Älkää huutako
Älkää huutako eli käyttäkö pelkkiä isoja kirjaimia netissä. Isoilla kirjaimilla kirjoitettua tekstiä on vaikea lukea. Kenenkään teidän asia ei ole tärkeämpi kuin toisen asia. Muistakaa käytössäännötä myös netissä. Ettehän muuallakaan esitä asiaanne huutaen.
Kommentit (7)
Tässä vielä viisi vinkkiä hyvään verkkokeskusteluun:
1) Muista aihe ja asia. Pysy keskustelupalstan aiheessa ja kirjoita asioista omasta näkökulmastasi, älä keskity muiden kirjoittajien arvosteluun.
2) Ole kiinnostava. Kirjoita napakasti ja mielenkiintoisesti, älä jää inttämään tai jaarittelemaan.
3) Kunnioita muita kirjoittajia. Perustele oma mielipiteesi ja anna muiden kertoa oma mielipiteensä. Älä mene henkilökohtaisuuksiin. Kunnioita ihmisten yksityisyyttä.
Älkää huutako eli käyttäkö pelkkiä isoja kirjaimia netissä. Isoilla kirjaimilla kirjoitettua tekstiä on vaikea lukea. Kenenkään teidän asia ei ole tärkeämpi kuin toisen asia. Muistakaa käytössäännötä myös netissä. Ettehän muuallakaan esitä asiaanne huutaen.
ilmaista itseään omalla tavallaan. Kyllä mä tosielämässäkin tarpeen tullen korotan ääntäni, miksen siis täällä. Musta olis ihanaa että muutki olis temperamenttisia kuten mä. Mut mun on kestettävä tuollaisia tyhjästävinkujia kuin sä, niin eikös se ole ihan ok et sun on kestettävä tällaisia huutajia kuin mä...? Erilaisuuden sietämistä. EIKS JE???
TEKEE MIELI HUUTAA, EI VOI OLLA HILJAA. ASIANI ON TODELLA TÄRKEÄ, PALJON TÄRKEÄMPI KUIN KAIKKIEN MUIDEN!!
Niihin ei kannata siis vastata ollenkaan.
Mutta myös opettajamainen kirjoittaminen on ärsyttävää. Siihen syyllistyn nyt minäkin kuten myös ap.
esim. tykkään, kun joku PAINOTTAA asiaa lauseessaan laittamalla sanan, esim. PALIKKA capslokeilla.
Noi harmajat hiirulaiset, jotka aina valittaa kaikesta, eivät tajua ilmaisun nyansseista mitään. Ennen kaikkea he toivovat, että kaikki olisivat kaltaisiaan hissukoita. Kun omat kommentit eivät saa huomiota, ratkaisu ei ole joillekin oman ilmaisun kehittäminen vaan se että vaaditaan muitakin pudottautumaan omalle tasolle. Tämä puetaan sitten "kohteliaisuussääntöjen" muotoon. Että kaikkien pitää noudattaa, niin "kaikilla" (itsellä) 0n kivempaa. :D :D Säälittävää.
Tottelen! Huomio! Huutovääpeli määrää!