Oh-hoh ajelin posliinipimpulin ja jopas!
Käytin aina naisten terää mutta nyt omani oli niin tylppä että sain vain häpykummula karvat jotenkuten hinkattua ja häppärit jäivät karvaisiksi, hyi. Nappasin sitten salaa mieheni terän (joo hyi hyi minua) ja ajelin sillä. OHHOH mikä tulos!!!!!!!!!!
Iho on silkkinen kuin mikä!!!! VAIKKA SILITTÄISI VASTAKARVAAN!!!! Tälläinen se ei ole ollut ikinä!
VOI VITSIT!!!!! Mä ostan itelleni OMAN MIESTEN TERÄN! xD
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2012 klo 07:54"]
Terässä eo lue muuta kuin Gillette kun kahvaa en nähnyt, ajelin siis pelkkä terä kädessä, helppoa tuolla pimpulialueella. Terässä on VIISI veistä ja ylhäällä mintunvihreä raita (se kostutusaine tms mikä niissä on aina) ja alhaalla on sininen viiva. voin googlailla jos löydän tarkan mallin!
pimpuli on edelleen sileä, en käsitä. en ole koskaan saanut tälläistä ihoa. en karvanpoistovoiteella, en pinseteillä, en vahalla, en epilaattorilla... olen niin iloinen kun kokeilin tuota ja haluan jakaa riemuni muidenkin av-mammojen kanssa :)
ap
[/quote]
Pitää näyttää muijalle tämä keskustelu. Olen sanonut sille naisten höylien huonoudesta mutta eihän tuo usko. Kuluu niistä miestenkin höylistä terät mutta on ne paljon parempia. Kerran kun omat oli loppu niin otin yhden käyttämättömän naisten mallin naaman ajeluun. Työvoitto ja hermotesti kun sai samaa kohtaa hinkata uudestaan ja höylä jatkuvasti ns. tukossa.
Sääriään enimmäkseen ajelee. Toisinaan vähän siistii pusikkoa ja joskus vetää posliiniksi. Mua ei karvat haittaa eikä hidasta että siinä mielessä ihan sama. Parempi se on kuitenkin käyttää kunnollista niin ihokaan ei ärry kuten huonolla.
AP: käytitkö jotain sheivausgeeliä vai ihan vain saippualla?