Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toukokuiset 2013

29.08.2012 |

Kommentit (74)

41/74 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kiertoa tuli kuumeiltua toukokuisissa ja tällä viikolla viimein plussasin! LA 29.5, laitoin pyynnön ryhmään. Olen myös ihan alkutaipaleella kuten Anette eli 4+1 menossa täällä.

Vierailija
42/74 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskujeni mukaan viikkoja nyt kasassa 5+0, toinen lapsi siis tulossa ja esikoinen syntynyt 2/11. Raskaus muistuttaa itsestään joka hetki, sen verran paha olo on ollut jo viikon verran. Edellisestä pahoinvointi alkoi vasta 7.viikolla, mutta oli heti tosi rajua, joten vähän pelonsekaisin tuntein odotan tulevaa kun nyt jo niin kovasti oksettaa.

Ikää mulla 25 ja miehellä 27 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmottaudun toukokuun odottajiin,toivottavasti saan myös jatkaa täällä loppuun asti. Tänään tein haamuviivan testiin..Tosin meidän yrittäminen ei ole ollut ihan ruusuilla tanssimista..

Eli olen 25v ja aviomies 27,esikoinen syntynyt 09. Olemme yrittäneet pikkukakkosta heinakuusta 2011 lähtien..Hyvinkin epätoivoisena menty tämä vuosi koska mitään ei alkanut kuulua.Tammikuusta lähtien otin käyttöön ovistikut ja sain oikeasta ovulaatioajankohdasta selvää. Kesäkuussa 2012 Tein positiivisen testin,mutta rv.7 sain keskenmenon,tyhjeni itsestään. Todella ikävä kokemus enkä toivo kenellekkään samaa.3päivää keskenmenon toteamisesta jouduin uudelleen sairaalaan ja minulta leikattiin umppari.Gyne ei kuitenkaan sanonut että olisivat liittyneet toisiinsa.

Keskenmenon jälkeen ekat menkat alkoi 18.8 ja näiden jälkeen näköjään tärppäs ekalla kierrolla

Vierailija
44/74 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille ja hiukan kanssa ujosti kirjoittelen tänne - on vielä niin alkuvaiheessa raskaus, kuten toki kaikilla meillä Toukokuisilla.

Mutta siis olen 33-vuotias ja odotan ekaa biologista lastani, mutta minulla on jo ihana yksivuotias poika, jonka vaimoni synnytti meille.

Neljäs inseminaatio tärppäsi ja nyt menossa 5 + 6. Varhaisultra puolentoista viikon päästä, päivät matelevat! Jotenkin ihanaa, että tällainen ketju on, tekee asiasta taas konkreettisempaa.

Mites muiden olot ja tuntemukset?

Mulla kipeyty tissit jo ennen plussaa ja ne on välillä ihan käsittämättömän arat. Lisäks vieläkin tulee sellasia menkkamaisia kipuja välillä, mielialat heilahtelee ja nyt pari päivää sitten lakkasi aamukahvi maistumasta.

Mut kaikista tuntemuksista ajattelen vaan, et HYVÄ, jotain siellä ainakin tapahtuu!

Vierailija
45/74 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!!

Varovaisesti kurkistan tähän ryhmään ja laitan samalla kutsun sinne suljettuun ryhmään :)

Eli olen 38v 4 lapsen äippä ja mies 39v. Tein plussa testin viime viikolla ja kuukautisten mukaan laskettu aika olisi: 23.5.2013 ja numero viitosta siis ootellaan...ainakin toivon mukaan :)

En oo vielä varaillu neuovolaa enkä ultraa, ajattelin ensi viikon alusta varmistella vielä digillä että hormoonit nousee ja sitten tilailen sekä neuvolan että varhaisultran :)

Mutta nyt siis laittelen pyyntöä sinne suljettuun tulemaan :)

Vierailija
46/74 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myöskin plussattu viikko sitten torstai aamuna, ja meille tämä on todellinen yllätys raskaus! Uutista sulatellessa mennyt hetki, mutta onnellinen tästä pienestä ihmeestä olen:)! Meillä on ennestään 3 lasta ja nyt olisi siispä 4. tulossa! Olimme mieheni kanssa jo ajatuksissa että perheemme on kasassa, mutta elämä on yllätyksiä täynnä! Siksipä tämä asia on vaatinut aiempaa enemmän sulattelua, mutta päivä päivältä minä olen varmempi, valmiimpi ja onnellisempi asiasta! Itse olen 35v ja mieheni vuotta vanhempi. LA 21.5 paikkeilla ja ensimmäinen nla ja ultraus 5.10! Pyyntö suljettuun ryhmään lähtee myöskin!

Vierailija
47/74 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittautuu mukaan, plussasin muutama viikko sitten, mutta nyt vasta uskaltaudun tulla tänne :D LA 18.5 näin alustavasti, eka neuvola puolentoista viikon päästä ja varhaisultra viikon päästä! ja aikaslailla jännittää tuo ultra, koska minkäänlaisia raskausoireita ei ole! mutta luotan kaiken olevan kunnossa! laitoin pyynnön tuonne fb ryhmään. itselläni ikää 27, samoin miehellä ja esikoinen syntynyt 09. mitäs muuta:D

Vierailija
48/74 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis LA 23,24,25.5 välillä..En osaa tarkalleen sanoa. Mutta koska viimeksi päätyi keskenmenoon,sain parin viikon päähän ultra-ajan,jotta katsovat onko siellä elämää. Piinaavat hetket edessä. Välillä tunnen hieman yököttävää oloa,ja sitten taas välillä tuntuu ettei mitään oireita ja siksi välillä epäilyttää :/ Esikoisen kohdalla oksensin,oksensin ja OKSENSIN..joten tämä tuntuu todella erikoiselta!!

Mutta ei auta kuin mennä päivä kerrallaan ja odottaa ultraa(9.10)...

Hauskaa viikkoa kaikille :)

Vierailija
49/74 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

La olis varmaan suunnileen toukokuun puolessa välissä, se varmaan selviää ekalla neuvolakäynnillä joka on omien laskujen mukaan vasta viikolla 10, eli menee ens kuun loppupuolelle.

Minä olen 31, mies 35 ja ennestään meillä on 08 ja 09 syntyneet tytöt, eli jännityksellä odotetaan jatkuuko sarja kolmannen kanssa.

50/74 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.....

Pakko kirjoittaa tänne tai liittyä joukkoonne....Oloni on hämmentynyt. Miehen kanssa hiljaista yritystä puolitoista vuotta. Pakko kertoa että viikonloppuna pidimme pieniä juhlia ja tänään aloin epäillä itseäni. Menkat myöhässä neljä päivää ja olo on " outo". Kuvittelin että no kestääpä tämä pieni kohmelo kauan....=) Kipaisin apteekkiin ja ostin apteekin oman testin. Iltapäivällä tein sen ja PLUSSA tärähti suoraan.. En tiedä itkenkö vai nauranko. Niin odotettu olisi tämä pienoinen. Voiko se olla totta. Menkat alkoi viimeksi 23.8.12 joten aika alussahan tässä ollaan....mutta en voi uskoa tätä. Pakko testata vielä aamulla uudelleen..Mutta olisi maailman ihanin asia. Tsemppiä kaikille...

Vierailija
51/74 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa minulle oikea ryhmä, viikkoja kasassa nyt tasan 6 ja la olisi alustavasti 21.5.2013 :) Ensimmäinen neuvola on 8.10 ja ultra varmaan vasta sitten rv12 tienoilla. Meillä on jo 07/2010 syntynyt poika. Esikoista odottaessa kirjoittelin myös tänne Vauvan keskustelupalstalle ja silloin koin saavani todella paljon vertaistukea muista odottajista. Onko tuo suljettu ryhmä siis täällä Vauvan sivuilla vai miten se toimii?

Fanni rv6

Vierailija
52/74 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

LA 31.5. Yritystä takana helmikuusta saakka, kolmekymppiset vanhemmat. Odotamme esikoista :) Nyt jo oireistakin voisi arvailla että olen raskaana, rintojen arkuutta sekä harvakseltaan menkkakipumaista nipistelyä on alavatsalla ollut. Olen antanut itselleni luvan intoilla jo nyt, kävi miten kävi :) Laitoin pyyntöä ryhmään.

53/74 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmään tulee päivittäin pyyntöjä ja toivon että laitatte lasketun ajan ja nimimerkin mukaan. Olen hylännyt hakemukset missä ei ole näitä tietoja.

Vierailija
54/74 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa tuli ja kalenterin mukaan menossa olisi 5 plus 1. LA 28.5, mutta saa nähdä mihin se muuttuu. Ehkäsy jätetty pois pari kk sitten ja välissä tullut yhdet "luomu" menkat. Sitä ennen kun täti tuli 6vkon välein, joten mikä lie todelliseksi kierroksi olisi ajan kanssa tullut.. Täytyy varmaan vielä huomenna testata uudestaan jotta uskoo todeksi! :)

Tänään torstaina tehty uusi testi päivällä ja plussa tuli. On kyllä hien o fiilis :) Täytyy vain toivoa että kaikki menee hyvin!

Vierailija
55/74 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin pyyntöä ryhmään, mutta se ilmeisesti hylättiin? Viestissä oli LA mutta nimimerkkiä en viestiosioon tajunnut kirjoittaa. Kun nyt yritän laittaa uutta pyyntöä niin saan ilmoituksen, että käyttäjätunnukseni on bannattu ryhmästä?

Vierailija
56/74 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitynpä minäkin :) Yksi 2v poika ennestään, Clomeilla aikaansaatu. Toinen yllätysluomuraskaus, ekasta kierrosta pillereiden jälkeen, meni kesken rv 6+ touko-kesäkuussa :( Lääkkeellinen hoito ei tehonnut, kaavinnassa eivät saaneet kaikkea irti, jouduin vielä kohdun tähystykseen jossa loput poistettiin :( Kahdet menkat välissä, ja nyt taas raskaana rv 6+ luultavasti. Toukokuun lopulla 2013 olis la, jännittää...paljon tarrasukkia pienelle kohtuun! Pitäkää peukkuja :)

Vierailija
57/74 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne voin muuten laittaa ryhmäpyyntöä? Olis kiva mukaan päästä...la siis ehkä 24.5. nyt näin arvioiden, ekaa ultraahan ei siis vielä ole ollut.

Vierailija
58/74 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Olen lähettänyt jo jokin aika sitten pyynnön päästä ryhmään mukaan. En nyt kuitenkaan ole varma onko minut hyväksytty ryhmään. En ole koskaan aiemmin osallistunut mihinkään keskusteluun, niin näiden käyttö hieman epävarmaa

Vierailija
59/74 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin syystä koko viesti ei tullut näkyviin mitä kirjotin.

Eli mionua mietityttää, että onko minut hyväksytty ryhmään mukaan? En näe oikeestaan muuta kuin nämä liittymispyyntöviestit.

Minulla laskettu aika siis toukokuun puolessa välissä. Ennestään on 2011 vuonna syntynyt tyttö. Eli toinen raskaus menossa :)

T: Ihmettelijä

Vierailija
60/74 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta vasemmasta laidasta siis löytyy ryhmät, jonka alta Toukokuiset13, sinne liittymispyyntöä menemään. Kai siellä välillä käydään hyväksymässä porukkaa sisään.