Vierailija
2/28 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten se pelkää sinua

tai sitten sillä tärisee aina tai on krapula.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haissu vanhalle viinalle. Eikä oo yrittämässä lopettaa tupakanpolttookaan.

Miksi se jännittäisi mua? Rakastaako se vielä mua?

Vierailija
4/28 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pelkäisi mua? Se kyllä on ihan yhtä paha suustaan kuin minä ja voimakkaampi.

Ei sillä aina tärise. Nyt pisti ihan silmään :O

ap

Vierailija
5/28 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei kai muuta syytä ole kuin jännitys tai pelko...valitse siitä!

Vierailija
6/28 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei kai muuta syytä ole kuin jännitys tai pelko...valitse siitä!

Vierailija
7/28 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun naama vituttaa sitä niin paljon että kädet alkaa täristä. Mun exälläni menee ylähuuli ihan viivaksi aina kun näkee mut. Sillä tulee myös SE katse ja kädet alkaa täristä.

Niin paljon se vihaa mua.

Joten tarkkaile exäsi käytöstä noin muutoinkin.

Vierailija
8/28 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä pääse popsimaan normaalia annostaan jos sinä olet paikalla. Ei halua, että tiedät.

Saa vierotusoireita ja kädet tärisee.

Tai sitten on juoppo

Vierailija
9/28 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MS-tautiin tai parkinsoniin?

Vierailija
10/28 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun naama vituttaa sitä niin paljon että kädet alkaa täristä. Mun exälläni menee ylähuuli ihan viivaksi aina kun näkee mut. Sillä tulee myös SE katse ja kädet alkaa täristä.

Niin paljon se vihaa mua.

Joten tarkkaile exäsi käytöstä noin muutoinkin.

mut me harrastettiin seksiä tuossa pari viikkoa sitten ja sen jälkeen verisesti riideltiin, ei pitäis olla enää mitään hampaankolossa tuostakaan. :/

Alan kallistua Parkinsonin puolelle.

ap

Vierailija
11/28 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän alkanut puhua ja liikkua hitaammin? Onko huomattavissa uudenlaista ihon rasvoittumista? Masennusta? Hienomotoriikass amuutoksia? Ne viittaavat tuon vapinan lisäksi Parkinsonin tautiin.

Vierailija
12/28 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pelkäisi mua? Se kyllä on ihan yhtä paha suustaan kuin minä ja voimakkaampi.

Ei sillä aina tärise. Nyt pisti ihan silmään :O

ap

Ne ulkoisesti voimakkaat ja suustaan pahimmat ovat useimmiten vahvoja vain näennäisesti ja oikeasti todella epävarmoja jännittäjiä. Se voimakas vahvan rooli on vain suojakuori, joka on rakentunut peittämään heidän todellisen herkkyytensä. Been there, done that.

Olisko sun ex päässyt lähemmäs omaa herkkyyttään erottuanne? Ehkä hänen suojakuorensa ei ole enää niin kova ja järkkymätön, sun "vahvuutesi" saa hänet nykyisin jännittämään?

Vierailija
13/28 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä on aina uskaltanu itkeä muitten nähden, nauraa ja rakastaa ja olla vihainen. Mutta ehkä sellainen tunteitten voimakas näyttäminen ja välitön iloisuuskin voi olla jonkinlaista suojakuorta. En osaa selittää... Tai ainaki se suureen ääneen aina sanoo, että sitä ei hävetä mikään ja se on juuri sellainen kuin on. Ehkä se sit toitottaa sitä vähän liian suureen ääneen jotta se olisi totta?

Mutta miksi se mua pelkäisi ja jännittäisi?! Kyllä se tietää, että se on meidän kahden väleissä "niskan päällä".

ap

Vierailija
14/28 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten joko rakastaa tai vihaa tai molempia, mikä on itse asiassa aika todennäköistä.

Vierailija
15/28 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat että on niskan päällä?

Vierailija
16/28 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat että on niskan päällä?

että sillä on suurempi vaikutus muhun kuin mulla siihen. Se tietää mun ikävästä jne ja välillä se käyttää mua hyväkseen. Tai no, voiko se ola hyväksikäyttöä jos minä ihan tietoisesti lähden mukaan juttuihin.

Mutta tarkemmin ku ajattelee ja mitä enemmän ajattelee, niin sehän taitaa olla ihan reppana oikeesti!

ap

Vierailija
17/28 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomio, että kumpikaan ei pysty pidättämään hymyä kun nähään toisemme. Ja sit on pakko murjasta jotain, että "mitäs vanhan homo" ja mies sanoo "vitun lehmä" ja sillä linjalla jatketaan koko aika. (joo, ollaan yli kolmekymppisiä pitkälti ja koulutettuja...)

ap

Vierailija
18/28 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voi rakastaa sua ja/ tai himoita sua vaikka kuinka paljon ilman että pystyisi silti sitoutumaan suhun.

pitäisikö sun päästää irti ja ottaa rankasti etäisyyttä?

Vierailija
19/28 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä on aina uskaltanu itkeä muitten nähden, nauraa ja rakastaa ja olla vihainen. Mutta ehkä sellainen tunteitten voimakas näyttäminen ja välitön iloisuuskin voi olla jonkinlaista suojakuorta. En osaa selittää... Tai ainaki se suureen ääneen aina sanoo, että sitä ei hävetä mikään ja se on juuri sellainen kuin on. Ehkä se sit toitottaa sitä vähän liian suureen ääneen jotta se olisi totta?

Mutta miksi se mua pelkäisi ja jännittäisi?! Kyllä se tietää, että se on meidän kahden väleissä "niskan päällä".

ap

Vierailija
20/28 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ootte pitkälti koulutettuja lehmiä ja homoja, niin keskustelkaa ihan homosti asiasta. niin ja ootte ihan aikuisia...