Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvatkaapa kuvien perusteella, mitä tämä blogisti tekee työkseen?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sairaanhoitoalan opettaja. Koulusta en ole varma, mutta Oulun amk?

Vierailija
22/32 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse.

Pukeutumistyyli nuorelle naiselle on kyllä vähän tätimäinen:)Ja perin tylsä.

Blogissa kyllä välittyy niin teennäinen kuva ja mikä epävarmuus paistaa läpi.

Minussa tuossa ei ole mitään aitoa, ei särön säröä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sairaanhoitoalan opettaja. Koulusta en ole varma, mutta Oulun amk?

Oulun amk:ssa kyllä.

Vierailija
24/32 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alakoulun opettaja enkä tosiaankaan hypi tennarit jalassa lasten joukossa. Opettaja voi pukeutua ihan miten tahtoo. Osa pukeutuu verkkareihin ja avainnauhaan, osa kopsuttelee korkkareilla ja tykkää pikkumekoista.

Sille, joka huolestuisi, jos lapsen ope pukeutuisi blogistin tyyliin: mikä sinua vaivaa?

Vierailija
25/32 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus saa hymyilemään vinosti väärien tulkintojen vuoksi. Olen lukenut blogia pidemmän aikaa, noista kirjoittajan asuista moni oli muistaakseni jotain perhejuhlien asuja. Miksi ap aloittelee tällaisia jos ei vaivaudu lukemaan tarkemmin?

Vierailija
26/32 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

konttorihiiri. Arvaan rahoitusalalla.

Vierailija
27/32 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden myötä tyyli on muuttunut. Ihmetyttää vaan miksi siirtyi indiedaysiin? Mainoksia alkanut olla samaan tapaan kuin muissa indien blogeissa.

Vierailija
28/32 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä on hyvän tyylitajun omaava kaunis nainen, jolla on suomalaiseksi harvinaisen paksut ja upeat hiukset.

Kuvien perusteella käyttää rahaa pukeutumiseen varmasti kateellista av-mammaa enemmän, mutta ammattia ei ole tatuoitu otsaan, joten ei aavistustakaan. Miksei hän voisi tehdä työkseen mitä vaan, voihan hänellä olla vaikka työn puolesta työasu.

Vierailija
29/32 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä on hyvän tyylitajun omaava kaunis nainen, jolla on suomalaiseksi harvinaisen paksut ja upeat hiukset.

Kuvien perusteella käyttää rahaa pukeutumiseen varmasti kateellista av-mammaa enemmän, mutta ammattia ei ole tatuoitu otsaan, joten ei aavistustakaan. Miksei hän voisi tehdä työkseen mitä vaan, voihan hänellä olla vaikka työn puolesta työasu.

Vierailija
30/32 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vastaus on kerrottu jo moneen kertaan. on sairaanhoitoalalla amk-ope.

Vierailija
31/32 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ensimmäinen (ja viimeinen) tähän blogiin tai bloggaajaan liittyvä aloitus täällä tai ylipäätään verkon keskustelupalstoilla. Piti ihan haulla hakea muita keskusteluja, joista löysin vain yhden avautumisen (joka ei ole minun enkä ole keskusteluun osallistunut).

Minua yllättää, kuinka pahansuovasti kysymys ymmärrettiin. Kaikki ajatukset, mitä olette vastauksissanne päähäni laittaneet, ovat teidän _tulkintaa_. Hyihyi itsellenne!

Olen lukenut blogia, päätellyt jotain Karlan ammatista ja yllättynyt kun pukeutumisen perusteella olisin päätellyt jotain ihan muuta. Itse asiassa minä olisin pukeutumisen perusteella ajatellut, että hän on asiakastyössä, jossa on isoja ja merkittäviä businessasiakkaita. Halusin kysymykselläni kartoittaa sitä, mitä mielikuvia muilla herää.

Vierailija
32/32 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röntgenhoitaja, nykyisin opettaa saman alan opiskelijoita.