Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin puute parisuhteessa!

Vierailija
28.08.2012 |

Olemme mieheni kanssa yleensä harrastaneet seksiä n. 4krt/vko ja nyt ei ole pariin viikkoon satanut minulle nautintoa. Olen pariin kertaan tehnyt aloituksia seksiin runkkaamalla miestäni, mutta hän ei ole syttynyt koskemaan minua muuten kuin suutelemalla. Tuntuu pahalta käskeä toista koskemaan itseäni. Yleensä pieni härnäys ja runkkaaminen on toiminut seksin aloitteeksi, mutta nyt ei, mies tahtoo vain että runkkaan hänet loppuun ja siinä se. Itse en saa siitä mitään irti. Mieheni ei siis ole tehnyt lainkaan aloitetta seksiin tänä aikana ja tiedän ettei hänellä ole muita.

Huom! Kroppani ei ole muuttunut suuntaan eikä toiseen, joten siinä ei ole mitään vikaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä vuoden verran

Ap

Vierailija
2/4 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme asuneet yhdessä kokoajan, siitä lähtien kun suhteemme alkoi, ehkä pari viikkoa ns. "deittailtiin". Eli arki on ollut jo paljon aikaisemmin mukana.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työ on vakiintunut muutama kuukausi sitten, joten sellaisia huolia ei pitäisi olla. Mitään mullistavaa ei ole tapahtunut eikä ole tiedossa tapahtuvaksikaan, joten ei pitäisi olla minkäänlaisia huolia/stressiä.

Ap

Vierailija
4/4 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa haluttomuudelta tehdä sinulle hyvää. Eli noukkii mieluummin rusinat pullasta, niin sanotusti.

Ei tuossa oikein auta kuin jutella miehen kanssa. Jos ei tuota lopputulosta, jätät runkkaamatta. Seksi on vastavuoroisuutta, halua tehdä myös toiselle hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi