Oh-hoh ajelin posliinipimpulin ja jopas!
Käytin aina naisten terää mutta nyt omani oli niin tylppä että sain vain häpykummula karvat jotenkuten hinkattua ja häppärit jäivät karvaisiksi, hyi. Nappasin sitten salaa mieheni terän (joo hyi hyi minua) ja ajelin sillä. OHHOH mikä tulos!!!!!!!!!!
Iho on silkkinen kuin mikä!!!! VAIKKA SILITTÄISI VASTAKARVAAN!!!! Tälläinen se ei ole ollut ikinä!
VOI VITSIT!!!!! Mä ostan itelleni OMAN MIESTEN TERÄN! xD
Kommentit (43)
Ei tämä sitten ollutkaan yhtä hauska kuin se edellinen posliinipimpuli (+ rullapierut), jota olen nauranut pitkään. Eikö joku nostaisi senkin syysiltojen iloksi.
tarkoitus ei ollutkaan olla hauska vaan antaa hyväksi kokemani neuvo eteenpäin, kaikille silkkiset posliinipimpulit syksyn iloksi xD ap
kerroppas nyt MINKÄ TAKIA pitäisi ajaa "pimpuli" posliiniksi?
Se, että se on mahdollista niin ei tarkoita että se olisi tarpeellista tai kaunista. Ja siitä, että se on helppoa, vielä helpompaa on olla ajamatta. Breaking news! Mieskin tykkää enemmän kun ei näytä lapselta ja karvat mitä hivellä :)
Ei tämä sitten ollutkaan yhtä hauska kuin se edellinen posliinipimpuli (+ rullapierut), jota olen nauranut pitkään. Eikö joku nostaisi senkin syysiltojen iloksi.
tarkoitus ei ollutkaan olla hauska vaan antaa hyväksi kokemani neuvo eteenpäin, kaikille silkkiset posliinipimpulit syksyn iloksi xD ap
kerroppas nyt MINKÄ TAKIA pitäisi ajaa "pimpuli" posliiniksi?
Se, että se on mahdollista niin ei tarkoita että se olisi tarpeellista tai kaunista. Ja siitä, että se on helppoa, vielä helpompaa on olla ajamatta. Breaking news! Mieskin tykkää enemmän kun ei näytä lapselta ja karvat mitä hivellä :)
Kun kesäksi ajan karvat pois, syyskuussa lopetan ajelun ja olen kesäkuun alkuun asti karvainen.
Talvella turkki päällä, kesällä on kiva kun ei ole karvat tiellä
Kun kesäksi ajan karvat pois, syyskuussa lopetan ajelun ja olen kesäkuun alkuun asti karvainen. Talvella turkki päällä, kesällä on kiva kun ei ole karvat tiellä
ne karvat on tiellä (maantiellä?) ? Liittyykö tuo jotenkin seksiin, harrastatteko talvella harvakseltaan?
on se kalju pimppi söpö kuin sika pienenä ja helppo puhdistaa kun karvat ei ole tiellä. seksissäkin luistaa hyvin kun iho on silee.
toivottavasti sinulla on ihan oma sähkökäyttöinen parranajokone, etkä vetele alapäätäsi miehen omalla. Yööök
Kyllähän miehet tunkee naamansa suoraan sinne jalkoväliin, niin ei kai se haittaa jos toinen vähän lainaa konetta alapään siistimiseen :) No jos sitä ajelua harrastaa useastikin, niin silloin on ihan jees hankkia oma kone.
Itse ole muutaman kerran ajellut vaimon häpäreitä partakoneella, mutta kutittaa kuulemma liikaa ;) Täytyy varmaan hankkia toisenlainen kone.
Se, että se on mahdollista niin ei tarkoita että se olisi tarpeellista tai kaunista.
No ei välttämättä tarpeellista, mutta toisten mielestä se on kaunista. Makuasioista on täysin turha vängätä. Mutta sehän ei tietysti sovi karvapöherön kannattajille.
Ja siitä, että se on helppoa, vielä helpompaa on olla ajamatta. Breaking news! Mieskin tykkää enemmän kun ei näytä lapselta ja karvat mitä hivellä :)
Ei jaksaisi taas yleistää. Minä tykkään kun vaimon häpärit ovat karvattomat ja sileät. Eikä hän muistuta lasta miltään osaltaan vaikka karvat olisi ajeltu. Eivät hänen säärensäkään näytä pikkutytön jaloilta vaikka nekin on ajeltu...
M33
Tekee muuten hyvää jälkeä ja on hellä!
ja sitten se yksi postimyyntistä tilattava miesten partahöylä, en muista nimeä, mutta usein on ollut mainos täällä vauvapalstallakin siitä.
Eihän nuo ole kuin hölmöjen höynäytystä nuo terät naisille. Se nyt on sanomattakin selvää, että miesten höylät on parempia, onhan niitä nyt kehitetty jokapäiväiseen käyttöön miehelle jo huomattavasti pidempään kuin naisten römpsänajovekottimia.
Kalliita ne terät on, mutta kestää kun ei jätä likoamaan jonenkkin vetiseen paikkaan.
Minäkin tahtoisin tietää!!1
Series 5. Philishave nyppii leikatessa, jotta "leikkaisi syvemmältä" ja näkyy näppylöinä. Braunin teräverkot on loistavat. Leikkaa karkeampaa, pystyä ja ihoa vasten kasvavaa. Ne erilaiset aukot toimii jotenkin tosi hyvin.
Series 5. Philishave nyppii leikatessa, jotta "leikkaisi syvemmältä" ja näkyy näppylöinä. Braunin teräverkot on loistavat. Leikkaa karkeampaa, pystyä ja ihoa vasten kasvavaa. Ne erilaiset aukot toimii jotenkin tosi hyvin.
toivottavasti sinulla on ihan oma sähkökäyttöinen parranajokone, etkä vetele alapäätäsi miehen omalla. Yööök
Omat on, mies käyttää sitä Philishavea, mutta koneet laitetaan aina ajon ja koneen pesun jälkeen siihen liuottimeen.
Tuolta edullisesti, suomes ylihinnoteltuja (siks mustalaisetkin pöllii just niitä:)
http://www.dealextreme.com/p/gillette-mach3-revolutionary-9299?r=347742…
EUR 7.72 (checkout by credit card)
Railussa parissa viikos posti kulkee paketin kotiin.
kun vaahdon/geelin vaihtaa aitoon sudilla levitettävään ja vaahdotettavaan partsaippuaan niin jopas alkaa muuttua iloksi...
Toimii kuin ajatus, ja paikat jos ajaa vielä saunan jälkeen niin sileä jälki pysyy useamman päivän