Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olihan hammaslääkärikäynti, mutta onpaha ohi!

Vierailija
30.08.2012 |

Mulla lohkesi pala poskihampaasta jo viimevuoden lopulla ja helmikuussa se korjattiin kunnes lohkesi uudelleen ja about puolet hampaasta puuttui.

No, nyt laitettiin muovipaikka ja se oli niin iso alue ja niin jotenkin paskassa kohdassa että ientäkin piti venyttää yms.

Nyt on puolet naamasta puuduksissa ja syljen limaa+verta ja kuulema aika kova särky voi tulla kunhan puudutus lakkaa tuon ienpinnan venyttämisen takia. Kirjoitti sairaslapun työnantajalle tälle päivälle.

Nyt sitten pari aikaa reikien korjaamiselle, huokaus.

ps, onko tietoa mitä tuollainen hampaan muovipaikan laittaminen ja johtopuudutus (lukee lapussa) maksaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo varma että lohkeamisen jälkeen tulee juurihoito tai hampaan poisto koska hammas oli arka kosketuksellekin ja tosiaan puuttui puolet. Mutta onnistui rakentaa muovipaikasta ja jostain tukijutusta siihen vielä ihan paikkaamalla se puuttuuva osa. Mä kävin yksityisellä ja muistaakseni kolmisensataa tuli hintaa.

Vierailija
2/5 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puudutettiin. maksoi yksityisellä (Helsingin keskusta) 66 e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis juurikin tämän samaisen hampaan kohdalla ja se lekuri sanoi jo ennenkuin suun avasin ja rtg-kuvia katsoessaan että "saattaa todellakin olla juurihoidon paikka nyt" kun niin hammasytimen lähelle tuo kolo mennyt. No, ei kuitenkaan ollut ytimessä asti kun suutani tutkaili ja laittoi ns väliaikaisen paikan joka nyt siis otettiin pois ja tuli tuo muovipaikka.

Ja tämä lekuri ei puhunut juurihoidosta sanaakaan, sen vain snaoi että "jos ei kestä niin amalgaamipaikka" mutta sitä ei automaattisesti sen sisältämän elohopean takia laiteta.

En nyt sitten tiedä mikä tuo juurihoitojuttu oli ja voinko sen kammotuksen unohtaa..

Reikiä on 2-3 :(

ap

Olin jo varma että lohkeamisen jälkeen tulee juurihoito tai hampaan poisto koska hammas oli arka kosketuksellekin ja tosiaan puuttui puolet. Mutta onnistui rakentaa muovipaikasta ja jostain tukijutusta siihen vielä ihan paikkaamalla se puuttuuva osa. Mä kävin yksityisellä ja muistaakseni kolmisensataa tuli hintaa.

Vierailija
4/5 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muovipaikoilla kovin kauaa. Yhtä kärsimystä vain

:(

Hanki siihen posliinia heti kun tilanne on rauhoittunut. Kysy tarviiko olla peräti posliinikruunu, vai mikä olisi se lopullinen, kestävin ja ei enää kivuliaasti uusiutuva. Maksaa toki kerralla enemmän, mutta hukkaan menee nuokin satasesi, kun monta kertaa kärsitkin vielä ja kokonaiskustannuksen nousevat.

Köyhällä ei ole varaa tyytyä halvimpaan

Vierailija
5/5 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt edes amalgamia pyytänyt josset halua puolen vuoden päästä uudestaan samaan operaatioon. Mielummin keraaminen paikka tuollaiseen paikkaan. Maksaa toki enemmän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän