Miehille naisvastalovertailu
Kumman ottaisit pantavaksi ja kummasta tykkäät ulkoisesti?
55 kg hoikka, solakka, B-kuppinen posliini-viivapillu
90 kg, pyöreä lanteinen, tukevareisinen, D-E-kuppi, tumma täyteläinen karvakolmio ja isohkot muhkeat pilluhuulet
Kommentit (86)
ensimmäinen vaihtoehto, mutta kunnon muhkealla pillulla eikä mitään viivaa :D
Mielummin. Mutta puoliväli noista mieluiten.
Lukittu vastaus:
Neiti A
Haluan itse olla suhteessa suurempi osapuoli ja hoikka/solakka/urheilullinen nainen kannustaa itseäkin pitämään kunnostaan huolta.
M39
Olen 163cm, 50kg ja 75c, pyllyä löytyy mutta vatsani ja reiteni ovat treenatut. Pillu on kyllä lähes karvaton, mutta vain siksi että se on hygieninen ja miehen on sitä mukava nuolla, ettei jää karvat hampaiden väliin kuin hammaslanka konsanaan. Sängyssä olen estoton, kiusoitteleva sekä himokas, rakastan suihin ottamista ja kunnon meteliä panopuuhissa!
Jos minut laitettaisiin riviin vastaus B kohdan kanssa, kumman te ottaisitte? Minä ottaisin itseni ;)
55 kg hoikka, solakka, B-kuppinen posliini-viivapillu ei ole hedelmällisen näköinen. Eikä kaunis. 10 kiloa lisää, niin ok.
Miksi missikisoissa on tuon painoisia parikymppisiä naisia? Jos on hoikka 165 cm/55 kg niin on taatusti enemmän miesten mieleen kuin 165 cm/65 kg, koska siinä on sitä naisellista läskiä jo aika paljon.
Olet aivan selvästi katkera läski akka. Ja mitä se posliiniviivapillu tähän kuuluu? Olet taatusti joku läski ja kateellinen reppana.
Kyllä, kyllä, hyvin kelpaisi!
Itse olen 183kg, 88kg, sporttinen, erittäin hyvin toimeen tuleva, koulutettu ja hyvätapainen mies. Ja petipuuhat ovat erittäin mieleisiä.
Eikä tosiaankaan tulisi mieleenikään valita 90kg:n mimmiä.
luulis että järkikin sanoo että "kauneus on katsojan silmissä" osa tykkää laihoista, osa lihavista ja osa jostain siitä väliltä
Ainakin mun järki sanoo niin. Miksi läski sitten on niin kiihottava, jos se itse kuitenkin haluaisi olla hoikka?
luulis että järkikin sanoo että "kauneus on katsojan silmissä" osa tykkää laihoista, osa lihavista ja osa jostain siitä väliltä
Kyllä, kyllä, hyvin kelpaisi!
Itse olen 183kg, 88kg, sporttinen, erittäin hyvin toimeen tuleva, koulutettu ja hyvätapainen mies. Ja petipuuhat ovat erittäin mieleisiä.
Eikä tosiaankaan tulisi mieleenikään valita 90kg:n mimmiä.
Kuullostat erittäin varteen otettavalta mieheltä :)) Täällä vaan jyllää ajatusmaailma, että kaikille miehillä kelpaksi ihrakasa mielummin,kuin hoikka itsestään huoltapitävä hedelmällinen nainen.
tähän ketjuun on selvästi vastaillut aloittaja itse tai muut läskit katkerat naiset, jotka toivovat että miehet haluaisivat mieluummin heidät kuin kiinteän hoikan kaunottaren. Ja monestihan hoikat ovat muodokkaampia sanan varsinaisessa merkityksessä kuin lihavat tasapaksut tynnyrivartaloiset naiset, joten sen takia hoikat ovat enemmän miesten mieleen (muodoilla tarkoitetaan tissejä, peppua, vyötäröä, EI läskimakkaroita).
Kun lukee mitä tahansa keskusteluja mistä tahansa palstalta, miehet himoitsevat aina ENEMMÄN hoikkia muodokkaita kiinteitä kaunottaria kuin lihavia tynnyrinmallisia läskejä naisia. Tiimalasimuoto näkyy aina parhaiten hoikassa vartalossa ja sitähän miehet haluavat. Tässä ketjussa vaan on laitettu epäoikeudenmukainen jaottelu: tissitön muodoton hoikka nainen ja isotissinen muodokas lihava nainen.
Olen 163cm, 50kg ja 75c, pyllyä löytyy mutta vatsani ja reiteni ovat treenatut. Pillu on kyllä lähes karvaton, mutta vain siksi että se on hygieninen ja miehen on sitä mukava nuolla, ettei jää karvat hampaiden väliin kuin hammaslanka konsanaan. Sängyssä olen estoton, kiusoitteleva sekä himokas, rakastan suihin ottamista ja kunnon meteliä panopuuhissa! Jos minut laitettaisiin riviin vastaus B kohdan kanssa, kumman te ottaisitte? Minä ottaisin itseni ;)
Sulta ei kysytty :) Oma kehu haisee aina. Jos aika miehet ottaa pyöreämmän niin ei siinä auta kuin tyytyä osaansa.
Posliini pillu on turn off eikä karvoilla ole mitään tekemistä nuolemisen onnistumisen suhteen, paitsi pikku Nico-pettereillä jotka luulee että naisella on karvaton pillu luonnostaan.
tähän ketjuun on selvästi vastaillut aloittaja itse tai muut läskit katkerat naiset, jotka toivovat että miehet haluaisivat mieluummin heidät kuin kiinteän hoikan kaunottaren. Ja monestihan hoikat ovat muodokkaampia sanan varsinaisessa merkityksessä kuin lihavat tasapaksut tynnyrivartaloiset naiset, joten sen takia hoikat ovat enemmän miesten mieleen (muodoilla tarkoitetaan tissejä, peppua, vyötäröä, EI läskimakkaroita). Kun lukee mitä tahansa keskusteluja mistä tahansa palstalta, miehet himoitsevat aina ENEMMÄN hoikkia muodokkaita kiinteitä kaunottaria kuin lihavia tynnyrinmallisia läskejä naisia. Tiimalasimuoto näkyy aina parhaiten hoikassa vartalossa ja sitähän miehet haluavat. Tässä ketjussa vaan on laitettu epäoikeudenmukainen jaottelu: tissitön muodoton hoikka nainen ja isotissinen muodokas lihava nainen.
Tuolla perusteella niihin muihin ketjuihin vastaa aina ne hoikat naiset miehinä.
Jos väität että tähän ketjuun vastaa läskit naiset niin sulle on todistustaakka siitä väitteestä.
100 % varmasti jokainen mies ottaisi muodokkaan isotissisen ja isopeppuisen HOIKAN naisen mieluummin kuin läskimakkaraisen lihavan naisen, jossa ainoa kurvi on tynnyrin muoto kyljessä.
Tässä ketjussa kärjistetään hoikka muodottomaksi pienitissiseksi ja lihava muodokkaaksi isotissiseksi, vaikka pitäisi kysyä tasapuolisesti nuo ominaisuudet sekä hoikalla että lihavalla.
Ja varmasti tässä ketjussa suurin osa vastaajista on katkeria lihavia naisia, koska miesten vastauksia kun lukee mistä tahansa muusta ketjusta tai palstoilta, miehet vastaavat aina että lähemmäs 100 kg painavat lihavat naiset eivät viehätä millään lailla.
100 % varmasti jokainen mies ottaisi muodokkaan isotissisen ja isopeppuisen HOIKAN naisen mieluummin kuin läskimakkaraisen lihavan naisen, jossa ainoa kurvi on tynnyrin muoto kyljessä. Tässä ketjussa kärjistetään hoikka muodottomaksi pienitissiseksi ja lihava muodokkaaksi isotissiseksi, vaikka pitäisi kysyä tasapuolisesti nuo ominaisuudet sekä hoikalla että lihavalla. Ja varmasti tässä ketjussa suurin osa vastaajista on katkeria lihavia naisia, koska miesten vastauksia kun lukee mistä tahansa muusta ketjusta tai palstoilta, miehet vastaavat aina että lähemmäs 100 kg painavat lihavat naiset eivät viehätä millään lailla.
Sinullakin on nyt todistustaakka tuosta 100% väitteestä sekä siitä, että tässä ketjussa läskit naiset kirjoittaisivat miehinä. Alapas todistella tai olet hävinnyt.
Ps. aloituksen vertailu oli juuri mikä oli asetettu. hoikka B-kuppi, poslari vs. isotissinen ja pyöreä ja muodokas, tuheropillu.
Oma valintani B.
Kyllä, kyllä, hyvin kelpaisi! Itse olen 183kg, 88kg, sporttinen, erittäin hyvin toimeen tuleva, koulutettu ja hyvätapainen mies. Ja petipuuhat ovat erittäin mieleisiä. Eikä tosiaankaan tulisi mieleenikään valita 90kg:n mimmiä.
Kuullostat erittäin varteen otettavalta mieheltä :)) Täällä vaan jyllää ajatusmaailma, että kaikille miehillä kelpaksi ihrakasa mielummin,kuin hoikka itsestään huoltapitävä hedelmällinen nainen.
Jep, täällä vielä sama 183/88 kundi. Ainoa miinus taitaa olla ikä 45v :) Mutta aina välissä kuitenkin mielessä käy, että joskopa vielä uuden naisen kanssa laittaisi pikkuperheen. Vaikka ei tässä nykyperheessä ole mitään vikaa tai syytä pyrkiä siitä eroon.
Ja täytyy myöntää, että tuo kommenttisi itsestään huoltapitävä hedelmällinen nainen on juuri sellainen joka kääntää pääni :) Varsinkin jos nainen sattuu olemaan blondi :)
Ja kyllä esim 90kg:n paino todennäköisesti heikentää sekä itsestään huolta pitämistä, sekä hedelmällisyyttä.
Olen tähän ketjuun kirjoittanut jo aiemmin. Olen mies, ehkä erillainen, voi olla. Painavammat naiset eivät ole useinkaan kurvittomia, eivät ainakaan useammin kuin 55 kiloiset. Pidän siis kyllä kurveista. Edelleenkin otan jälkimmäisen vaihtoehdon mielummin.
ap:lla ja hänen jatkokommenteillaan, kun pitää kärjistää.
Ei pidä kitistä, jos kaikki miehet eivät pidäkään laihasta.
Eli itsellä ykkösvaihtoehto b, mutta elävässä elämässä kyllä se A-kin kävisi, koska himo ja rakkaus korvaa näitä fyysiä "puutteita".
Terveen itsetunnon omaava a-vaihtoehto, joka arvostaisi pienempiä kurvejaan kyllä passaisi kanssa, Mutta jos vertailu pelkällä panokriteereillä niin sitten b.
Kyllä, kyllä, hyvin kelpaisi! Itse olen 183kg, 88kg, sporttinen, erittäin hyvin toimeen tuleva, koulutettu ja hyvätapainen mies. Ja petipuuhat ovat erittäin mieleisiä. Eikä tosiaankaan tulisi mieleenikään valita 90kg:n mimmiä.
Jep, täällä vielä sama 183/88 kundi. Ainoa miinus taitaa olla ikä 45v :) Mutta aina välissä kuitenkin mielessä käy, että joskopa vielä uuden naisen kanssa laittaisi pikkuperheen. Vaikka ei tässä nykyperheessä ole mitään vikaa tai syytä pyrkiä siitä eroon.Ja täytyy myöntää, että tuo kommenttisi itsestään huoltapitävä hedelmällinen nainen on juuri sellainen joka kääntää pääni :) Varsinkin jos nainen sattuu olemaan blondi :)
ja kyllä, olen kauppakorkeassa opiskeleva vaaleaverikkö, joka tietää, mitä elämältään haluaa. Tanssia olen harrastanut 15 vuotta. Kuntosali ja lenkkeily ovat myms lähellä sydäntäni. Tuetenkin jostain olisi karsittava, jos perheen perustaisin, mutta itsestäni silti pitäisin huolta, jotta miehen kelpaisi mus katella ja ittellä olisi hyvä olla.
163cm,50kg,75c :)
55 kg hoikka, solakka, B-kuppinen posliini-viivapillu ei ole hedelmällisen näköinen. Eikä kaunis. 10 kiloa lisää, niin ok.