Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille naisvastalovertailu

Vierailija
30.08.2012 |

Kumman ottaisit pantavaksi ja kummasta tykkäät ulkoisesti?

55 kg hoikka, solakka, B-kuppinen posliini-viivapillu

90 kg, pyöreä lanteinen, tukevareisinen, D-E-kuppi, tumma täyteläinen karvakolmio ja isohkot muhkeat pilluhuulet

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, olen kauppakorkeassa opiskeleva vaaleaverikkö, joka tietää, mitä elämältään haluaa. Tanssia olen harrastanut 15 vuotta. Kuntosali ja lenkkeily ovat myms lähellä sydäntäni. Tuetenkin jostain olisi karsittava, jos perheen perustaisin, mutta itsestäni silti pitäisin huolta, jotta miehen kelpaisi mus katella ja ittellä olisi hyvä olla. 163cm,50kg,75c :)

Ai ai, aina vaan menee paremmaksi! Tuo kauppakorkea on ehdottomasti pelkkää plussaa. Itsellänikin on kaupallis-tekninenkoulutus ja niissä tiimoissa isossa softafirmassa yhden alueen myyntivastuussa Pohjoismaissa + muutama muu maa. Ja toinen puoli omasta toimeentulosta tulee melko vakavasti otettavasta sijoitustoiminnasta.

Ai juu, kun kerroit olevasi blondi, niin omalta puoleltani tummat lyhyet hiukset ja parransänki. Ja kun tässä on ollut näitä naisten strategisia mittoja, niin voisin mainita yhden oman: 40cm pumppaamatta. Mutta mikä se on? Ei se ei ole sen pituus...

No, menee melkolailla off-topic. Kohta siitä saa kuulla ;)

Vierailija
62/86 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 kg, pyöreä lanteinen, tukevareisinen, D-E-kuppi, tumma täyteläinen karvakolmio ja isohkot muhkeat pilluhuulet

Kyllä, kyllä, kyllä, kyllä ja kyllä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman ottaisit pantavaksi ja kummasta tykkäät ulkoisesti?

55 kg hoikka, solakka, B-kuppinen posliini-viivapillu

Mitä hoikempi sitä parempi!

PIENI ON KAUNISTA.

Vierailija
64/86 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, olen kauppakorkeassa opiskeleva vaaleaverikkö, joka tietää, mitä elämältään haluaa. Tanssia olen harrastanut 15 vuotta. Kuntosali ja lenkkeily ovat myms lähellä sydäntäni. Tuetenkin jostain olisi karsittava, jos perheen perustaisin, mutta itsestäni silti pitäisin huolta, jotta miehen kelpaisi mus katella ja ittellä olisi hyvä olla. 163cm,50kg,75c :)

Ai ai, aina vaan menee paremmaksi! Tuo kauppakorkea on ehdottomasti pelkkää plussaa. Itsellänikin on kaupallis-tekninenkoulutus ja niissä tiimoissa isossa softafirmassa yhden alueen myyntivastuussa Pohjoismaissa + muutama muu maa. Ja toinen puoli omasta toimeentulosta tulee melko vakavasti otettavasta sijoitustoiminnasta.

Ai juu, kun kerroit olevasi blondi, niin omalta puoleltani tummat lyhyet hiukset ja parransänki. Ja kun tässä on ollut näitä naisten strategisia mittoja, niin voisin mainita yhden oman: 40cm pumppaamatta. Mutta mikä se on? Ei se ei ole sen pituus...

No, menee melkolailla off-topic. Kohta siitä saa kuulla ;)

Hei taas! Itse en ole ikinä syttynyt sen kummemmin vaaleista miehistä, tumma on makuuni sekä PARRANSÄNKI aijajajajja tekee gutaa tiedät varmaan missä touhuissa heh :)Kuulostat jopa liian hyvältä! Musta ei ole tähän aikaan enään sanaleikkeihin, mutta meinaatko hauiksen ympärysmittaa?

Juu tää menee off-topic, mutta ei se haittaa, kunhan meillä on mukavaa :)

Itse olen melko pienen kokoinen, käytän ylaosissa s kokoa, ja housuissa 36. :) Pieni vyötärö, mutta tiimalasimuotoinen kroppa.

Mistä sytyt naisissa? ;)

Vierailija
65/86 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan useimmat miehet pitävät muodokkaista naisista. Ajelisin kyllähäneltä karvat pois ;)

Vierailija
66/86 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan useimmat miehet pitävät muodokkaista naisista. Ajelisin kyllähäneltä karvat pois ;)

pitävät muodokkaista, mutta eivät lihavuudesta. Muodokkuus ei tarkoita lihavuutta, vaan muotoja oikeissa kohdissa. Ap:n antamissa vaihtoehdoissa kärjistetään hoikka laudaksi ja lihava muodokkaaksi, vaikka usein hoikkuus tarkoittaa normaalipainoista, jolla voi olla runsaatkin muodot lihavaan verrattuna.

Suurin osa miehistä pitää naisen lihavuutta vastenmielisenä, jos seuraa yleistä keskustelua johon törmää joka paikassa. Mutta täällä törmää vain naisten omiin kommentteihin, joissa lihavat yrittävät puolustaa omia läskejään.

Vierailija
67/86 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä pitää naisen lihavuutta vastenmielisenä, jos seuraa yleistä keskustelua johon törmää joka paikassa. Mutta täällä törmää vain naisten omiin kommentteihin, joissa lihavat yrittävät puolustaa omia läskejään.

Täällä B-nainen on saanut enemmän kannatusta, mutta siitä huolimatta keksit tuollaista? Se, mikä on selvästi naisten kirjoittamaa, on epäilys, ettei miehet voi olla sitä mieltä, että 90 kg voisi olla viehättävä. Itse vastasin 4:n vastauksen lukematta edes muita ja voin edelleen sanoa, että annetuista vaihtoehdoista se B on houkuttelevampi.

Ei naisella tarvitse olla ylipainoa, mutta ei se tosiaankaan ole este. Sinun kaltaisesi, joka tyrmää eriävät mielipiteet ilman mitään perustetta on se, joka etoo. Saa naisessa olla lihaa. Ei 90 kg vielä mikään älytön paino ole, vaikka vähän vähempi on suotavampi. Se vastakohta, anorektikko on oikeasti vähemmän kiinnostava. Jos luut paistaa, on nainen usein kuin kirveellä veistetty, ei kiitos. Eikä tosiaankaan mikään lihaskimppukaan kiinnosta juurikaan.

Kauniilla naisella on muotoja. Muodot tarkoittaa, että on vähän painoakin, mutta se myös tarkoittaa vetävän näköistä naista.

M. 38

Vierailija
68/86 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lukee vaikka Iltalehden, Iltasanomien tai Suomi24 ym. suosittujen internetsivustojen keskusteluja, joilla vierailee suurin osa miehistä toisin kuin täällä AV-mammojen ikiomalla palstalla, niin siellä miehet haukkuvat joka ikisessä keskustelussa lihavat naiset rumiksi ja epäseksikkäiksi. Tuolta yleistys. Ja ihan yleisestä arkielämästä.

Täällä AV-mammojen sisäpiiripalstalla vierailee aivan minimaalinen osuus suomalaisista miehistä.

Vierailija
69/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin kuin täällä AV-mammojen ikiomalla palstalla,

vauva.fi, ei mamma.fi

Ne suosimasi sivustot, kuten suoli24 ja vastaavat vetävät puoleensa provoja. Jos on jotain vakavasti otettavaa keskustelua, linkitä ihmeessä meidänkin tietoon.

Epäilen, että aloituksen vaihtoehtoja ei ole käsitelty monessa paikassa samoista lähtökohdista, mutta voihan olla, että on miesjoukko, jolle tyttömäisyys ja lauta on tärkeä ja naismaku poikkeaa täällä olevasta miesjoukosta. Vauvapalstalle kirjoittelevat miehet saattavat ollakin hieman kiinnostuneempi hedelmällisemmän näköisistä muodoista. Ihmettelen kuitenkin väitettä, ettei miehiä kiinnostaisi muodot, juuri sen tärkeyden ymmärtäisin joka paikassa tulevan esiin. Laihuus on naisten itse kehittämä "kauneus" ihanne.

Vierailija
70/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikin käy, mutta sähän et saa kumpaakaan, olit sitte mies, nainen tai elukka. sulle nyt vaan ei kukaan anna. piste.

Vierailija
71/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on AV-mamma? Aina Vituttaa? Almua Vaatii? Apua Vaanii? Aina Valittaa?

MIKÄ??

Vierailija
72/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... oikeasti mikään edellämainituista avuista ei auta eteenpäin. Olen naimisissa. M. 38

Eli olet laittanut vehkeen naulaan niiden kuuluisien rukkasten viereen? Otan osaa.

Vierailija
73/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkäävät muodokkaista naisellisista naisista, mutta normaalipainoisessa timmissä vartalossa. Eivät tynnyrinmallisesta ihrakasasta, jossa ainoat muodot on läskimakkarat ympäri vartaloa. Naisissa vaihtoehdot EIVÄT ole "tyttömäinen lauta" ja "muodokas lihava" vaan suurin osa naisista on normaalipainoisia muodokkaita hoikkia naisia, joilla muodot ovat oikeissa kohdissa. Ja juuri noita normaalikokoisia muodokkaita naisia miehet haluavat, eivät tynnyritankkeja. Tässäkään ketjussa, jos joku mies haluaa muodokkaan naisen, hän ei halua läskiä muodokasta naista niiden läskien takia, vaan tissien takia. Hassua miten naiset luulevat, että mies voisi haluta naisen läskimakkaroita.

Mutta lihavat naiset ovat niin epätoivoisia, että takertuvat tähän yhteen ainoaan ketjuun lohdun tuojana, kun missään muissa ketjuissa miehet eivät halua läskejä.

Vierailija
74/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli olet laittanut vehkeen naulaan niiden kuuluisien rukkasten viereen? Otan osaa."

Mutta lihavat naiset ovat niin epätoivoisia, että takertuvat tähän yhteen ainoaan ketjuun lohdun tuojana, kun missään muissa ketjuissa miehet eivät halua läskejä.

Samanlaisia voisi poimia melkein joka toisesta viestistä... Taitaa olla naispuolisia tosiaan, jotka takertuvat tähän ketjuun, mutta epäilen täällä olevan jonkun jonka itsetunnolle käy, kun mies pitää B:tä A:ta kauniimpana.

Kirjoititko nuo esimerkit itsestäsi? Kyllähän täällä kirjoitettiin, että muutkin avut auttavat. Jos ulkomuotosi on se A:n esikuva, voit silti olla viehättävä, ehkä vaikka isot silmät?

Vierailija
75/86 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas! Itse en ole ikinä syttynyt sen kummemmin vaaleista miehistä, tumma on makuuni sekä PARRANSÄNKI aijajajajja tekee gutaa tiedät varmaan missä touhuissa heh :)Kuulostat jopa liian hyvältä! Musta ei ole tähän aikaan enään sanaleikkeihin, mutta meinaatko hauiksen ympärysmittaa? Juu tää menee off-topic, mutta ei se haittaa, kunhan meillä on mukavaa :) Itse olen melko pienen kokoinen, käytän ylaosissa s kokoa, ja housuissa 36. :) Pieni vyötärö, mutta tiimalasimuotoinen kroppa. Mistä sytyt naisissa? ;)

No hei,

kyllä vain 40cm on hauiksen ympärys. Hyvin tiedetty! On toki isompiakin jne, mutta on pelkästään reilua, että ei ole kyse vain naisten mitoista. Tai sitten miehen kohdalla aina siitä yhdestä ja samasta mitasta...

Ai mistäkö sytyn naisessa? Mielenkiintoinen ja vaikea kysymys. Ulkoiset merkit on toki helpompia, sisäinen maailma vaikeampi määritellä. Jonkunmoista yritystä :) :

- vaaleat hiukset - check

- ei ainakaan iso - check

- tiimalasivartalo - check

- sporttinen - check

- ulkonäöstä ja terveydestä välittävä - check

- kouluja käynyt - check

- iloinen - ? (vaikutat kyllä olevan)

- puhelias - ? (vaikutat kyllä olevan)

- avoin - ? (vaikutat kyllä olevan)

- ei kovin ailahtelevainen - ?

- sopivasti "naisellisen avuton" - ?

- uskollinen - ?

- perhekeskeinen - ? (kuvittelen, että näin on)

- omiin arvoihinsa uskova - ?

- kotiasioista välittävä - ? (esim sisustus, siisteys jne)

- jättää miehelle tilaa - ?

- raha-asioissa järkevä - ?

- päättäväinen - ?

- sopivasti urasuuntautunut - ? (ura/työ on tärkeä ja iso osa elämää, mutta moni asia on tärkeämpi)

He hee, onkohan noista osa toiselleen ristiriitaisia? Se vaan kertoo, kuinka luonteen kuvaanminen ei ole (ainakaan minulle) helppoa :) Jonkun teknisen kuvaaminen käy tuosta vain, mutta luonteen tai varsinkaan naisen luoteen, johan onkin vaikeaa :)

Ei noista mikään ole mitenkään ehdoton, paitsi ehkä listan alkupuolella (bruntit älköön siis vaivautuko, vaikkei minulla heitä vastaan mitään olekaan).

Kaikkineen nähdäkseni puolisot täydentävät toisiaan toki niin, että roolit muotoutuvat toisen puoliskon mukaisesti ja siinä mielessä roolien ei tarvitse olla kovinkaan perinteisiä.

No niin pallo on palautettu sinun puolelle kenttää :) Sinne vaan laittelemaan check / ei stemmaa ja olen perustellusti eri mieltä. Mielenkiintoista kuulla argumentointia, koska siten voi omatkin mielipiteen muuttua..

Vierailija
76/86 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa..

Hellurei! Isompiakin löytyy, mutta kaappeja löytyy ikeasta. Sopivan treenatut kädet ovat todella fine! Atleettisuus kunniaan. Tässä vähän vastauksia ''pahoihin kysymyksiin''

iloinen - check. Tietty huonoja päiviä on jokaisella, mutta muutoin olen pirteä ja positiivinen. Lasi on vielä puoliksi täynnä-tyyppiä :)

puhelias - on tainnut jo tulla selväksi ;) en kuitenkaan 24/7 päpättävä nainen ole, mutta sanotaanko, että juttua lentää ja oikeissa tilanteissa suu pysyy kiinni.

avoin - kyllä, salaperäinen osaan kyllä olla, mutta se tuo vain jännitystä elämään. Henk.koht. asioita en levittele kylillä! Kahden ihmisen suhteessa tärkeintä on avoimuus ja luottettavuus, asioista pitää pystyä puhumaan. Muutoin ei tule lasta eikä p**kaa.:)

ei kovin ailahtelevainen - en ole, mutta kerron tähän littyvää. olen oinas,se kertoo varmasti sinulle jotain. Olen luonteeltani vahva ja päättäväinen. Kun saan jotain päähäni, en siitä luovu sitten millään. Joskus olen hieman uppiniskainen, mutta olen koittanut hillitä sitä ja ystävien mukaan onnistunutkin. Olen spontaani ja joskus toimin ennenkuin ajattelen. Tähän valitettavasti sortuu itse kukin. :)

sopivasti ''naisellisen avuton'' - check. Lamppujen vaihtamiset ym. jätän mielelläni miehelle, mutta olen innokas oppimaan uutta! Olen kodinhengetär, vaikka olen nuori. Rakastan ruuan laittamista ja sisustamista. :)

uskollinen -check. Tätä ei tarvitse sen kummemmin perustella, uskollisuus on kaiken a ja o! Olen elänyt perheessä, jossa äitini miesystävä petti urakalla. En toivo sellaista elämää kellekkää.

perhekeskeinen - check. Minulla on erittäin lämpimät välit lähisukulaisiini. On rauhoittavaa ajatella, että vaikka muut hylkäisivät, he ovat aina tukena ja lähelläni. Tulevaisuuden haaveena olisi perustaa perhe, johon kuuluisi 2 lasta ja koira. Ehkä vähän klisee joidenkin mielestä...

omiin arvoihinsa uskova - check. arvot näkyvöt toiminnassani!

kotiasioista välittävä - check. tulikin mainittua jo aikaisemmassa rotlassa!

jättää miehelle tilaa - check. Samaa pätee myös mieheen, joka ymmärtäisi jättää naiselle tilaa. Vaikka yhdessä asuisi, niin kummatkin ovat yksilöitä, joilla on omat tarpeensa. Liikunnalla saam itselleni sopivasti aikaa, jolloin hylkään kaiken mielestäni, ja keskityn vain itseeni. :)

Raha-asioissa järkevä - check. Tästä on tullut joskus eripuraa muutaman ystävän kanssa, joilla pätee ajatustapa: ''raha on tuhlattavaksi.'' Itse olen säästäväinen ja mietin tarkasti, mihin rahani laitan. Joskus olen ostanut spontaanisti ulkomaanmatkan, jonka olen uurastuksen jälkeen ansainnut! Eroan muista kaupunkilaisnaisista ehkä siinä, että en omista ripsenpidennyksiä enkä rakenne- tai geelikynsiä etc. En oikein ole päässyt niiden makuun ja hyvä niin. Turhamaista mielestäni. Ne rahat voisi käyttää vaikka miehen kanssa hemmttelulomaan!

päättäväinen: check. tästäkin taisin puhua jo aikaisemmin, kun kerroin olevani Oinas horoskoopiltani!

Sopivasti urasuuntautunut - check. Komppaan sua tossa, että moni asia on tärkeämpi, mutta kyllä on hyvä olla unelmia ja tavoitteita, jotka potkivat uralla eteenpäin!

Tulipa tekstiä. Pakko lopettaa, sairastuin pari päivää sitten flunssaan ja tää ruutu alkaa pyöriä kohta silmissä heh.

;)

Vierailija
77/86 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

kiva kuulla takaisin. Pelkäsin jo, että sanoin jotain niin tyhmää, ettei siihen kannata edes vastata. :)

Vastauksesi ovat täydellisiä, kuulostat kaikin puolin upealta naiselta!

Poimin pari kommentoitavaksi:

- "Tulevaisuuden haaveena olisi perustaa perhe, johon kuuluisi 2 lasta ja koira." Entäs se punainen tupa ja perunamaa? Kuuluvatko ne myös haaveeseen? Vai onko kaupunkiasuminen parempivaihtoehto? Ja miestähän tuossa ei ole mainittu ollenkaan, mutta ehkä se oli itsestään selvää...

- "Itse olen säästäväinen ja mietin tarkasti, mihin rahani laitan." Täsmälleen samaa mieltä! Rahaa voi ja kuuluukin käyttää, mutta toisaalta sitä kuuluu myös säästää, kasvattaa ja huolehtia, että aina on varaa kaikkeen tarpeelliseen. Ja varsinkin näin osapäiväisenä sijoittajana rahankäytön kurinalaisuus korostuu. En tiedä olenko väärässä vai en, mutta vaikuttaa, että varsinkin nuorilla naisilla saatu raha palaa aika nopeasti ja perusteellisesti tulevaisuudesta välittämättä. Tästä oli taannoin juttua mm Hesarissa.

No heitän vielä pari kysymystä ja yritän olla lyhyt, jos flussa vielä painaa päälle.

Ensimmäinen on leikkimielinen, koskien tuota hmmmmm, pyllyosastoa: http://eu.levi.com/en_FI/women/index.html ja sieltä "find your curve", josta saa hiukan selkoa millaisella kurvilla pitäisi farkut hankkia. Olisi kiva kuulla mitä Levis suosittelee sinulle!

Ja toinen: lyhyet vai pitkät hiukset?

t: M183/88

Vierailija
78/86 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu Seuranhakupalsta, niin just te kaks. Tai vaihtakaa Maili osoitteita.

Vierailija
79/86 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos, kaikkiko mielyttivät? Edes jääräpäisyyteni ei kuulosta ongelmalliselta? ;) Kyllä, itse vietin suuren osan lapsuudestani maalla ja kyllä se on hyvää tehnyt! Kunhan city on max puol h ajomatkan päässä niin ei veny nuo työmatkatkaan. :) Maaseutu on oivallinen paikka kasvattaa lapsia ja koirakin pääsee nauttimaan pihamaasta. Tällä hetkellä asun keskustassa, joten en noista perunamaista sen kummmemmin tiedä, mutta olisi ihana ajatus, että saisi ruokaa suoraan omasta maasta! Rakastan puutaloja, en voi sietää näitä nykypäivän moderneja laatikkotaloja suurilla ikkunoilla, jotka ovat kaikki suunniteltu samalla kaavalla. Tietysti sisällä kaunis modernimpi sisustus. :) Onhan niitä kauniitakin moderneja taloja eteen tullut, jossa on kauniisti yhdistetty puuta ja tiiliä ja sen semmoista.

Juu mies oli itsestäänselvyys! :D Ei toi yh juttu ihan ekana unelmissa ole hehhe. Komea urheilullilen hellä mies siihen rinnalle niin koko paketti kasassa! Olet aivan oikeassa, siksi ystävien kanssa onkin tullut eripuraa kun eivät ymmärrä miksi säästän.

Itse asiassa tällä hetkellä minulla on suora polkka, ajattelin, että vaihtelu virkistää. Mulla oli monta vuotta pidemmät hiukset, joita laitoin laineille, mutta nyt täysin eri tyyli. Sopii kasvoihini kuulemma :) Mutta hieman ehkä ikävä tuota pitkää tukkaa, mutta kyllä se tästä kasvaa. Onneksi tukka edelleen paksu, vaikka kerrostin sitä.

Kyllä flunssa on paranemaan päin luojan kiitos, painelin kotona tupot nenässä :D

Ja Levis antoi minulle vastaukseksi BOLD CURVE. Suosin enemmän kaikenlaisia housuja ja farkkulegginssejä sillä farkkujen etsiminen on aina ollut yhtä tuskaa :DD

Mitäs harrastuksia sulta löytyy vai ehditkö harrastamaan? :)

Ja minkä ikäisiä lapsia sulla on vai onko liian henk koht kysymys?

Hauskaa viikonloppua sulle!

Vierailija
80/86 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos, kaikkiko mielyttivät? Edes jääräpäisyyteni ei kuulosta ongelmalliselta? ;) Kyllä, itse vietin suuren osan lapsuudestani maalla ja kyllä se on hyvää tehnyt! Kunhan city on max puol h ajomatkan päässä niin ei veny nuo työmatkatkaan. :) Maaseutu on oivallinen paikka kasvattaa lapsia ja koirakin pääsee nauttimaan pihamaasta. Tällä hetkellä asun keskustassa, joten en noista perunamaista sen kummmemmin tiedä, mutta olisi ihana ajatus, että saisi ruokaa suoraan omasta maasta! Rakastan puutaloja, en voi sietää näitä nykypäivän moderneja laatikkotaloja suurilla ikkunoilla, jotka ovat kaikki suunniteltu samalla kaavalla. Tietysti sisällä kaunis modernimpi sisustus. :) Onhan niitä kauniitakin moderneja taloja eteen tullut, jossa on kauniisti yhdistetty puuta ja tiiliä ja sen semmoista.

Juu mies oli itsestäänselvyys! :D Ei toi yh juttu ihan ekana unelmissa ole hehhe. Komea urheilullilen hellä mies siihen rinnalle niin koko paketti kasassa! Olet aivan oikeassa, siksi ystävien kanssa onkin tullut eripuraa kun eivät ymmärrä miksi säästän.

Itse asiassa tällä hetkellä minulla on suora polkka, ajattelin, että vaihtelu virkistää. Mulla oli monta vuotta pidemmät hiukset, joita laitoin laineille, mutta nyt täysin eri tyyli. Sopii kasvoihini kuulemma :) Mutta hieman ehkä ikävä tuota pitkää tukkaa, mutta kyllä se tästä kasvaa. Onneksi tukka edelleen paksu, vaikka kerrostin sitä.

Kyllä flunssa on paranemaan päin luojan kiitos, painelin kotona tupot nenässä :D

Ja Levis antoi minulle vastaukseksi BOLD CURVE. Suosin enemmän kaikenlaisia housuja ja farkkulegginssejä sillä farkkujen etsiminen on aina ollut yhtä tuskaa :DD

Mitäs harrastuksia sulta löytyy vai ehditkö harrastamaan? :)

Ja minkä ikäisiä lapsia sulla on vai onko liian henk koht kysymys?

Hauskaa viikonloppua sulle!

Mene huoraamaan muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi