Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tokaluokkalaisen luokanopettaja viikon saikulla flunssan vuoksi

Vierailija
28.08.2012 |

ja tätä ennen on vaikka miten monta poissaoloa jo ollut...opella siis.

En tajua miten aikuinen edes kehtaa olla FLUNSSAN vuoksi VIIKON poissa töistä...

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

flunssa voi äityä pahaksi

Vierailija
22/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

flunssasaikkua tulee, kun äänihuulet punoittaa ja taipumuksena on äänen menetys, jos puhut.

T. Ne äänihuulikyhmyt kerran hankkinut ja huomannut, että hoito on hiton kallista ja aikaavievää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan siinä olla jotain muutakin takana joka naamioidaan flunssaksi. Ei ihmiset välttämättä halua kaikkia sairauksiaan ja niihin saatuja hoitoja paljastaa. No niin lapset, ope on nyt sitten ensi viikon poissa kun leikataan toi peräpukamatromboosi jonka ansiosta istuminen on yhtä helvettiä. Ja sitten matikankirjat esiin!

Vierailija
24/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keuhkoihin ja työnteko on aika vaikeaa jos pelkkä kävely ja puhuminen hengästyttää ja yskin sitkeää limaa viikkokausia.

Vierailija
25/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei kotiväki!

Lapsillanne on sijainen, koska olen viikon verran sairaslomalla. Sain eilen keskenmenon, koska mieheni tartutti minuun sukupuolitaudin. Mukavia syyspäiviä teille!"

Vierailija
26/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin korvaamaton työpaikallaan?

Itsellänikin on senkaltainen työ, että tekemättömät työ jäävät omille harteilleni, mutta ihan hyvällä omallatunnolla olen kotona jos olen sairaana.

josta voisi noin vaan jäädä viikoksi pois.

Vierailija
27/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan ei kuulu vanhemmille open poissaolon syyt vai kerrotaanko ne yleensäkin asiakkaille.

Olin kerran useamman viikon poissa ja vihainen äiti laittoi viestin siitä kuinka kurjaa oli, että olin pitkään sairauslomalla. Lapseni oli sairastunut syöpään. Tuntui hieman kohtuuttomalta sen äidin valitus :/

Vierailija
28/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumeessako sen opettajan pitäisi niitä pilttejä opettaa?

Tai jos ääni uhkaa mennä niin se on automaattisesti viikon puhekielto ja opettaja ei pärjää (varsinkaan pienten kanssa) ilman ääntä.

Vierailija
29/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoiko lapsi että opella oli flunssa? Vai oikeinko oli lääkärin mielipide asiasta?

Kyllä minäkin sanon joskus olleeni flunssassa vaikka samalla on ollut poskiontelontulehdus ja keuhkoputkentulehdus tai kyse onkin ollut influenssasta.

Vierailija
30/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muissakin ammattiryhmissä. Yleisesti kuitenkin opettajat oli muistaakseni kuntatyönantajilla toiseksi vähiten poissaoleva ammattiryhmä lääkäreiden jälkeen. Lääkärit oli keskinmäärin joku 4 päivää vuodessa saikulla, opettajat 7, siivoojat varmaan 20. Se tilasto todisti vaan sen, että mitä korkeampi koulutus ja vastuullisempi työ, sitä korkeampi kynnys on olla pois töistä. Koulutettu ihminen kokee työstään vastuuta ja ymmärtää poissaolonsa aiheuttamat ongelmat. Esimerkiksi juuri lääkärit tietää, mikä kaaos se on, kun ovat pois sieltä terkkarista ja hoitajat saa soitella asiakkaille, yritetään saada sijaista jne. Sen sijaan monet duunarit ei tajua mitään. Jakeluautonkuljettaja on ihmeissään, kun ajojärjestelijä on vihainen "motivaatiosaikusta" (mulle uusi termi).

Vierailija
31/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oli flunssa lähes 40-asteisena kuumeessa,

sitten dg keuhkokuume. On vielä ainakin huomisen pois koulusta. Perussairaus Astma.

Kysyttävää??

Opettajalla voi olla esim. astma perussairautena, ja flunssa johon tullut jälkitauti. Ei pitäisi tuomita!

Vierailija
32/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssia on niin erilaisia. Monilla flunssa on vain sellainen, että muutaman kerran päivässä niistää ja nuutuneeseen oloon ottaa buranan. Itselläni taas pelkästään nuha on niin käsittämätöntä, että nenä valuu kuin avoin hana, ei mitään mahdollisuutta mennä mihinkään julkiselle paikalle. Samoin joka kerta poskiontelon tulehdus ym.

Myös jos opella on esim. astma, voi flunssa mennä tosi pahaksi, jopa niin, että tarvii happilaitetta.

Vierailija
33/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi nostaa meteli vanhempienkin, noin ne homejutut alkaa. Jotkut oireilee jatkuvaa flunssaa ensin herkistyessään sille. Teidän lapsi on takuulla homekoulussa!

Vierailija
34/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei kotiväki! Lapsillanne on sijainen, koska olen viikon verran sairaslomalla. Sain eilen keskenmenon, koska mieheni tartutti minuun sukupuolitaudin. Mukavia syyspäiviä teille!"

Hei kotiväki!

Olemme tässä yrittäneet mieheni kanssa lasta jo yli viisi vuotta. Nyt pääsimme aloittamaan hedelmöityshoidot. Sain valitettavasti IVF-hoitoihin käytetystä hormmonilääkkestä sivuoireena vakavan munasarjojen hyperstimulaation ja makaan nyt sairaalassa. Olen sairaslomalla seuraavan viikon ja lapsillanne on sijainen. Mukavaa syksyä kaikille! t. Opettaja

Vierailija
35/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeus sairauslomaan, ihan kuten muillakin. Itse asiassa saikun syy ei kuulu millään lailla huoltajille. Näin se vain on. Ihmisten itsekkyys on kyllä uskomatonta...

Vierailija
36/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajissa on pinnareita kuten joku tuolla sanoi. Mikä siinä on niin järkyttävää? Miksei sellaista saa sanoa? Vaihtuvat sijaiset on inhottava juttu.

Vierailija
37/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla lienee syytä pistää sairauslomalle..? Minulla ainakin flunssa menee helposti äänihuuliin.

Vierailija
38/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla lienee syytä pistää sairauslomalle..? Minulla ainakin flunssa menee helposti äänihuuliin.

Vierailija
39/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kotiväki!

Vanha paksusuoliongelmani temppuilee taas. Ripuloin lähes tauotta ja kivut ovat sietämättömät, joten sijainen astui remmiin viikoksi. Luen kyllä viestejä, jos jotain kiireellistä asiaa tulee. T: opettaja

Vierailija
40/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettajissa on huomattavasti vähemmän pinnnareita kuin monissa muissa ammattiryhmissä. Itse ainakaan en halua olla turhaan pois töistä, mutta puhetyötä ei oikein voi tehdä, jos esimerkiksi ei ole ääntä. Ja moraalisesti on epäilyttävää sekin, jos opettaja väen väkisin heiluu sairaana koulussa tartuttamassa lapsia. Arvatkaapa tuleeko siitäkin valitusta.

Viikon sairaslomaa ei opettaja muuten saa ilman LÄÄKÄRINTODISTUSTA. Meillä sitä ei ainakaan turhasta kirjoiteta - kirjoitetaan kyllä, jos ääni on mennyt, on keuhkoputkentulehdus, perussairaus kuten astma tms.

Opettajissa on pinnareita kuten joku tuolla sanoi. Mikä siinä on niin järkyttävää? Miksei sellaista saa sanoa? Vaihtuvat sijaiset on inhottava juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän