Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Serkukset seurustelevat, koko sukua järkyttää, järkyttäisikö sinua?

Vierailija
28.08.2012 |

Nämä serkukset ovat aikusia ihmisiä, toinen ollut tahoillaan naimisissa ja jo aikuiset lapset. Ovat olleet todella paljon tekemisissä keskenään lapsuudesta saakka, ja nyt kaikkien kauhistukseksi, ovat alkaneet seurustella! Ovat miehen puolen sukulaisia, sitä naista en ole tavannut edes aikaisemmin, joten mua ei asia juuri hetkauta, en osaa pitää serkkuna, mutta miehen suku...Jos vielä sais kivittää hengiltä, niin nyt heillä olisi omasta mielestään siihen syy! Mitä mieltä olette, serkusrakkaudesta?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on suku, joka on tekemisissä paljon, eli kokoontuvat välimatkoista huolimatta jonnekin sukulaisen mökille, jossa serkukset tapaa toisiaan, samoin pikkuserkut toisiaan.

Tuttavan lapsi alkoi seurustella pikkuserkkunsa kanssa, nuorten isät ovat serkkuja keskenään. Tuttavan pienemmälle lapselle tämä serkku + vaimo olisvat kummeja. Molemmat perheet olivat vahvasti uskossa ja ovat aika tiukkapipoisia katsantokannoissaan.

Mutta se, että pikkuserkut seurustelivat olikin ihan ok molemmille, kaikille, suku ei heilahtanut mihinkään suuntaan!!

Nuoret olivat jotain 15 v.

Pitkäänhän he eivät seurustelleet. Mutta minusta todella omiutista. Tuttava vaan tuumasi, että ovat niin nuoria, että tuskin sekstaavat ja että tämä on tällaista kokeilusuhdetta..

Vierailija
42/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelemistä siinä on että serkukset on yhdessä? Naimisiin menokin on ihan laillista.

Paitsi siinä tapauksessa, että suku on erityisen sisäsiittoista ollut menneisyydessä! Ainakin lasten hankkimista pitäis kunnolla harkita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallista. Ennen vanhaan kun puoliso otettiin samalta kylältä muutenkin, niin tämä oli ihan yleistä.

Vierailija
44/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisin mennyt avioon serkkuni kanssa, voi yökötys, vaikka olemme vain puoliserkkuja. Ajatus tuntuu todella vastenmieliseltä ja olisi varmaan tuntunut molemmin puolin, hyviä ystäviä kyllä olemme. Ja jos alan ajattelemaan että lapseni aikuisena naisi serkkunsa, ei..lapsillakin olisi mummo ja vaari molempien puolelta samat, ei natsaa. Eiköhän se o mennyttä aikaa, silloinhan harrastettiin seksiä omienkin lasten kanssa jossain mailla kun rutsattiin, hyi.

Vierailija
45/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..lapsillakin olisi mummo ja vaari molempien puolelta samat, ei natsaa. Eiköhän se o mennyttä aikaa, silloinhan harrastettiin seksiä omienkin lasten kanssa jossain mailla kun rutsattiin, hyi.

kai niillä lapsilla nyt kuitenkin eri mummolat niin kuin muillakin lapsilla, eihän ne sisaruksia ole. Taisit nyt kauhistuksissasi hypätä oman = mummolasukupolven yli :)

Vierailija
46/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonta, joka ei ole ikinä minulle auennut.

Seurustelu ok, yhteiset lapset toisaalta olisi minusta huono idea

Jos mulla ois tooosi hottis serkku, ni toki, voisin kokeilla ;) Vois tehdä "kielletty hedelmä" hyvää sutinapuuhissa ;) Heh...

Vierailija
47/65 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta samoja sukulaisia kuitenkin ja edelleen ällöttää, ei voi mitään. Tehköön kukin niin kuin tykkää, minä en tekisi niin enkä myöskään toivo että lapseni tekisivät. Luulisi löytyvän puoliso joka ei nyt ihan noin sukua olisi. Tai ehkä se tuottaa jollekin jotain mielihyvää..löytyy täältä varmaan porukkaa joka naisi oman veljensäkin, joillekin vaan tuntuu sopivan ihan kaikki.

Vierailija
48/65 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paskat, jos lentokone putoaa talon pääle ja kuolee monta ihmistä niin se on järkyttävää, ei paneskelu mitään järkyttävää ole. Samanlaista liioittelua kuin joku kertoo olevansa shokissa. Vitut, jos tosiaan joku on shokissa niin ei se huutele sitä ympäri kyliä, poispilattujen hienohelmojen jorinaa.

Vierailija
49/65 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minun lapseni ja siskon lapsi alkaisivat seurustelemaan keskenään.

Olen tutkinut sukua ja aina vähän oudolta näyttää, jos molemmat vanhemmat polveutuvat samasta äidistä/isästä.

Vierailija
50/65 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minun lapseni ja siskon lapsi alkaisivat seurustelemaan keskenään. Olen tutkinut sukua ja aina vähän oudolta näyttää, jos molemmat vanhemmat polveutuvat samasta äidistä/isästä.

voisi sitten riskejä ollakin serkusten lisääntymisessä, jos suvussa on taaksepäin mentäessä useampia sukulaisavioliittoja.

Vierailija
51/65 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa tässä kai "pitäisi" ilmoittaa olevansa moderni ihminen ja ymmärtävänsä kaikenlaisen rakkauden, mutta kyllä minun on vain sanottava etten ihan hyväksyisi serkusten suhdetta esim. omassa suvussani.

Syynä ihan puhtaasti se, että suvun kesken ei nyt vain biologiselta kannalta ole hyvä idea ryhtyä naimaan. Geenien pitää sekoittua, silloin niistä tulee vahvempia.

Mitään en toki voisi tehdä tuollaisen suhteen estämiseksi ja voi olla, että ajan myötä sen hyväksyisinkin. Mutta todellakin ensireaktio olisi negatiivinen.

Vierailija
52/65 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tosin ei ole ainuttakaan serkkua, mut jos omat lapset alkais seurustella samanikäisten serkkujensa kanssa, olis se tosi outoo. Välillä musta tuntuu, et pikkuserkuksetkin on liian läheistä sukua keskenään.

Vierailija
53/65 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siinä olisi jotain pahaa. Mä en näe siinä mitään tuomittavaa.

Se ei kuulu muille mitä aikuiset ihmiset tekee keskenään. Ei mitenkään

Vierailija
54/65 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa sellaisia romanttisia tunteita serkkuani kohtaan, toisaalta seurustelu olisi helppoa kun tuntee taustat ja suvun. Ei tulisi mitään "ikäviä yllätyksiä". Homma lähti vähän flirttipohjalta ja päädyttiin sitten harmittomaan halailuun ja pussailuun...Olemme molemmat olleet sen jälkeen yhteydessä harvakseltaan, muttei kyseiseen iltaan ole palattu...alkollakin oli kyllä osuutta asiaan. Olen epäsuorasti ilmaissutkin, että tunteita häntä kohtaan on. Luulen serkuni ajattevan samoin puheista&eleistä päätellen. Ehkä tämä "saatanan sukurutsarit" traditio estää asian kehittymisen. Mutta itse olen aika onneton tähän tilanteeseen, ehkä tapaan jonkun toisen, ja jätän tämän tähän. Mutta ei meinaa unohtua, tässä on kuitenkin kulunut aikaa jo yli puoli vuotta.

Vierailija
55/65 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun veljensä kanssa olisi. Itsellä ainakin ollut hyvin tiivis suhde serkkuihini, joten kuvottaa ajatuskin.

Vierailija
56/65 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meitä lapsia on viisi. Kaikki ollaan terveitä, hyvin koulutettuja ja hyvinvoivia kaikinpuolin muutenkin. Että ei serkusten lapset mitään örkkejä ole ;D

Eiköhän heille voi vammaisia lapsia tulla siinä missä kenelle tahansa muillekin, mutten usko että yhtään suuremmalla riskillä.

Ai niin ja meidän suvussa ei kukaan ole mitään sanonut. Ehkä kummastelivat aikoinaan, mutta pitivät sitä kahden aikuisen omana päätöksenä. Ja hyvä niin.

Vierailija
57/65 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkukset voivat seurustella ja mennä naimisiinkin, ihan laikkista on.

Aikuiset ihmiset ovat kait päteviä tekemään itse ratkaisunsa.

Tiedän tapauksen, jossa pikkuserkukset seurustelivat, molemmat olivat teini-ikäisiä.

Suku oli/on tiivis ja paljon tekemisissä keskenään. En olisi itse hyväsynyt, mutta en ollutkaan kuin sivullinen. Molemmat vanhemmat, ne serkukset, eivät asiaan puuttuneet, eivät keskustelleet että mitä mieltä ovat tms eivätkä kieltäneet, ja molemmat olivat /ovat erittäin tiukkapipoisia uskovaisia !!!!

Vierailija
58/65 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko sukuhistoriaa esitellä kun veis uuden poikaystävän kotiin...""Tässä tää Matti nyt on, mut ain niin, sähän tunnetkin sen kun sen äiti on sun siskos:)"

Vierailija
59/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha sananlasku sanoo: mitä serkumpi, sitä herkumpi.

Vierailija
60/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi järkyttäisi? Molemmat ovat aikuisia ihmisiä, tietävät mitä tekevät ja siinä ei ole kenelläkään nokan koputtamista.

Itselläni on myös eräs serkku joka on hyvin rakas ja jonka puolesta voisin tehdä mitä tahansa. Jos ei olisi serkkuni niin seurustelisin hänen kanssaan aivan varmasti. Nykyisessä tilanteessa ei rohkeus riitä viemään tilannetta eteenpäin vaikka olen aika varma hänen tuntevan samoin.

Voisi sanoa, että tämä henkilö on sielunkumppanini ja kyseessä ei ole se, että hän on serkkuni vaan se, että hän on täydellinen ihminen itselleni.