Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB-Anne oli koulukiusaaja, sai näköjään ansionsa mukaan

Vierailija
29.08.2012 |

Näyttää 45-vuotiaalta 14 vuotta ennen aikojaan. Ivalliset ilmeet ovat muuttuneet pysyviksi kasvonpiirteiksi.

Olisipa kiinnostavaa nähdä vertailukohdaksi sama henkilö sellaisena, joka hänestä olisi tullut jos olisi opetellut kohtelemaan ihmisiä kunnioittavasti. Ehkä oma olokin olisi silloin ollut sen verran parempi, ettei olisi tarvinnut syödä itseään muodottomaksi palloksi?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kiusannut niin sitten voi naminami vaan unohtaa kaiken. Kiusattu elää enemmän tai vähemmän vakavien haavojen kanssa pahimmassa tapaksessa lopun ikänsä. Kaikki tietysti kypsyvät ja kiusaamisen vaikutus iän myötä hälvenee, mutta kyllä monille jää haavoja jotka ei parane ikinä. Ja esim. menetetty normaali lapsuus ja nuoruus.

Vierailija
2/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä et pistit tämänkin faktan tänne esille. :(

Mä oon yrittäny antaa mun omille kiusaajille anteeks. Mut teinivuodet meni päin persettä sen kiusaamisen takia...

Millä se kuvittelee ikinä maksavansa sen kaiken mulle takasin?

Ei auta vaan sanoo sitä et unohda ja elä eteenpäin!

Kun sillä oo mitään tekemistä tämän asian kanssa, vaan ennemminkin yrittää siirtää sitä keskustelun aihetta muualle!

Ei sen kiusaajan pitäs olla tuossa tilanteessa kun vaan perkeleen perkeleen perkeleen nöyrä ja pyydellä vaan naama maassa kiinni anteeks sitä että hän vei osan toisen elämää.

Tai sit nää kiusaajat ei tajua herkempiä ihmisiä. Empatiakyky ja kaikki sellanen puuttuu. Se on helpommin sanottu kuin tehty että kun sanotaan vaan et unoha tai älä välitä. Jos on näkevät silmät ja kuulevat korvat päässä ei voi valikoida etteikö näe niitä ilkeitä tapahtumia tai kuule ilkeitä sanomisia...

Ja tosiaan. Vielä ne mielenterveys ongelmat. Masennus ja ahdistus. Kiitti kiitti kiitti kovin tästä kiusanneet ihmiset < 33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annehan on kunnon stereotypinen AV-mamma!

Vierailija
4/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin helvetin tyhmää ja lapsellista rankaista ihmistä vielä vaikka 35v siitä et mitä se teki 14-vuotiaana. Oisko 14-vuotiaan pitänyt kyetä sitten käyttäytymään kuin aikuinen??

No ei tod. Ihan älytöntä ees tollaista vaatia...

Lapsena onkin oikeus mokata ja töpätäkkin vaikka useasti, koska niistähän sitä sitten opitaan ja kasvetaan. Ja ikä tietysti itessäänkin kasvattaa.

Annehan olisi voinut osoittaa kasvaneensa aikuiseksi pyytämällä anteeksi kiusatultaan, kun kerran tähän on tarjottu mahdollisuuttakin. Jos ei ole tilaisuuteen tarttunut, niin minun kirjoissani sama mokaileva teini on edelleen. 45-vuotiaalta näyttävän vittumaisen akan ruumiissa vain.

Vierailija
5/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusattiin ala-asteella rajusti ja kyllä vaan lähes jokainen kiusaaja pyysi kutosen lopulla anteeksi, pari tippa linssissä.

Aika paskamainen ja lapsellinen ihminen pitää olla, jossei kadu tekojaan...minullakin kiusaaminen vaikutti itsetuntoon + ihmispelkooni selkeästi ja noiden juttujen kanssa kipuilen satunnaisesti edelleen.

Vierailija
6/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi kadehtia.

Vierailija
7/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne ulos kyllä ekana talosta!

Vai mitä ootte muut mieltä?

Vierailija
8/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/26 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelen sellaista vahingoniloa, jossa ajatellaan että lapsena kiusanneiden pitäisi jotenkin joutua kokemaan paskaa elämässään loputtomiin siksi mitä tekivät ymmärtämättöminä lapsina ja nuorina. Monella ainakin omista kiusaajistani lisäksi oli tosi paskat lähtökohdat, ja varmasti niistä syistä ihan omaa ahdistusta purkivat kiusaamalla. En osaa siksikään vihata kiusaajiani tai toivoa heille pahaa.

Ja olen kyllä samaa mieltä siitä, että kiusaaja on yleensä saanut huonot eväät elämään (myös rikkaasta perheestä muuten voi sellaiset saada). Se ei kuitenkaan ole syy olla ottamatta asiaa puheeksi aikuisiällä. On mielestäni lopulta kiusaajankin edun mukaista, että hänen toimintaansa ei hyssytellä ja siedetä.

Vierailija
10/26 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää 45-vuotiaalta 14 vuotta ennen aikojaan. Ivalliset ilmeet ovat muuttuneet pysyviksi kasvonpiirteiksi.

Olisipa kiinnostavaa nähdä vertailukohdaksi sama henkilö sellaisena, joka hänestä olisi tullut jos olisi opetellut kohtelemaan ihmisiä kunnioittavasti. Ehkä oma olokin olisi silloin ollut sen verran parempi, ettei olisi tarvinnut syödä itseään muodottomaksi palloksi?

Yleensä koulukiusaajat yms. häiriköt kasvavat itse "epävakaissa" oloissa ja purkavat pahaa oloaan muihin.

Vierailija
11/26 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelen sellaista vahingoniloa, jossa ajatellaan että lapsena kiusanneiden pitäisi jotenkin joutua kokemaan paskaa elämässään loputtomiin siksi mitä tekivät ymmärtämättöminä lapsina ja nuorina. Monella ainakin omista kiusaajistani lisäksi oli tosi paskat lähtökohdat, ja varmasti niistä syistä ihan omaa ahdistusta purkivat kiusaamalla. En osaa siksikään vihata kiusaajiani tai toivoa heille pahaa.

Täällä paheksutaan kiusaajaa, ja kommentit on ihan samanlaista toisten kiusaamista.

Vierailija
12/26 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha vedota tuollaiseen että "tekivät ymmärtämättöminä lapsina ja nuorina"... olivathan kiusatutkin samanikäisiä lapsia ja nuoria, jotka ymmärsivät NIINKUIN IHMISEN KUULUUKIN, että toisille ei tehdä pahaa.

Vierailija
13/26 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut voin sanoo et mulla oli alunperin ennen kun koko ohjelma alkoi, niin kun selasin subin sivuilta niitä profiileja niistä kilpailijoista ja sit sen videon missä Anne esitteli itteään ja sanoi olen vittumainen, olen vittumainen ja niin edelleen.

Nii tiesin jo siitä kun katoin sen naamaa, puheita, eleitä. ET TOI IHMINEN ON PAHA ja mä en tulis sen kanssa toimeen!!!!

Nyt vielä tuolla talossa Annesta ei kuitenkaan oo silleen ilmenny mitään negatiivistä.

En tiedä. Haluaisin kuitenkin luultavasti sen aika nopeesti usein tuolta.

Vierailija
14/26 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti näkyy myös BB:n sivuilla Annen esittelysivulla.

Vierailija
15/26 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei edellinen kirjoittaja!

Voisitko kopioida tänne kaiken mitä siellä kirjoitetaan. Kiitos. :)

Vierailija
16/26 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.bigbrother.fi/asukkaat.shtml/anne/1602301

Sivun lopussa:

"Kiusasi mua ja muita Raumanmeren yläasteella. Ei ole pyytänyt anteeksi vaikka annoin mahdollisuuden."

Vierailija
17/26 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii tiesin jo siitä kun katoin sen naamaa, puheita, eleitä. ET TOI IHMINEN ON PAHA ja mä en tulis sen kanssa toimeen!!!!

Nyt vielä tuolla talossa Annesta ei kuitenkaan oo silleen ilmenny mitään negatiivistä.

Anne lienee itsekin älynnyt olevansa talon pohjasakkaa. Eipä siis ole paljon varaa ryppyillä muille.

Koulukiusaajaluonne muodostaa ensin vahvan klikin ympärilleen ja alkaa vasta sitten, näiden muiden hyväksynnän tukemana, kiusata klikin ulkopuolelle jääneitä. Saapa nähdä onnistuuko Anne saamaan talossa ihmisiä puolelleen, vai onko hän tällä kertaa se, joka jää ulkopuolelle.

Vierailija
18/26 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha saa aina palkkansa jossakin muodossa. Minulle selvisi hiljattain luokkakokouksessa, että omien yläasteaikojeni pahimmista koulukiusaajista kaksi on kuollut viinaan ja/tai huumeisiin, yksi istuu pitkää tuomiota väkivaltarikoksesta, yksi menetti perheensä onnettomuudessa ja yksi on pysyvästi mielisairas.

Vierailija
19/26 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirvee toi Anne vaikka vielä tuolla on käyttäytyny suht asiallisesti ettei oo mitään erikoista tullu huomattua...

Vierailija
20/26 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku sitten yritti läpällä korjata, että suloinen myrkynkeittäjä.

Anne siihen tylynä: "ei! vaan myrkynkeittäjä!"

Uskon ja toisaalta haluan myös nähdä hänet toimissaan, ettei vaan ole pelkkä nurinniskoin naama talossa.

Tsemppiä jokaiselle joka on hänen keittoihinsa joutunut. Teille kaikkea hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi