Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hox! Miten saa kotikonstein tehtyä näin kauniit kiharat?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin itse saan tuontyyliset tehtyä.

Vierailija
2/11 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin itse saan tuontyyliset tehtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä saa tehtyä kaiken tarpeellisen.

Alle vain kuumansuojasuihketta ja lopuksi tarvittaessa hiuskiinnettä. Lyhytaikaisessa käytössä ei tartte laittaa välttämättä mitään.

Kivat kiharat saa.

Vierailija
4/11 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän alla Vidal Sassoonin lämpösuojasuihketta jota olen ostanut kampaajalta. Sitten vaan vetelemään hiuksia suoristusraudan reunaa vasten samaan tyyliin kuin jos saksilla kihartaisi lahjanarua, samassa kulmassa raudan laita ja hiusosio kuin sakset ja naru. Sopivan tahdin vetää rautaa alaspäin löytää vain kokeilemalla, riippuu hiusosion koosta ja hiuksen paksuudesta tms. Lopuksi päälle joustavan pidon antavaa hiuslakkaa riittävästi että pysyy (mulla on ihan kaupan Garnier Bamboo Flexihold lakkaa ja on minusta hyvää tällaisen raskaan ja paksunkin tukan kiharan pitämiseen).

Vierailija
5/11 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän alla Vidal Sassoonin lämpösuojasuihketta jota olen ostanut kampaajalta. Sitten vaan vetelemään hiuksia suoristusraudan reunaa vasten samaan tyyliin kuin jos saksilla kihartaisi lahjanarua, samassa kulmassa raudan laita ja hiusosio kuin sakset ja naru. Sopivan tahdin vetää rautaa alaspäin löytää vain kokeilemalla, riippuu hiusosion koosta ja hiuksen paksuudesta tms. Lopuksi päälle joustavan pidon antavaa hiuslakkaa riittävästi että pysyy (mulla on ihan kaupan Garnier Bamboo Flexihold lakkaa ja on minusta hyvää tällaisen raskaan ja paksunkin tukan kiharan pitämiseen).

Ja minkälainen rauta sulla on käytössä? Itselläkin paksut hiukset.

Vierailija
6/11 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

google on makea keksinto

Vierailija
7/11 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkälainen rauta sulla on käytössä? Itselläkin paksut hiukset.

kun vetää sitä raudan kuumaa kulmaa vasten. Netistä löytyy videoitakin, tässä yksi tekniikka http://www.iltalehti.fi/iltvmuotijakauneus/2012030902843971_v7.shtml Itse en kiepauta tuolal lailla kokonaan hiusta raudan ympäri mutta monella tapaa voi tehdä.

Mulla on GHD:n rauta mutta kyllä tuohon pääosin kaikki käy paitsi niillä ihan mini-matkaraudoilla ei ainakaan pidempää tukkaa kannata yrittää kihartaa, menee ikuisuus.

Vierailija
8/11 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

google on makea keksinto

Vierailija
9/11 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/11 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa melkein joka kaupasta. Helppo rullata ja kääntää.

Muotovaahtoa hiukan hiuksiin rullauksen jälkeen niin pysyy, ei saa laittaa liikaa. Siis niihin rullattuihin hiuksiin sitä muotovaahtoa. Hiustenkuivaajalla voi nopeuttaa.

Vierailija
11/11 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa melkein joka kaupasta. Helppo rullata ja kääntää.

Muotovaahtoa hiukan hiuksiin rullauksen jälkeen niin pysyy, ei saa laittaa liikaa. Siis niihin rullattuihin hiuksiin sitä muotovaahtoa. Hiustenkuivaajalla voi nopeuttaa.

vaan tulee liian pientä kiharaa. Semmoista permanenttityylistä, eikä tuollaisia suuria laineita kuin aloituksen kuvalinkissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan