Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian pitkään kestävä seksi...

Vierailija
29.08.2012 |

Mites tälläiseen ongelmaan kun mies ei välillä meinaa laueta ollenkaan.

Seksi kestää ja kestää, joutuu pitämään taukoakin välillä ja hiki tippuu otsasta sekä hänellä ja mulla, vihdoin kyllä laukeaa.

Mutta olen jo siihen mennessä kyllästynyt ja haluaisin lähteä karkuun kesken kaiken,kun tuntuu että paikat hinkkautuu liikaa, ja ei enää kiinnostakaan.

Välillä laukeaa taas hyvin. Pettääkö se mua kun välillä laukeaa hyvin ja välillä ei, ei asuta yhdessä. En kehtaa ottaa asiaa puheeksi.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2012 klo 06:15"]

Seksi kestää ja kestää, joutuu pitämään taukoakin välillä ja hiki tippuu otsasta sekä hänellä ja mulla, vihdoin kyllä laukeaa.

Mutta olen jo siihen mennessä kyllästynyt ja haluaisin lähteä karkuun kesken kaiken,kun tuntuu että paikat hinkkautuu liikaa, ja ei enää kiinnostakaan.

Välillä laukeaa taas hyvin. Pettääkö se mua kun välillä laukeaa hyvin ja välillä ei, ei asuta yhdessä. En kehtaa ottaa asiaa puheeksi.

[/quote]

Miten seksi voi kestää liian kauan? Eihän se edes ole mahdollista. Olisit ylpeä että sinulla on mies joka voi, pystyy ja haluaa nussia kunnolla ja pitkään. Ei sellaisista 10 minuutin pikapanoista tulekkaan kuin vihaiseksi

Vierailija
2/50 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2012 klo 08:15"]

kannattaa unohtaa orgasmin tavoittelu. Joskus vaan laukeaminen on hyvin vaikeaa ja sitä oikeasti tapahtuu, siitä vaan puhutaan hyvin vähän. Parempi, että mietitte asiaa vielä vähemmän ja vaikka etukäteen sovitte, minkä verran harrastatte. Kun miehelle on etukäteen selvä mihin lopetetaan, ei hänen tarvitse itsekään sanoa, ettei nyt tule ja paineet vähenee. Seksistä kyllä nauttii ilmankin orgasmia ja kannattaa ehdottaa miehelle, että pitää muutaman päivän tauon itsetyydytyksestä ennen rakastelua.

[/quote]

Mikä ongelma? Nussii niin kauan kuin laukeaa. Suorituspaine on se kun ei seiso. Jos seisoo niin sitten nussitaan. Missä ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:04"]

[/quote]

Miten seksi voi kestää liian kauan? Eihän se edes ole mahdollista. Olisit ylpeä että sinulla on mies joka voi, pystyy ja haluaa nussia kunnolla ja pitkään. Ei sellaisista 10 minuutin pikapanoista tulekkaan kuin vihaiseksi

[/quote]

No todellakin voi kestää liian kauan!

Ap:han kuvailee, miten pitää pitää taukoa ja hiki tippuu päästä, silloinhan seksi nimenomaan on toivottoman oloista jyystämistä eli on selkeästi vaikeuksia laueta. Neuvoisin juttelemaan miehen kanssa, jos vain pystyy. Pitääkö mies ap:ta kiihottavana, tunteeko paineita seksin suhteen tms.? Rentoutuneessa mielentilassa seksin pitäisi olla vapauttavaa, ei puuduttavaa jyystämistä, jossa kumpikin katselee jo huokaillen kelloa että loppuisi jo. Ihan eri asia on nautiskella pitkään ja viivyttää orgasmin tuloa kuin hinkuttaa hikipäässä epätoivon rajamailla. 

Vierailija
4/50 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2012 klo 14:56"]

itellä kans samoja vaivoja, mutta sekin voi vaikuttaa paljon tulee vedettyä niin usein lapaseen. tässä yks hyvä vinkki (lainattu saman tapaisesta aiheesta)

Lainaus:

...että minä tyydytettynä osapuolena koen itseni jotenkin huonoksi ja mies puuskuttaa täysin väsyneenä, kulli vieläkin tanassa, hikipisaroita valuen kuin maratoonin juosseena! Tiedän ettei pitäisi valittaa, onhan niin monen miehen ongelma ennenaikainen laukeaminen, mutta rajansa kaikella! Välillä ottaa ihan tosissaan päähän kun äijä vaan hankaa ja hankaa ja tuntuu että itseltä jo nahka kärventyy alapäästä.
Nimim. väsynyt jyystämiseen

...kokemasi perusteella niille miehille jotka tälläkin palstalla ovat usein orgasmivaikeuksisten naisten haukunnan kohteena?

Kertomuksesi perusteella saa sen käsityksen että miehesi tekee seksinsuhteen kaiken työn: " puuskuttaa täysin väsyneenä" . Rajansa sillä naisten valituksellakin täytyy olla!

Nyt näyttää siltä että itse laiminlyöt miestäsi tavalla josta naiset yleensä moittivat miehiä:
- esileikin puute
- aloitekyvyttömyys seksin suhteen
- yleinen hellyys jne.
- mielikuvituksettomuus
Vastaa viestiin Ilmoita asiaton viestiKerro kaverille
Vierailija - 24.5.2006 15:20 (5/8)
vähän vastaava tilanne

Oma mies on omien sanojensa mukaan ollut aina tosi hidas laukeamaan, ja sitä se on välillä myös mun kanssa (lue=pystyy panemaan tuntikausia). Välillä hitaus on etu, mutta kyllä se tietysti voi käydä myös rasittavaksi molemmille. Meillä on ollut apua parista jutusta:

- Mies ei saa tyydytystä joka päivä. Eli jos käteenvedot ja yhdynnät on jääneet vähemmälle, orgasmi tulee helpommin ja rajummin myös mun kanssa. No, tämä nyt on tällainen itsestäänselvyys.

- Hyvä mieli. Kehun miehen seksikkyyttä, ihastelen sen taitoja " miestentöissä" , annan nukkua päiväunet jne. mitä se nyt sattuu tarvitsemaan.

- Vaivihkainen kiihottaminen pitkin päivää. Oma mies syttyy sääristä, joten menen vaikka katsomaan telkkaria lyhyessä paidassa ja istun muka huolimattomasti niin että tiedän että sääret näyttävät hyvältä (johti muuten tosi hyvään seksiin). Tai pistän aamulla hameen päälle. Tai puristelen sitä takapuolesta. Tai lähettelen kaksimielisiä tekstareita töihin.

- Seksin antaminen välillä niin, ettei miehen tarvitse tehdä mitään. Oma mies haluaa miellyttää mua, ja se näyttää olevan joskus laukeamisen esteenä. Pidän välillä vaatteet päällä ja annan miehelle orgasmin suulla ja käsillä niin ettei sen tarvitse kuin maata selällään.

- Kunnolla kiihottunut olo. Oma mies ei ole niitä, joille riittää laukeamiseen pelkkä tussun vilahdus. Yritän tarjoilla sille sellaisia näkymiä, mitkä se kokee kiihottavina. On tullut sopivan nopeasti esimerkiksi kun on nähnyt miten hieron itseäni samalla kun sen vehje on sisällä.

- Olen saanut miehen laukeamaan suht helposti myös puristamalla kullia sen juuresta tai hieromalla kivesten takaa samalla kun mies on mun sisälläni. Voi kuulostaa turhan akrobaattiselta, mutta ei se käytännössä ole. Liukkari näyttää tekevän tässä hommassa hyvää. Joskus mies selvästi kaipaa kovempaa kiihotusta, joskus taas ei halua tätä tehtävän ja laukeaa paremmin ilman käsipeliä. Yllättävän iso vaikutus on ollut myös sillä, kun olen puristanut miehen pakaroita ihan perinteisessä lähetyssaarnaajassa. Tuntuu olevan kiinnostusta noihin anaalijuttuihin, vaikka ei suoraan sitä kehtaa pyytääkään.

- Paineet on perseestä. Olen sanonut, että mä en loukkaannu vaikka se ei laukea (vaikka tosiasiassa se tekee kyllä itsetunnolle hallaa). Jos sen laukeamisesta ei tule mitään yhdynnässä, sanon että musta olisi kiva katsella kun se vetää käteen, ja silloin se hoitelee itsensä loppuun. Olen myös sanonut, että aina ei tarvitse jaksaa, vaikka mä seksiä tahtoisinkin.

Näillä systeemeillä mies on alkanut laueta huomattavasti nopeammin ja seksistä on kadonnut se pieni paine, joka ei tehnyt meille hyvää. Tsemppiä teille, ap!

[/quote]

Miksi seksistä ei saisi nauttia joka päivä? 

Miksi et puhunut siitä että nainen käyttäisi lantiopohjalihaksiaan kovemmin?

Vierailija
5/50 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2012 klo 07:32"]Olen siis mies ja joskus vain en pysty laukeamaan. Useimmiten näin käy silloin jos vaimo haluaa uuden kierroksen heti perään, mutta joskus ihan ensimmäiselläkin on vaikeaa tai mahdotonta laueta. Olisikohan joka viides kerta kun näin käy. Vaimo ei kylläkään pidä asiaa ongelmana vaan nauttii koko seisokin edestä ja olemmekin sopineet, että noina kertoina kun huomaamme ettei minulta tule niin hän saa sanoa kun on saanut riittävästi sillä kertaa. En ole ikinä pettänyt vaimoani, enkä tule pettämään. Tunnen todella vahvaa fyysistä ja henkistä vetoa häneen ja hänen vaginansa on tiukin mitä olen ikinä saanut. Eli toisin sanoen minun kohdallani "vika" on miehessä :)

Mies 29v

[/quote] Noniin edistystä, onhan se ikuinen -Mies28v- vanhentunut. Vuosi jo lisää, onnea!

Vierailija
6/50 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2012 klo 07:32"]Olen siis mies ja joskus vain en pysty laukeamaan. Useimmiten näin käy silloin jos vaimo haluaa uuden kierroksen heti perään, mutta joskus ihan ensimmäiselläkin on vaikeaa tai mahdotonta laueta. Olisikohan joka viides kerta kun näin käy. Vaimo ei kylläkään pidä asiaa ongelmana vaan nauttii koko seisokin edestä ja olemmekin sopineet, että noina kertoina kun huomaamme ettei minulta tule niin hän saa sanoa kun on saanut riittävästi sillä kertaa. En ole ikinä pettänyt vaimoani, enkä tule pettämään. Tunnen todella vahvaa fyysistä ja henkistä vetoa häneen ja hänen vaginansa on tiukin mitä olen ikinä saanut. Eli toisin sanoen minun kohdallani "vika" on miehessä :)

Mies 29v

[/quote] Noniin edistystä, onhan se ikuinen -Mies28v- vanhentunut. Vuosi jo lisää, onnea!

Vierailija
7/50 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v

Vierailija
8/50 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:08"]

[/quote]

[/quote]

Ap:han kuvailee, miten pitää pitää taukoa ja hiki tippuu päästä, silloinhan seksi nimenomaan on toivottoman oloista jyystämistä eli on selkeästi vaikeuksia laueta. Neuvoisin juttelemaan miehen kanssa, jos vain pystyy. Pitääkö mies ap:ta kiihottavana, tunteeko paineita seksin suhteen tms.? Rentoutuneessa mielentilassa seksin pitäisi olla vapauttavaa, ei puuduttavaa jyystämistä, jossa kumpikin katselee jo huokaillen kelloa että loppuisi jo. Ihan eri asia on nautiskella pitkään ja viivyttää orgasmin tuloa kuin hinkuttaa hikipäässä epätoivon rajamailla. 

[/quote]

Mikä hemmetin epätoivo? Seksi missä ei tule hiki on epäonnistunut. Vaihtaa asentoja ja välillä nainen voi ottaa suihin. Seksin pitäisi loppua vasta kun miehellä ei enää seiso

Vierailija
9/50 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö meidän välillä vaihtaa miehiä? No ei, vitsi vitsi ;) Omalla miehellä kun on päinvastainen ongelma; eli laukeaa liian nopeasti. Tasan ei käy onnenlahjat ja vinkkejä ongelmaan otetaan vastaan.

Vierailija
10/50 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on runsaasti runkannu

Vierailija
11/50 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:12"]

Pitäisikö meidän välillä vaihtaa miehiä? No ei, vitsi vitsi ;) Omalla miehellä kun on päinvastainen ongelma; eli laukeaa liian nopeasti. Tasan ei käy onnenlahjat ja vinkkejä ongelmaan otetaan vastaan.

[/quote]

Oletteko kokeilleet tupla naintia? Eli ensiksi nussitte = mies laukeaa nopeasti. Mutta sitten oatat häneltä suihin, hoidat seisokin ja aloitatte uudestaan?

Oletteko kokeilleet puudutteita? Seksikaupassa on sellaisia. 

Vierailija
12/50 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mikä hemmetin epätoivo? Seksi missä ei tule hiki on epäonnistunut. Vaihtaa asentoja ja välillä nainen voi ottaa suihin. Seksin pitäisi loppua vasta kun miehellä ei enää seiso

[/quote]

Hiki nyt on vielä ihan jees, mutta mikäs idea siinä on, että miehellä lakkaa seisomasta? Taidat olla aikamoinen nymfomaani, mulla ei ainakaan paikat kestä mitään tuntikausien panoja eikä sellaiset kiinnostakaan. Sopivanmittainen, ei liian nopea eikä liian pitkään kestävä seksi on parasta. Sanoisin että 15-20 min koko sessioon riittää ihan hyvin. 

Vierailija
13/50 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:17"]

Se on runsaasti runkannu

[/quote]

Sehän on hyvä. Mies joka kestää pitkään ja erektio pysyy on todellinen saalis. 

Vierailija
14/50 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:20"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hiki nyt on vielä ihan jees, mutta mikäs idea siinä on, että miehellä lakkaa seisomasta? Taidat olla aikamoinen nymfomaani, mulla ei ainakaan paikat kestä mitään tuntikausien panoja eikä sellaiset kiinnostakaan. Sopivanmittainen, ei liian nopea eikä liian pitkään kestävä seksi on parasta. Sanoisin että 15-20 min koko sessioon riittää ihan hyvin. 

[/quote]

Mitä tarkoitat koko sessiolla? Esileikit mukaan vai? Eihän siinä ehdi tehdä mitään. Jo pelkkä suihinotto kestää tuon verran

Vierailija
15/50 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaisii ongelmii voi olla miehillä,joskin harvinaisempaa.tai sitten sä et viehätä tarpeex seksuaalisesti,se ei tarkoita etteikö vois rakastaa sua

Vierailija
16/50 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainakin on pitkä matka orgasmiin jos on saanut niitä orgasmeja useamman lähi aikoina. Kun taas pari päivää puutteessa niin tulen nopeammin. Ollaan tosin kaikki yksilöitä ja henkinen painekin vaikuttaa. Osta liukkaria niin ei tunnu pitkä seksi huonolta ;)

Vierailija
17/50 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis mies ja joskus vain en pysty laukeamaan. Useimmiten näin käy silloin jos vaimo haluaa uuden kierroksen heti perään, mutta joskus ihan ensimmäiselläkin on vaikeaa tai mahdotonta laueta. Olisikohan joka viides kerta kun näin käy. Vaimo ei kylläkään pidä asiaa ongelmana vaan nauttii koko seisokin edestä ja olemmekin sopineet, että noina kertoina kun huomaamme ettei minulta tule niin hän saa sanoa kun on saanut riittävästi sillä kertaa. En ole ikinä pettänyt vaimoani, enkä tule pettämään. Tunnen todella vahvaa fyysistä ja henkistä vetoa häneen ja hänen vaginansa on tiukin mitä olen ikinä saanut. Eli toisin sanoen minun kohdallani "vika" on miehessä :)

Mies 29v

Vierailija
18/50 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis mies ja joskus vain en pysty laukeamaan. Useimmiten näin käy silloin jos vaimo haluaa uuden kierroksen heti perään, mutta joskus ihan ensimmäiselläkin on vaikeaa tai mahdotonta laueta. Olisikohan joka viides kerta kun näin käy. Vaimo ei kylläkään pidä asiaa ongelmana vaan nauttii koko seisokin edestä ja olemmekin sopineet, että noina kertoina kun huomaamme ettei minulta tule niin hän saa sanoa kun on saanut riittävästi sillä kertaa. En ole ikinä pettänyt vaimoani, enkä tule pettämään. Tunnen todella vahvaa fyysistä ja henkistä vetoa häneen ja hänen vaginansa on tiukin mitä olen ikinä saanut. Eli toisin sanoen minun kohdallani "vika" on miehessä :)

Mies 29v

että voiko silti olla, että haluat naistasi aivan todella paljon? Olen tavannut kyseistä miestä nyt nelisen kertaa ja hän on saanut siemensyöksyn vain kerran. Mutta haluaa koko ajan kuitenkin harrastaa seksiä ja niin minäkin. Ja mainitsee haluavansa minua koko ajan, lähetellään kuumia viestejä. Olen alkanut murehtia, että olenko liian löysä (miehellä on pieni, mutta pidän siitä) ja asentojakin meidän on hankala välillä löytää, kun olen miestä pidempi. Olen todella ihastunut, mutta tarkoittaako tämä ettei suhde onnistu??

Vierailija
19/50 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mies ole orgasmiautomaatti siinä kuin nainenkaan. Laukeatko itse aina yhdynnässä?

Mikset kehtaisi ottaa asiaa puheeksi - mutta pyydän, älä lähesty sitä pettämiskulmasta! Toisin sanoen, älä syytä jo valmiiksi.

Miehilläkin voi olla paineita, jännitystä, stressiä, vielä kun olette noin tuore pari, niin sekin aiheuttaa omat paineensa. Siinä mielessä asiasta keskusteleminen voi aiheuttaa vaan lisää stressiä sen suhteen.

Odottele rauhassa, tutustutte rauhassa, ja JOS asia todella muodostuu sinulle ongelmaksi (liukkarin yms. jälkeenkin), niin ehkä sitten ottaisin sinuna puheeksi.

Vierailija
20/50 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa unohtaa orgasmin tavoittelu. Joskus vaan laukeaminen on hyvin vaikeaa ja sitä oikeasti tapahtuu, siitä vaan puhutaan hyvin vähän. Parempi, että mietitte asiaa vielä vähemmän ja vaikka etukäteen sovitte, minkä verran harrastatte. Kun miehelle on etukäteen selvä mihin lopetetaan, ei hänen tarvitse itsekään sanoa, ettei nyt tule ja paineet vähenee. Seksistä kyllä nauttii ilmankin orgasmia ja kannattaa ehdottaa miehelle, että pitää muutaman päivän tauon itsetyydytyksestä ennen rakastelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi