Serkukset seurustelevat, koko sukua järkyttää, järkyttäisikö sinua?
Nämä serkukset ovat aikusia ihmisiä, toinen ollut tahoillaan naimisissa ja jo aikuiset lapset. Ovat olleet todella paljon tekemisissä keskenään lapsuudesta saakka, ja nyt kaikkien kauhistukseksi, ovat alkaneet seurustella! Ovat miehen puolen sukulaisia, sitä naista en ole tavannut edes aikaisemmin, joten mua ei asia juuri hetkauta, en osaa pitää serkkuna, mutta miehen suku...Jos vielä sais kivittää hengiltä, niin nyt heillä olisi omasta mielestään siihen syy! Mitä mieltä olette, serkusrakkaudesta?
Kommentit (65)
en ole ollut hirveästi serkkujeni kanssa tekemisissä (ehkä siksi, että ovat useimmat mua selvästi vanhempia ja asuvat kauempana), mutta yököttää kyllä ajatuskin seurustelusta jonkun kanssa niistä.
Mun suvussani on kaksi jotka on mennyt naimisiin serkkunsa kanssa ja saaneet lapsiakin...
Tosin he ovat vanhoja ihmisiä, kyseessä siis vaarini sisarukset.
Minä pidän outona, mutta näiden sukulaisteni tapauksessa serkkuja on siihen aikaan ollut todella paljon ja kaikkien kanssa ei ole leikitty pienenä yhdessä jne.
joku peittyvästi periytyvä sairaus, jos vanhemmat ovat läheistä sukua.
ällöttäis. Varsinkin, kun ovat viettäneet lapsena paljon aikaa keskenään. Minäkin vietin paljon aikaa serkkupoikani kanssa lapsena ja olemme kuin sisko ja veli.
sanonta, joka ei ole ikinä minulle auennut.
Seurustelu ok, yhteiset lapset toisaalta olisi minusta huono idea