Neljän Tähden Illallinen ja töpselinenän voitto
Todella MAUTONTA! Miten aikuinen ihminen voi toimia noin lapsellisesti että antaa "kilpaurheilijamaisesti" kaikille 1 pistettä? Oliko tässä ohjelmassa vaan näyttää sen lukaalia? Tosin en todellakaan usko että se ukko asuu siinä kun ei löytänyt omassa keittiössään mitään.
Kommentit (7)
Voittiko se typerä kusipää joka antoi kaikille vaan yhden pisteen, sen takia että voittaisi itse?
Tossa vaiheessa olisi kyllä tuotantotiimin pitänyt puuttua.
Katsoin joskus brittien Arvostele mun illallinen- ohjelmaa jossa oli vastaavasti käyttäytyvä typerys.
Se pakotettiin antamaan kunnolliset pisteet, eikä tosiaan voittanut.
Lapsellinen, ylimielinen ääliö tämä Seliö. Oho, sehän rimmasi... :)
yksikään niistä ei osannut käyttää aterimia! EI KUKAAN! Söivät samalla tavalla kuin mun 6-vuotias lapseni!
Lapsellinen, ylimielinen ääliö tämä Seliö. Oho, sehän rimmasi... :)
Mut joo, tiesin tyypin kun seuraan moottoriurheilua. Olisin kuvitellut että se käytäytyy normaalisti ja pisteyttää jotain 3-6 välillä niinkuin muillakin on tapana. Sit lopuks katsottais kuka voittaa.
Menny niin paljon rahaa tohon pytinkiin, ettei ole ollut enää rahaa uuteen paistinpannuun!
mielestä tuo tyyppi ois pitänyt heittää koko kisasta veke,koska laskelmoi noin röyhkeästi!
noh,onneksi toiset ei alentuneet tuon räkäpallon tasolle.
näköjään moottoria pärisyttämllä oli sitten auto tai vene. Onkohan joutunut edes maksamaan talostaan mitään, kun partnerit/sponsorit ilmeisesti kustantaneet. Ainakin tämän nettisaitin mukaan tulee sellainen mielikuva. Olisko saanut rahaa siitäkin, että esittelee ruokaohjelmassa talonsa ja saavat sitten nämä talopartnerit siitäkin mainosta.
http://www.samiselio.com/taloprojekti.php
Ihan sama minusta vaikka voittikin, ei ne muutkaan osallistuneet mitenkään kiihkolla kokkaukseen.
En ole ikinä kuullutkaan Seliöstä. Nyt tiedän sitten kuka mies on. Eli kannattaa naamansa pistää kaikenlaisiin ohjelmiin.
Talo oli tyylikäs ja varmaan terveesti rakennettu, mutta ei näyttänyt paikalta, jossa mielellään joku asuisi ja jota sanoisi kodiksi. Enemmän edustustila. Seliö puhuikin siitä kuin jostakin yrityksen osasta.
Voittiko se typerä kusipää joka antoi kaikille vaan yhden pisteen, sen takia että voittaisi itse?
Tossa vaiheessa olisi kyllä tuotantotiimin pitänyt puuttua.
Katsoin joskus brittien Arvostele mun illallinen- ohjelmaa jossa oli vastaavasti käyttäytyvä typerys.
Se pakotettiin antamaan kunnolliset pisteet, eikä tosiaan voittanut.