Kannattaako ostaa kerrostalosta maantasalla oleva asunto?
Olisi yksi kiva tarjolla, mutta epäilen vähän tuota maan tasalla oloa. Siinä on kyllä tosi kiva pieni "lasikoppi" terassikin. Mutta onko kovin turvatonta?
Sijoituskämpäksi ostaisin, joten en siinä itse asuisi ainakaan vielä vuosiin.
Kommentit (6)
rivitalossa tai omakotitalossakaan?
alueet ovat. Vanhemmat ihmiset saattavat oikein haluta noita maantasalla olevia asuntoja - jos sijoituskämppää ajattelit.
Roihuvuoressa yhtä asuntoa, joka on vilkkaasti likennöidyn kadun varressa ja läheisyydessä sijaitsee vielä pari kaljakuppilaa, että kuinka joku uskaltaa asua tossa maantasalla. Jos asunto on esim. puistoon tai muualle rauhalliseen suuntaan, niin silloin voisin ostaa. Mutta onko se silloin asuntomurtokohde?
Ei, en ehkä ostaisi maantasasta.
Miksi se olisi sen turvattommanpaa kuin rivitalossa tai omakotitalossakaan?
Ei kukaan rivarissa tai omakotitalossa asumista juuri pelkää, mutta jostain syystä tuossa mielessä rivaria vastaava kerrostalon maatasokämppä on jotenkin muka pelottava?
Paljon kylmempi kuin kerrostalossa korkeammalla olevat asunnot esim. Sokeritoukat valtaava aina ekaksi alakerran asunnot jne.
joilla on niin turvatonta tai levotonta että alakerroksen asunto olisi huono juttu. Ns. huonoista kaupunginosista tai vaikka Helsingin Kalliosta en itse ehkä haluaisi maantason kämppää, mutta muuten joo. Asun itse nyt maan tason kämpäässä Helsingin Viikissä ja on kyllä talon parhaita asuntoja n ämä maantasot, minulla on jopa oma keskiverto rivitalopihan kokoinen aidattu piha, kun ylempien kerrosten ihmisillä on pelkät lasitetut parvekkeet :)