Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Serkukset seurustelevat, koko sukua järkyttää, järkyttäisikö sinua?

Vierailija
28.08.2012 |

Nämä serkukset ovat aikusia ihmisiä, toinen ollut tahoillaan naimisissa ja jo aikuiset lapset. Ovat olleet todella paljon tekemisissä keskenään lapsuudesta saakka, ja nyt kaikkien kauhistukseksi, ovat alkaneet seurustella! Ovat miehen puolen sukulaisia, sitä naista en ole tavannut edes aikaisemmin, joten mua ei asia juuri hetkauta, en osaa pitää serkkuna, mutta miehen suku...Jos vielä sais kivittää hengiltä, niin nyt heillä olisi omasta mielestään siihen syy! Mitä mieltä olette, serkusrakkaudesta?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on kaunis asia enkä ole koskaan ymmärtänyt, miksi kahden aikuisen tapauksissa siitä tehdään niin helvetin vaikeaa.

Vierailija
2/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siinä olisi jotain pahaa. Mä en näe siinä mitään tuomittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän saattaisin alkuun kummastella, mutta en pitäisi sitä tippaakaan omana asianani, kun mietin asiaa omien serkkujeni kohdalle.

Totta kai kun ajattelen asiaa sitten vanhempana, että oma lapseni ja siskoni lapsi alkaisivat joskus aikanaan seurustella, niin silloin näkökulma muuttuu kummasti... En siltikään tuomitsisi aikuisia ihmisiä (eikä kai se lasten/nuortenkaan kesken niin erityisen ennenkuulumatonta ole, että kun vastakkaiset sukupuolet viettävät enemmän aikaa yhdessä, niin jotain pientä ihastumista saattaa olla, olkoon serkku tai ei), mutta en olisi ehkä ihan näin ookoo asian kanssa.

Vierailija
4/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskua aiemmin serkkuihin rakastuneita pidettiin vähän lapsellisina.

Vierailija
5/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, vakavasti puhuen suomalaiset ovat naineet suvusta ja samasta kylästä vuosikymmeniä ja tulokset ikävä kyllä ovat sen mukaisia - sisäsiittoista porukkaa. Ei ole minusta hyvä asia, vaikka tosin esimerkkitapauksessa eivät ehkä sitten ole lisää lapsia laittamassa maailmaan.

Vierailija
6/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytäneet toisensa vanhemmalla iällä.Mikäs siinä jos onnellisia ovat.Ei sukukaan ole tuominnut.

Vierailija
7/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ajatus on pervo - itse en voisi kuvitellakaan seurustelevani serkkuni kanssa.

Vierailija
8/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuserkut vielä jotenkin menisi, mutta ihan oikeat serkut...

Vierailija
9/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi myös hauska tietää miltä ajalta tuo "säädös" on, että serkut voivat mennä naimisiin jne. Ennen yksi syy siihen että haluttiin naittaa sukulaisille oli esim. tilan pysyminen suvussa. Samoin ennen pikkukylissä "jokainen" oli enemmän tai vähemmän sukua keskenään.

Vierailija
10/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

serkusrakkaus on niin harvinaista nykyään, että se tuntuu vähän mauttomalta äkkiseltään ajateltuna. Silti se on ollut suhteellisen hyväksyttyä aikoinaan ja kuten joku totesi, ei vieläkään rikollista.

Enemmän mua kavahduttaa järkyttävän suuri ikäero, esimerkiksi että toinen on 40 ja toinen 70 tai kuten tossa yhdessä ketjussa oli että lapsi oli 14 ja sitä paneva "poikaystävä" 23. Nää on aikuisia ihmisiä ja tietävät mitä tekevät.

Itse olin teininä kuoliaaksi rakastunut komeaan serkkuuni. Jesta se tunne oli voimakas kun pikkulikka oli ihan myyty :D

ehkä siksikin ymmärrän tätä pariskuntaa. mÄ toivon onnea heille!

Vierailija
11/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä serkumpi, sitä herkumpi....

tää oli hyvä!

Vierailija
12/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se kivaltakaan tunnu ajatella.

Jos taas oma lapsi alkaisi seurustella sisareni lapsen kanssa, se tuntuisi lähinnä sukurutsaukselta pahimmassa määrin, en hyväksyisi ollenkaan.

Vaikka eihän siinä minun hyväksyminen tai hyväksymättä jättäminen mitään tekisi muutenkaan, mutta en nielisi.

Vierailija
13/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä hivenen erikoista.

Vierailija
14/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jos esim. aattelen et nyt mä ja mun serkkupoika alettaiskin yhtäkkiä hengaileen yhdessä, niin kyllä meillä sukulaiset sais slaagin :)

Vierailija
15/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen liian pieni pyörii.

Vierailija
16/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan laillistahan tuo taitaa kuitenkin olla.

Vierailija
17/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omiin miesserkkuihini on niin sisarillinen suhde, että ovat melkein kuin veljiä. Ja sitten taas kun mietin omaa tytärtäni ja siskoni poikaa, joka on saman ikäinen. Oikein puistattaa ajatus siitä, että he joskus alkaisivat vehtaamaan. Minusta tämä ajatus on vielä vastenmielisempi kuin se, että itse sekaantuisin omaan serkkuuni. Minä koen serkut vielä sen verran lähisukulaisiksi, että sukurutsa tulee mieleen.

Vierailija
18/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän perheen, jossa serkuksien jälkeläiset sairastavat todella harvinaista ja ikävää tautia. Ei parannuskeinoa. Tautia sairastavia on muutama Suomessa. Tämä tauti johtuu siitä, että "söivät kuoramsta"

Vierailija
19/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyrin ajattelemaan, että jos se on laillista, niin kai se sitten on ihan ok....mutta kyllä rehellisesti sanoen ällö ajatus. Itse olen tosin serkkujeni kanssa niin läheinen, että tuntuvat veljiltä ja siskoilta, ehkä siksi niin vastenmielinen ajatus.

En kylläkään toisi mitenkään julki yökötyksiäni, kun aikuiset ihmiset toimvat lain puitteissa.

Vierailija
20/65 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monessamuussakin maassa, mutta

Jos on kyse aikuisista ihmisistä, jotka eivät aio hankki lapsia, omapa on asiansa.

Lastenhankintaa en suosittelisi geneettisistä syistä.

Mieheni kotimassa serkkuavioliitot ovat aika tavallisia, tai ainakin olivat 1900-luvulla. Mieheni sisko on naimisissa serkkunsa kanssa, neljä tervettä ja täysjârkistä lasta heille on syntynyt.

Joka tapauksessa,Euroopan kunninkaalliset ovat hyvä esilerkki mitä serkkuliitot saavat aikaan. Degenerated people.