Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luonnolinen laihtuminen

Vierailija
29.08.2012 |

Olen alkanut syömään n . 3- tunnin välein, pieniä aterioita. Ja hups, olen laihtunut pari kiloa ihan huomaamatta. Tämä rytmi taitaa sopia mulle. Mutta en siis syö suuria määriä ollenkaan. Lisäksi käyn joka päivä n 40min- 1 h kävelyllä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laihtuminen onnistui vaivatta päinvastaisella, eli aloin syödä vain 3 kertaa päivässä, ei mitään välipaloja. Eri ihmisille sopii eri tavat tuossa miten pysyy kylläisenä ja hyvinvoivana kun laihduttaa.

Vierailija
2/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö oikeaa ruokaa, vai selittelet vaan syöväsi? Jos syöt tyyliin puuro, omena, voileipä, omena, eikä juuri muuta koko päivänä, niin varmasti laihtuu. Eikä se johdu sun ateriarytmistä, vaan kokonaiskalorimäärästä, niin kuin laihtuminen aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaaliruokaa periaatteessa, mutten ahda itseäni täyteen. Aamupalaksi puuroa, marjoja, maitoa, kahvia tai jogurttia ja mysliä. Lounaaksi esim täytetyn paprikan, tai annoksen mitä nyt onkaan tarjolla, teen töitä kotona, väliapalaksi esim viili tai hedelmä, pullapala, keksi kahvion kanssa tms. Päivälliseksi taas sellainen normi/pienempi annos ruokaa, mitä valmista perheelle ja iltapalaksi hedelmä, marjapuuro, leipä tms. Siis ei mitään nälkäkidustusta. Ehkä avainsana on annoskoko mun kohdalla.

Vierailija
4/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis päivässä syödä 6 kertaa, ei kiitos!

klo 6, 9, 12, 15, 18, 21

Nukun 23-5.30

Vierailija
5/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.00, 11.00, 14.00, 17.00 ja 19-20. Jos syön suurempia aterioita, jätän tuon iltapalan pois. t. ap

Vierailija
6/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syön suurempia aterioita, jätän tuon iltapalan pois. t. ap