Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Serkukset seurustelevat, koko sukua järkyttää, järkyttäisikö sinua?

Vierailija
28.08.2012 |

Nämä serkukset ovat aikusia ihmisiä, toinen ollut tahoillaan naimisissa ja jo aikuiset lapset. Ovat olleet todella paljon tekemisissä keskenään lapsuudesta saakka, ja nyt kaikkien kauhistukseksi, ovat alkaneet seurustella! Ovat miehen puolen sukulaisia, sitä naista en ole tavannut edes aikaisemmin, joten mua ei asia juuri hetkauta, en osaa pitää serkkuna, mutta miehen suku...Jos vielä sais kivittää hengiltä, niin nyt heillä olisi omasta mielestään siihen syy! Mitä mieltä olette, serkusrakkaudesta?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä nyt hirveästi välittäisi, mitä serkkuni puuhaavat.

Mutta todellakin järkyttää ajatus siitä, että poikani ja siskontyttäreni alkaisivat seurustella. Yököttävä ajatus!

Vierailija
22/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti, oksettavaa, kuin rooman valtakunnasta. sukulaisten ei pidä toistensa kanssa oleman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin melkein sama kuin sisarukset seurustelisivat.

Vierailija
24/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma kai asiansa.. isän täti oli serkkunsa kanssa naimisissa, oma serkkuni meni naimisiin oman äitinsä pikkuserkun ja isänsä serkun kanssa. Tämä mies olis siis kahta kautta sukua..

No olenhan itsekin naimisissa miehen kanssa, jonka kanssa olemme kolmansia serkkuja, eli mummot on serkkuja keskenään. :)

Vierailija
25/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon ollut serkkujeni kanssa tekemisissä pienestä pitäen ja on ne kyllä lähes kuin veljiäni. En voisi kuvitellakkaan seurustelua, ajatuksena etova jopa, vaikka serkuistani pidänkin paljon, mutten silleen.

Vierailija
26/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 99% pitäisi tavalla tai toisella oksettavana, jos omat sukulaiset olisivat keskenään "sillain". YÖK!

Vierailija
27/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyppis riemusta. Muistan kun kerran baarissa tapasin ihan mielettömän mukavan, ihanan ja komean tyypin. Tultiin hienosti juttuun keskenään. Siinä sitten rupateltiin ja illan aikana ruvettiin höpisemään jotain sukulaisista. Itse kerroin isäni nimen (suhteellisen tuttu nimi kyseisissä piireissä). Pienen hiljaisuuden jälkeen jannu alkaa kyselemään enemmän ja saamme selville että olemme serkuksia keskenämme!

Voitte uskoa molemmanpuolisen vitutuksen asiasta, mutta vedin jarrun pohjaan heti. En voisi kuvitellakkaan seurustelevani sukulaiseni kanssa. Onneksi asia tuli ilmi saman illan aikana, eikä vasta esimerkiksi kuukauden päästä. Oikeesti yököttää jo pelkkä ajatuskin!

Sittemmin ystävyimme ja hommasin serkulleni naisen, jonka kanssa pääsi perustamaan perheen ja ovat 7 vuotta yhdessä onnellisena :)

Vaikka serkkujen naiminen on laillista, niin kyllä tästä maasta löytyy ihan tarpeeksi ihmisiä, joiden kanssa klikata. Onko se ihmekkään, että Suomessa on eniten sisäsiittoisuudesta johtuvaa kehitysvammaisuutta :/

Vierailija
28/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkukset saavat avioliittolain mukaan mennä naimisiinkin keskenään.

Avioliittolaissa luetellaan vain ne, kenen kanssa EI saa mennä naimisiin:

7 § (16.4.1987/411)

Kukaan ei saa mennä avioliittoon isänsä, äitinsä, näiden vanhempien tai muun suoraan takenevassa polvessa olevan sukulaisensa kanssa eikä lapsensa, lapsenlapsensa tai muun suoraan etenevässä polvessa olevan sukulaisensa kanssa.

Sisarukset ja puolisisarukset eivät saa mennä keskenään avioliittoon.

Vierailija
29/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin jo kuollut ;-) .

Terv. serkkunsa kanssa seurustellut

Vierailija
30/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ERITTÄIN, erittäin oksettava ajatus nykymaailmassa. Eikä tosiaan löydy mitään tai ketään oman suvun ulkopuolelta? Ei näin!

Tässä asiassa saa ja pitääkin moralisoida, vaikka muuten olisi kuinka avarakatseinen tahansa.

Serkkunainti on mennyttä aikaa tai pohjanmaata!

Vierailija
31/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itekin seurustellu nuorena oman serkkuni kanssa hetken aikaa. Joskaan emme käytännössä tunteneet toisiamme koska lapsuutta ei vietetty juuri koskaan yhdessä. Suku ei kyllä tainnut asiasta liiemmin tietää, enoni kyllä oli hieman näreissään. Nykyään ollaan serkun kanssa kavereita, ei tunnu edelleenkään serkulta.

Vierailija
32/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse en voisi seurustella serkkuni kanssa. Johtunee tosin siitäkin, että minulla on vain 3 miespuolista serkkua, joista kaksi on reilusti minua vanhempia ja yksi muuten vain kummallinen. Hyvännäköinen ja mukava serkku voisi olla eri juttu...

Meidän suvussa kyllä varmaankin katsottaisiin vähän kieroon.

Vierailija
33/65 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vietetty paljon aikaa lapsena keskenään" kummastuttaa. Olisiko se sitten niin, että sen naapurin pojan kanssa (joka oli hyvä kaveri ja leikittiin aina yhdessä, oltiin yökylässä jne.) kaikki sekstailu on sitten yhtä ällöä. Ehkä...?

Vierailija
34/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia ja hyväksyttävää minun mielestäni, kaverini vanhemmat ovat serkuksia keskenään ja terve kaveri on kyseessä!

Jos kannattaa homoliittoja niin miksei serkusliittoa? kyseessä on 2 rakastunutta ihmistä eivätkä niitä saisi tuomita :)

Vierailija
35/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

serkusrakkaus on niin harvinaista nykyään, että se tuntuu vähän mauttomalta äkkiseltään ajateltuna. Silti se on ollut suhteellisen hyväksyttyä aikoinaan ja kuten joku totesi, ei vieläkään rikollista.

Enemmän mua kavahduttaa järkyttävän suuri ikäero, esimerkiksi että toinen on 40 ja toinen 70 tai kuten tossa yhdessä ketjussa oli että lapsi oli 14 ja sitä paneva "poikaystävä" 23. Nää on aikuisia ihmisiä ja tietävät mitä tekevät.

Itse olin teininä kuoliaaksi rakastunut komeaan serkkuuni. Jesta se tunne oli voimakas kun pikkulikka oli ihan myyty :D

ehkä siksikin ymmärrän tätä pariskuntaa. mÄ toivon onnea heille!

Mun serkku on edelleen TODELLA komea. Nyt tietty hymyilyttää mutta pikkutyttönä olin NIIN in love.

Onnea heille !

Vierailija
36/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia ja hyväksyttävää minun mielestäni, kaverini vanhemmat ovat serkuksia keskenään ja terve kaveri on kyseessä!

Jos kannattaa homoliittoja niin miksei serkusliittoa? kyseessä on 2 rakastunutta ihmistä eivätkä niitä saisi tuomita :)

Vierailija
37/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkut voivat mennä myös naimisiin ja hankkia lapsia.

Vierailija
38/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähisukulaisten ei pitäisi seurustella keskenään.

Vierailija
39/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta suhdetta ei kyllä edes harkittu

Vierailija
40/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolestani ainoa miespuolinen sopivan ikäinen serkkuni oli lapsena veljenkorvike, niin paljon oltiin yhdessä tekemisissä silloin. Ei olisi tullut mieleenikään mikään suhde hänen kanssaan.