Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille naisvastalovertailu

Vierailija
30.08.2012 |

Kumman ottaisit pantavaksi ja kummasta tykkäät ulkoisesti?

55 kg hoikka, solakka, B-kuppinen posliini-viivapillu

90 kg, pyöreä lanteinen, tukevareisinen, D-E-kuppi, tumma täyteläinen karvakolmio ja isohkot muhkeat pilluhuulet

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on 89kiloa pyöreä lanteinen, uhkeat reidet. E/85 tissit, tummat karvat ja isohuulinen pillu. Aivan upea ulkoisesti ja ihana pantava. Joskus ollut tuollaisen luukasan kanssa, en pitänyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
84/86 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sissus mitä jengiä täällä. Mä en varmaan saisi edes seisomaan noin läskin naisen kanssa kuin tuo neiti b. enkä ole mitenkään superronkeli. noin lihava nainen vaan näyttää enemmän valaalta kuin naiselta.

sen sijaan toi a-vaihtoehto on kutakuinkin naisihanteeni.

vaan ei siinä mitään, läski on muotia ja puolet suomesta on ylipainoisia. ei muuta ku makkarat hyllymään ja hiki lentämään.

Vierailija
85/86 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sissus mitä jengiä täällä. Mä en varmaan saisi edes seisomaan noin läskin naisen kanssa kuin tuo neiti b. enkä ole mitenkään superronkeli. noin lihava nainen vaan näyttää enemmän valaalta kuin naiselta.

sen sijaan toi a-vaihtoehto on kutakuinkin naisihanteeni.

vaan ei siinä mitään, läski on muotia ja puolet suomesta on ylipainoisia. ei muuta ku makkarat hyllymään ja hiki lentämään.

Pikkupoikien naisihanne on yleensä pikkutyttö.

Vierailija
86/86 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka on enemmän minun makuuni. Muodokas isompikin nainen kyllä herättää kiinnostuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi