Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koskakohan löytyy joku, jolle sanoa heipat puiston portilla.

Vierailija
30.08.2012 |

Ollaan monta viikkoa käyty vilkkaassa asukaspuistossa pienen lapseni kanssa. Kukaan ei koskaan tervehdi. Ei tullessa, eikä lähtiessä.

Olen yrittänyt pientä jutustelua samanikäisten lasten vanhempien kanssa. Kuitenkaan nämäkään eivät vastaan tullessa edes moikkaa.

Ollaan iloisia ja muuten sosiaalisia. Normaaleja. Mitäköhän teen väärin? Vai meneekö kovinkin pitkä aika päästä mukaan siihen puiston sisäpiiriin? Olen jo ihan kyllästynyt yksin jäämiseen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ignoorattiin täälläkin. Surprise!!

Vierailija
2/5 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin espoolaisesta avoimesta päiväkodista. Käytiin silloin noin puolitoistavuotiaan tyttöni kanssa muutaman kerran kyseisessä paikassa etsimässä päiväsaikaankin lisäkontakteja hänelle ja minulle. Samoin, yritin jutustelua muutaman suunnilleen samanikäisen lapsen äidin kanssa, mutta eivät vaikuttaneet innokkailta. Ainoastaan pk:n vetäjät juttelivat välillä spontaanisti ja ystävällisesti meillekin. Enemmän sosiaalista vipinää tuntuu löytyvän ostareitten leikkialueilta. Avoimet päiväkodit ovat sittemmin jääneet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma-aloitteisuus palkitaan. Älä jää odottamaan et sut kutsutaan piireihin, vaan mene reippaasti mukaan vaan.

Vierailija
4/5 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin istun ulkona lasteni kanssa ja ihan yksin. En enää edes jaksa mennä puistoon siinä toivossa, että seuraa löytyisi. Tämä kotona olo on kyllä maailman yksinäisintä. Sama homma kerhoissa, en vain pääse mukaan juttuihin. Tiedän olevani hieman ujo, joten kynnys aloittaa keskustelu on hieman korkeampi.

Vierailija
5/5 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet puistossa liikkeellä samalla marttyyriasenteella kuin täällä, kukaan ei halua olla puistotuttusi.

Ole itse aktiivinen, kun menet uutena paikalle. Vakikävijöillä ei ole luontaista tarvetta tutustua sinuun, jos heillä on jo kavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän