Joko on ollut vanhempain iltoja koululla?
Meillä ois tänään ekaluokkalaisella ja ei sit yhtään kiinnostais.
Kommentit (8)
meillä 5 lk, eikä natsaa yhtään, neljännen kerran vitosluokan vanhempainilta....
Arvostan kahdenkeskisiä vanhempainvartteja enemmän.
Pienryhmä, joten ekaluokkalaisten vanhemmille tärkeämpi. Ekaluokalla menin:)
Joten tiedän kyllä mitä se on.
Kiinnostaa myös lapsen koulu, mutta noissa vanhenpainilloissa ei ole juuri mitään mikä ois oikeesti tärkeetä. Koulun nettisivuilta saa kyllä kaiken tiedon. ap.
sinne mennään koska kiinnostaa lasten koulunkäynti ja hänen elämänsä? Mä ymmärrän sen, kun lapsi menee ekalle, että siltä saa uutta tietoa, mutta kun samassa koulussa on jo monta lasta, niin joka vuosi jankataan niistä samoista koulukyytiongelmista, joille opettajat eivät voi mitään, kerrataan koulun sääntöjä ja esitellään opettajat. Niin ja syödään jotain hiton pullaa ja juodaan kahvia. Mitään uutta mä en ole oppinut sen jälkeen, kun esikoiseni meni kouluun. Joka vuosi niissä istutaan ja ärsyttää suunnattomasti, kun en kehtaa olla menemättä. Vanhempainvartit ovat aivan eri asia, niistä saa henkilökohtaista tietoa lapsesta.
sinne mennään koska kiinnostaa lasten koulunkäynti ja hänen elämänsä? Mä ymmärrän sen, kun lapsi menee ekalle, että siltä saa uutta tietoa, mutta kun samassa koulussa on jo monta lasta, niin joka vuosi jankataan niistä samoista koulukyytiongelmista, joille opettajat eivät voi mitään, kerrataan koulun sääntöjä ja esitellään opettajat. Niin ja syödään jotain hiton pullaa ja juodaan kahvia. Mitään uutta mä en ole oppinut sen jälkeen, kun esikoiseni meni kouluun. Joka vuosi niissä istutaan ja ärsyttää suunnattomasti, kun en kehtaa olla menemättä. Vanhempainvartit ovat aivan eri asia, niistä saa henkilökohtaista tietoa lapsesta.
Sitten ärsyttävää kun jotkut äidit puhuu omien lasten jutuista kaikkien ajalla, ne voisi säästää vanhempainvarttiin. Viimeksi 40 minuuttia jankuttivat vain muutamaa koskevaa taksikyytiä. Plääh.
Nyt oli lattialla lappuja joissa oli adjektiiveja ja niistä piti valita lapseen sopivat. Jokaisen isä tai äiti sitten selitti miksi oli valinnut juuri ne. Ope kirjoitteli muistiin itselleen.
Kaksi tuntia siellä hurahti ja ihan hyvä että lähdin. ap.