Arvatkaapa kuvien perusteella, mitä tämä blogisti tekee työkseen?
Kommentit (32)
kyse.
Pukeutumistyyli nuorelle naiselle on kyllä vähän tätimäinen:)Ja perin tylsä.
Blogissa kyllä välittyy niin teennäinen kuva ja mikä epävarmuus paistaa läpi.
Minussa tuossa ei ole mitään aitoa, ei särön säröä.
on sairaanhoitoalan opettaja. Koulusta en ole varma, mutta Oulun amk?
Oulun amk:ssa kyllä.
Olen alakoulun opettaja enkä tosiaankaan hypi tennarit jalassa lasten joukossa. Opettaja voi pukeutua ihan miten tahtoo. Osa pukeutuu verkkareihin ja avainnauhaan, osa kopsuttelee korkkareilla ja tykkää pikkumekoista.
Sille, joka huolestuisi, jos lapsen ope pukeutuisi blogistin tyyliin: mikä sinua vaivaa?
Tämä aloitus saa hymyilemään vinosti väärien tulkintojen vuoksi. Olen lukenut blogia pidemmän aikaa, noista kirjoittajan asuista moni oli muistaakseni jotain perhejuhlien asuja. Miksi ap aloittelee tällaisia jos ei vaivaudu lukemaan tarkemmin?
konttorihiiri. Arvaan rahoitusalalla.
Raskauden myötä tyyli on muuttunut. Ihmetyttää vaan miksi siirtyi indiedaysiin? Mainoksia alkanut olla samaan tapaan kuin muissa indien blogeissa.
kyseessä on hyvän tyylitajun omaava kaunis nainen, jolla on suomalaiseksi harvinaisen paksut ja upeat hiukset.
Kuvien perusteella käyttää rahaa pukeutumiseen varmasti kateellista av-mammaa enemmän, mutta ammattia ei ole tatuoitu otsaan, joten ei aavistustakaan. Miksei hän voisi tehdä työkseen mitä vaan, voihan hänellä olla vaikka työn puolesta työasu.
kyseessä on hyvän tyylitajun omaava kaunis nainen, jolla on suomalaiseksi harvinaisen paksut ja upeat hiukset.
Kuvien perusteella käyttää rahaa pukeutumiseen varmasti kateellista av-mammaa enemmän, mutta ammattia ei ole tatuoitu otsaan, joten ei aavistustakaan. Miksei hän voisi tehdä työkseen mitä vaan, voihan hänellä olla vaikka työn puolesta työasu.
kun vastaus on kerrottu jo moneen kertaan. on sairaanhoitoalalla amk-ope.
Tämä oli ensimmäinen (ja viimeinen) tähän blogiin tai bloggaajaan liittyvä aloitus täällä tai ylipäätään verkon keskustelupalstoilla. Piti ihan haulla hakea muita keskusteluja, joista löysin vain yhden avautumisen (joka ei ole minun enkä ole keskusteluun osallistunut).
Minua yllättää, kuinka pahansuovasti kysymys ymmärrettiin. Kaikki ajatukset, mitä olette vastauksissanne päähäni laittaneet, ovat teidän _tulkintaa_. Hyihyi itsellenne!
Olen lukenut blogia, päätellyt jotain Karlan ammatista ja yllättynyt kun pukeutumisen perusteella olisin päätellyt jotain ihan muuta. Itse asiassa minä olisin pukeutumisen perusteella ajatellut, että hän on asiakastyössä, jossa on isoja ja merkittäviä businessasiakkaita. Halusin kysymykselläni kartoittaa sitä, mitä mielikuvia muilla herää.
Röntgenhoitaja, nykyisin opettaa saman alan opiskelijoita.
on sairaanhoitoalan opettaja. Koulusta en ole varma, mutta Oulun amk?