Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvatkaapa kuvien perusteella, mitä tämä blogisti tekee työkseen?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain toimistotöitä?

Vierailija
2/32 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku viestintäassari. Olen toimittaj,a ja suurten yritysten tiedotustilaisuuksissa nuoret viestintäassarit pukeutuu just noin.

Voi tietysti olla joku muukin ammatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pääsee ammatilliseksi opeksi, pitää olla useamman vuoden työkokemus, siihen päälle opeopinnot.

Vierailija
4/32 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän aloituksen idea oli? Osoittaa, että blogisti pukeutuu epäopettajamaisesti?

So?

Vierailija
5/32 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksa sanojani kauniimmin asetella, mutta ylipukeutuu kyllä reippaasti ottaen huomioon mitä tekee työkseen ;)

Mulle tulee kanssa mieleen joku aloitteleva viestintäassari jonka täytyy hakea pätevyyttä vaateista kun itse tietoa ja taitoa ei ole...

Vierailija
6/32 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksa sanojani kauniimmin asetella, mutta ylipukeutuu kyllä reippaasti ottaen huomioon mitä tekee työkseen ;)

Mulle tulee kanssa mieleen joku aloitteleva viestintäassari jonka täytyy hakea pätevyyttä vaateista kun itse tietoa ja taitoa ei ole...

Ei tuo ole pahakaan ylilyönti verrattuna siihen mitä näki opettajilla ainakin muutama vuosi sitten (jos nyt ymmärsin oikein, mistä oppilaitoksesta on kyse).. Olivat tosin niitä eläkeiän kynnyksellä olevia. Ehkä blogisti samaistuu heihin?

Vierailija
7/32 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi teillä kateellisilla rivisairaanhoitajilla on työasu ihan talon puolesta. Samanlainen, niin ei käy kateeksi kuin sitä kenellä on eniten kyniä taskussa ja Sh-liiton pinssi.

Vierailija
8/32 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkii tuollaisia jakkupukutyyppisiä asuja työtään varten?

Vierailija
9/32 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ensimmäinen (ja viimeinen) tähän blogiin tai bloggaajaan liittyvä aloitus täällä tai ylipäätään verkon keskustelupalstoilla. Piti ihan haulla hakea muita keskusteluja, joista löysin vain yhden avautumisen (joka ei ole minun enkä ole keskusteluun osallistunut).

Minua yllättää, kuinka pahansuovasti kysymys ymmärrettiin. Kaikki ajatukset, mitä olette vastauksissanne päähäni laittaneet, ovat teidän _tulkintaa_. Hyihyi itsellenne!

Olen lukenut blogia, päätellyt jotain Karlan ammatista ja yllättynyt kun pukeutumisen perusteella olisin päätellyt jotain ihan muuta. Itse asiassa minä olisin pukeutumisen perusteella ajatellut, että hän on asiakastyössä, jossa on isoja ja merkittäviä businessasiakkaita. Halusin kysymykselläni kartoittaa sitä, mitä mielikuvia muilla herää.

Ihmettelen sun saamaa mielikuvaa. Luen myös blogia, enkä ole koskaan nähnyt hänellä yksiväristä pukua (bleiska ja housut tai hame). Itse teen kuvaamasi kaltaista työtä ja nuo Karlan vaatteet olisivat liian epämuodolliset omaan työhöni.

Vierailija
10/32 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten olisi sopivampi työasu?

Vierailija
11/32 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentokentän tax-free ( jossain vaate -tai kosmetiikka) myymälässä myyjänä.

Jos lapseni alakoulun ope olis tollasissa vaatteissa töissä, niin saattaisin ehkä vähän olla huolestunut siitä, että hän antaa lapsille todella stereotypisen - ja epäliikunnallisen käsityksen naiseudesta. itse olen aika naisellinen myös, mutta lasten seurassa usein vedän sporttilinjalla, jotta pystyy loikkimaan ja säätämään ilman, että vaatteet ( korkokengät jne ) ovat esteenä.

Mutta sievä, fiksun näköinen nainen hän on ja kivat vaatteet, ei siinä mitään.

Vierailija
12/32 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapseni alakoulun ope olis tollasissa vaatteissa töissä, niin saattaisin ehkä vähän olla huolestunut siitä, että hän antaa lapsille todella stereotypisen - ja epäliikunnallisen käsityksen naiseudesta. itse olen aika naisellinen myös, mutta lasten seurassa usein vedän sporttilinjalla, jotta pystyy loikkimaan ja säätämään ilman, että vaatteet ( korkokengät jne ) ovat esteenä.

Ei ole alakoulussa. Mutta on myöntänyt olevansa "laiha läski" (näillä sanoilla!) joka ei harrasta liikuntaa.

Vierailija
13/32 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyntiassistentti.

Vierailija
14/32 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ollut joku terveysalan ihminen? Alun perin sairaanhoitaja ja siitä kouluttautunut lisää? Terveyshoitoalan oppilaitoksen opettaja?

En seuraa ko. blogia, koska ei kiinnosta, niin ei ole jäänyt mieleen. Mutta jotain bloggaaja selvästi ärsyttää, kun häntä tällä palstalla esille tuodaan.

Vierailija
15/32 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sopii esim. jonnekin hajuvesikauppaan tai jotain ihonhoitotuotteita myymään :)

Vierailija
16/32 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi? Miksi olet noin kateellinen ja katkera bloggaajalle? Hänellä on ilmeisesti jotain mitä sinulla ei ole, mitä sinä et ole saanut. Aika lapsellista on kuitenkin toistuvasti arvostella bloggaajaa vähättelevään sävyyn täällä vauvapalstalla, annat itsestäsi hyvin kateellisen kuvan.

Tuo blogi on ihan kiva ja kirjoittajan pukeutumistyyli on klassinen, samoin talo näyttää todella kivalta. Enkä olisi huolestunut, vaikka lapseni opettaja pukeutuisi noin :) Itse opena suosin toisenlaista tyyliä (farkut, tunika/neule/trikoo, matalat kenägät), mutta opetankin alakoululaisia. Moni kollega käyttää korkokenkiä ja pukeutuu tyylikkäästi eikä siinä ole mitään huonoa roolimallia lapsille :)

Vierailija
17/32 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M: myyjä.

Vierailija
18/32 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten olisi sopivampi työasu?

Tena-avainnauha ja terveyssandaalit

Vierailija
19/32 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitten yksi juttu; en ole aikaisemmin kertonut, että työskentelen koulutustehtävissä. Aika moni sen on toki varmasti arvannutkin kesälomani pituudesta. Nyt kuitenkin kuulin, että ammattiani on jo moneen kertaan spekuloitu nettikeskusteluissa, joten päätin tyystin tehdä pohdinnat tarpeettomiksi.

Pidän työstäni: vaihtelevaa, monipuolista ja haastavaa. Ja sosiaalista, paljon hauskoja keskusteluja ja mielipiteitä."

JA sillä käy kotona siivooja, woop woop :D

Vierailija
20/32 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki opettajat ole alakoulun luokanopettajia. Mä opetan lukiossa ja tänään pukeuduin tuohon tyyliin (mekko ja korkkarit), huomenna taidan laittaa kuluneet farkut, t-paidan ja Converset. Miksi vaikkapa yläkoulun tai lukion aineenope, ammatillisen puolen tai aikuiskoulutuspuolen opettaja ei voisi pukeutua noin?

Ko. henkilö kertoi ihan itse uusimmassa postauksessaan mitä tekee työkseen, joten turha sitä enää miettiä. Aloittajalla on joku pakkomielle kyseiseen bloggaajaan. Mä tykkään blogista ja aion sitä lukea aktiivisesti jatkossakin.