Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pestään lattiat oikein? aina jää mustat sukan pohjat..

Vierailija
30.08.2012 |

Eli millä lailla pesen laminaatin oikein? Ei meillä voi kävellä valkoisilla sukilla kun ne pohjat on heti mustat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä eka pyyhin sellaisella valkealla pölyliinalla ja rikkaimurilla roskat pois. Jos on paljon tahroja, moppaan parkettimopilla ja jos ei niin paljon tahroja, mikrokuituliinalla (sellainen vähän karvainen) pyyhin nihkeällä. Liinaa/moppia tosi usein väljässä vedessä huuhdellen. Ja jos vesi on tosi mustaa, niin vielä puhtaalla vedellä päälle. Pesuaine ohjeen mukaan, parketti/laminaattipesu.

Vierailija
2/5 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina imuroin ja sitten vedän miksokuitumopilla nihkeällä myösnkin. Joka kerta en käytä pesuainetta kun se kuulemma juuri tekee lattiaan kalvon ja saattaa aiheuttaa tuota sukkien mustumista, mutta en saakeli älyä tätä. Pitääkö alkaa pesemään lattiat päivittäin ja pesuaineella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laminaattilattia ja kertakaan en ole pessyt pesuaineella. Kerran-kaksi viikossa pyysin nihkeällä levymopilla (?) imuroinnin jälkeen. Eikä ole ruskeat sukat pohjista.

Vierailija
4/5 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukulat kuluttaa varmaan sen pesuainekalvon pois! :-D

Mut niistä oransseista öljyliinoistakin sanotaan, että välillä pitäisi pestä pelkällä vedellä.

Kokeile oikein lämpöisellä vedellä mikrokuitumopilla ilman pesuainetta ihan viimeksi?

Vierailija
5/5 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole käyttänyt lattioihimme kertaakaan mitään pesuainetta.

Vain kostea mikrokuitumoppi, joskus loraus etikkaa veden sekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä