Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toukokuiset 2013

29.08.2012 |

Kommentit (74)

21/74 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä siis ollaan, esikoinen (toivottavasti) tulossa. Viikko sitten eka plussa ja eilen varmistin digitaalisella..mutta silti tuo naisen mieli ei usko, vaikka eilen on sujuvasti "norjaa" pönttöön puhuttu..tämä projekti on ollut nyt vuoden, ja ikinä ei oo haamujakaan tullut niin kyllä tämä nyt on aikä jänskää..Ensi viikolla neuvolaan ajattelin soittaa, ja paljon miettiny tuota varhaisultraan että koska sitä uskaltais ajan ottaa..meillä kun oli käytössä glomit ja olen ollut yksityisellä hoidossa, niin jottain varmuutta tulis saada.. LA:kin mietityttää, sillä jos ottaa viimeisistä kk:sta niin olisi viikkoja nyt 4+4, mutta tiedän tarkan ovulaatio ajan niin viikkoja tämän mukaan 5+1..mutta tuo digitaalisen testi antoi tuloksen 1-2 viikkoa raskaana..etä mihin tässä uskoo..ja hakeeko ensi viikolle uuden digitaalisen ja tuijottaa siihen tulevia viikkoja..pelko jostain muusta kun raskaudesta välillä hiipii takaraivoon.. No mutta tarrasukkia meidän jokaisen pikkuiselle!!!

Vierailija
22/74 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein perjantaina raskaustestin joka oli positiivinen. Omien laskujen mukaan LA 5.5.2013 joten oliskohan RV 4+6 tänään. Hormooni kierukkan poistin jo tammikuussa mutta laihdutin ensin 5kk -20kg joten nyt jaksan varmasti tämän raskauden paremmin. Meillä nappasi ensimmäisellä tai toisella kierrolla, tyttöämme yritetiin 1,5 vuotta. Lyhyt esittely: Olen 27vuotias epileptikko ja mieheni on 33v ja meillä on 5v tyttö. Asumme pohjanmaalla.

Tytölle emme ole vielä keroneet mitään katsotaan ensiki jos vauva pysyy mukana ensimmäiset kuukaudet. Raskaus oireita ei ole vielä esintynyt muuta kun turvotus mahanseudulla. Virtsanäytteen vien maanantaina ja sen jälkeen soitan neuvolaan ja sieltä saan varmaan taas lähetteen äitipolille jossa tarkkailevat minua enemmän epilepsian vuoksi. Viime raskauden alussa kävin ensimmäistä kertaa ultrassa RV 6+4. Hyvää alkuodotusta kaikille ja toivotaan että mahaasukki pysyy loppuun asti mukana :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/74 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan Minnihiiri81 ja s.d, ja paljon onnea plussista!s.d, sullahan on hurja laihdutus urakka takana!!! Tämä toukokuisten ryhmä on jo innokkaana siirtynyt tuonne suljetun ryhmän puolelle missä voi vapaammin jutella. Laittakaa pyyntö johon nimimerkki ja LA niin Toukkis hyväksyy jäseneks ;) Eli vasemmasta valikosta 'ryhmät' ja siellä on ryhmä 'toukokuiset 2013'.

Kovasti odotellaan sinne lisää porukkaa!:D

alicia

24/74 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaisesti ilmottaudun minäkin tähän ryhmään, positiivisia raskaustesteja takana vino pino, viikkoja varmaankin sen 4+1. Olin tuolla helmikuiset ryhmässä mutta sain keskytyneen keskenmenon viikoilla 8+2. Ennen tuota kkm:ää yritettiin reilu puolitoista vuotta ja nyt sitten plussa tuli heti ensimmäisestä km:n jälkeisestä kierrosta. Ihan en uskalla riemuita ennen kuin ultraan ssaakka pääsen. Onnea kaikille plussista!!

Vierailija
25/74 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, täällä olis laskettu aika 18.5.2013. Toinen lapsi olis tulossa, 2009 syntyi esikoistyttö. Lapsilla on eri isät, joten on melkein kuin olisi ensimmäistä kertaa raskaana.

Onko teillä jo paljon raskausoireita?

Vierailija
26/74 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalla montakin viivaa tikuissa :) Ensimmaisesta en oikein uskonut viela. Enka kylla usko vielakaan. Paiva kerralla mennaan ja toivotaan parasta. Viime viikon olin esim. rattipoikki vasynyt ja talla viikolla ei vasyta joten outoa, mutta eipa ole alkanut kuukautisetkaan joten pakko kai se on uskoa.

Neljas siis tulossa tanne LA nayttaisi olevan 10.5. paikkeilla

Vierailija
27/74 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä ilmoittaudun myös mukaan.

Lämpöisiä onnitteluita plussanneille ja toivottavasti kaikki pysyy matkassa mukana :-)

Samoilla viikoilla mennään Jus7iinan kanssa ja ilmeisesti LA olisi joskus aivan huhtikuun lopulla, mutta kun esikoista tässä odotellaan, niin uskon vahvasti eräpäivän olevan tuolla toukokuun puolella.

Ikää on 34v. ja kolme testiä varmempana siitä, että kyllä tässä nyt ihan oikeasti taidetaan olla pieniin päin. Kaikki testit päräytti niin vahvat viivat heti alkuun, ettei epäröintiin niiden perusteella ollut varaa.

Mutta kuitenkin... mennään päivä kerrallaan täälläkin.

Mitää oireita ei muuten ole ollut (puskurit vähän ehkä arat), joten kai siksi tuntuu niin epätodelliselta.

Odotusajan hehkuttamisia odotellen:

Kuura

Vierailija
28/74 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ekan kerran pärähti plussat, vaikka menkat ehti olla myöhässä noin 10 päivää ja testejä aikasemminki tein. Nyt olis menossa siis 5 + 3 ja ihan epätodellinen olo. Niin monta negatiivista testiä ehti tehä ja pillereitten syönninki lopetin vasta kesä/heinäkuun kieppeillä, ei vaan jotenki voi uskoa todeksi. Laskettu aika ois 4.5 nettilaskurin mukaan, huomena pitäis neuvolaan soittaa. Kaikki on niin uutta ja epävarmaa!

Mie oon 21-vuotias ja hellu 29. Pari vuotta ollaan seurusteltu ja melkein saman verran asuttu yhessä. :)

Kertokaas oottako kertonu kelleen? Ite oon kertonu siskolle ja yhelle kaverille, mutta tuntuu kyllä ettei uskalla puhua mitään, enkä kyllä haluais että kukaan muu saa vielä tietää.

29/74 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips! Täällä on 26-vuotias nainen, mieheni on 28 ja plussasin tämän viikon maanantaina. Menossa on rv 6 +1 ja esikoista odotetaan, on niin jännää ja ihanaa! Mutta samalla pelottaa, toiv kaikki menis hyvin! Toukokuun vauva meillekin olisi tulossa. Laskettu aika on netin laskurin mukaan 3.5. Ensimäisen neuvolan varasin heti kun labrakokeet osoitti raskauden todeksi (vaikka apteekin testi osoitti selvästi raskauden,siitä ei voinut erehtyä, halusin käydä labrassakin.) Eka neuvola häämöttää vajaan kolmen viikon päässä.

Mulla ei ole ollut juuri mitään oireita vielä, pahoinvointi tms. Ehkä väsyneempi oon ollut.

Ihanaa lukea täällä teidän muiden ajatuksia ja tuntemuksia!

Ja tsemppiä kaikille odotukseen! :)

30/74 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaakahan pyyntö tuonne suljettuun ryhmään niin pääsette toukokuisten keskusteluihin mukaan, eli nimimerkki ja la! :))

-alicia

31/74 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäseneksi ilmottautuisin! Ikää 20 ja avomiehellä 21. YK 5:llä tärppäsi meillä, clear bluen ovulaatio testejä hyödyntäen. Nyt meneillään 5+1 ja la on 11.5.2013, omien laskujen mukaan. Eka neuvola käynti on 1.10 :)

Mulla ainaki toistaseks ollu aika lailla oireeton raskaus... Mahakivut kylläkin vaivannu, toivottavasti ihan normaalia. Ja nälkä painaa päälle melkeen koko ajan.

Tämä tästä tällä erää...

KataV la 11.5.2013

32/74 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussasta! Mulla auttoi myös nuo tikut oviksen tunnistamisessa :) Tosiaan tuonne ryhmään pääsee ilmoittautumaan kun valitsee tuolta vasemmasta palkista "ryhmät" ja sitten sieltä "toukokuiset 2013" -->hae ryhmän jäseneksi. Ryhmä on jo Facebookin puolella, mutta lisätietoja miten sinne pääsee saa tuolta suljetun ryhmän puolelta. Tervetuloa ;)

alicia

Vierailija
33/74 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten laittamaan pyyntöä ryhmään :)

ikää 36v ja neljättä odotellaan.. plussan tein jo rv 3+5 ja tuli heti todella vahva plussa. Tänään siis menossa vasta 4+1 ja LA on näin alustavasti 24.5.. tästä se odotuksen matka taas alkaa

Vierailija
34/74 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä viikko sitten plussattu x 3. Viikkoja nyt just ja just 7+0. Esikoinen siis tulossa, ihanaa ja jännää, toivottavasti kaikki menee hyvin. Ensi viikolla neuvola, sitten kuumeisesti odotellaan ultraa, jotta näkee ollaanko sitä vielä raskaana.

edit. LA netin laskurin mukaan 4.5.

Vierailija
35/74 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Täällä ilmoittautuu myös yksi, jonka alku on ollut vähän hankalaa! Eli olen 22v ja aviomieheni on 23 v, meillä on takana muutamia keskenmenoja. Nyt tätä raskautta on ensiksi pidetty kohdunulkoisena, joten olen käynyt kontrolleissa jo monta kertaa, tiistaina vielä viimeinen, jossa tulisi näkyä sikön syke, jännittää kovasti!

36/74 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, tuolta vauvakuumeilu-puolelta ehkä siirryn tänne, tilanne on hämmentävä... nyt kp 28/36 ja negaa olen testaillut tähän asti ja kaiken huipuksi testasin aamulla negan citymarketin liuskatestillä, mutta hetki sitten selkeän plussan clearbluella... Hämmentävää!

Taustatietoja: minä 30, mies 33, lapset 6 v. ja 3 v., kolmatta lasta alettiin mietiiä vasta kesällä, pillerit jätin pois elokussa eli yhtään luomukiertoa ei ole vielä tullut...

Katsotaan pysynkö täällä menossa mukana vai tipahdanko kesä- tai heinäkuisiin kuumeilijoihin!

napsunen kp 36/28 tai rv 5+0

Vierailija
37/74 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks (todenäkösesti) toukomasu. Mulle laitettiin hormoonikierukka vuoden alussa ja viimeviikolla tein plussatestin. En tiedä mitä ajatella, nyt olen jo ehkä vähän innoissani mutta edelleen shokissa. Päätettiin jo et jos näin kovasti pikkunen haluaa maailmaan nii saa sit tulla jos kaikki vaa menee hyvin. Kävin sitten poistamassa kierukan mikä oli ihan kunnolla paikallaan ja ultralla katottiin sen verran että kohdun sisäpuolella on. Ensi viikolla sit kunnon ultraan, saan sit tietää LA.

Enstään siis pojat 5/08 ja 7/11. Ikää mulla on 22v ja mihellä 24v.

Vierailija
38/74 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyntöä ryhmään pistetty :)

Vierailija
39/74 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laitoin pyyntöä ryhmään :)

40/74 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut kaikille plussanneille!

Ilmottaudun myös varovasti mukaan juuri vasta tänään ensimmäisen kerran plussanneena ja vasta ihan alkutaipaleella 4+3 viikolla. LA olisi laskurin mukaan juuri toukokuun puolella 27.5. Laitoin pyynnön suljettuun ryhmään.