Hox! Miten saa kotikonstein tehtyä näin kauniit kiharat?
Kommentit (11)
ainakin itse saan tuontyyliset tehtyä.
sillä saa tehtyä kaiken tarpeellisen.
Alle vain kuumansuojasuihketta ja lopuksi tarvittaessa hiuskiinnettä. Lyhytaikaisessa käytössä ei tartte laittaa välttämättä mitään.
Kivat kiharat saa.
Minä käytän alla Vidal Sassoonin lämpösuojasuihketta jota olen ostanut kampaajalta. Sitten vaan vetelemään hiuksia suoristusraudan reunaa vasten samaan tyyliin kuin jos saksilla kihartaisi lahjanarua, samassa kulmassa raudan laita ja hiusosio kuin sakset ja naru. Sopivan tahdin vetää rautaa alaspäin löytää vain kokeilemalla, riippuu hiusosion koosta ja hiuksen paksuudesta tms. Lopuksi päälle joustavan pidon antavaa hiuslakkaa riittävästi että pysyy (mulla on ihan kaupan Garnier Bamboo Flexihold lakkaa ja on minusta hyvää tällaisen raskaan ja paksunkin tukan kiharan pitämiseen).
Minä käytän alla Vidal Sassoonin lämpösuojasuihketta jota olen ostanut kampaajalta. Sitten vaan vetelemään hiuksia suoristusraudan reunaa vasten samaan tyyliin kuin jos saksilla kihartaisi lahjanarua, samassa kulmassa raudan laita ja hiusosio kuin sakset ja naru. Sopivan tahdin vetää rautaa alaspäin löytää vain kokeilemalla, riippuu hiusosion koosta ja hiuksen paksuudesta tms. Lopuksi päälle joustavan pidon antavaa hiuslakkaa riittävästi että pysyy (mulla on ihan kaupan Garnier Bamboo Flexihold lakkaa ja on minusta hyvää tällaisen raskaan ja paksunkin tukan kiharan pitämiseen).
Ja minkälainen rauta sulla on käytössä? Itselläkin paksut hiukset.
Ja minkälainen rauta sulla on käytössä? Itselläkin paksut hiukset.
kun vetää sitä raudan kuumaa kulmaa vasten. Netistä löytyy videoitakin, tässä yksi tekniikka http://www.iltalehti.fi/iltvmuotijakauneus/2012030902843971_v7.shtml Itse en kiepauta tuolal lailla kokonaan hiusta raudan ympäri mutta monella tapaa voi tehdä.
Mulla on GHD:n rauta mutta kyllä tuohon pääosin kaikki käy paitsi niillä ihan mini-matkaraudoilla ei ainakaan pidempää tukkaa kannata yrittää kihartaa, menee ikuisuus.
Saa melkein joka kaupasta. Helppo rullata ja kääntää.
Muotovaahtoa hiukan hiuksiin rullauksen jälkeen niin pysyy, ei saa laittaa liikaa. Siis niihin rullattuihin hiuksiin sitä muotovaahtoa. Hiustenkuivaajalla voi nopeuttaa.
Saa melkein joka kaupasta. Helppo rullata ja kääntää.
Muotovaahtoa hiukan hiuksiin rullauksen jälkeen niin pysyy, ei saa laittaa liikaa. Siis niihin rullattuihin hiuksiin sitä muotovaahtoa. Hiustenkuivaajalla voi nopeuttaa.
vaan tulee liian pientä kiharaa. Semmoista permanenttityylistä, eikä tuollaisia suuria laineita kuin aloituksen kuvalinkissä.
ainakin itse saan tuontyyliset tehtyä.