Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletko olevasi hyväkin maantiedossa?

Vierailija
28.08.2012 |

Herra/rouva on hyvä ja pelaa itsensä tasolle 6.

http://samgine.com/globetrotter-xl/

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

armoton. Olen asunut Lontoossa aiemmin neljä vuotta, mutta silti en muka tiennyt missä se on, meni 57 km pieleen. Sitten taas joku kaupunki Brasiliassa minkä heitin ihan hatusta, meni lähes oikein, vain 27 km pieleen.

Tossa olisi mahdotonta saada edes Helsinkiä oikealle kohdalle, koska se pitää olla just eikä melkein.

kaupunkien täsmälleen oikealla kohdalla. Olen päässyt pelin loppuun saakka ainakin 10 kertaa, eikä läheskään joka kerralla ole osunut ihan kohdalleen yksikään kaupunki. Muutaman kerran on sattumalta ollut etäisyys 0 km, mutta ei suinkaan Helsinki, vaan joku Galway tai Jerusalem :)

Siis peli on mahdollista läpäistä, vaikka täysin kohdalleen ei osuisi yksikään kaupunki. Luulisin, että tärkeintä on, ettei tule sellaisia tuhansien kilometrien heittoja.

Vierailija
42/47 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kaikki maat pitää tietää missä ne on. yleissivistystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sai yli 21000 pistettä ja pääsi tasolle 10 eli loppuun saakka. Fiksu poika mulla. Eikä fuskannut, koska istuin vieressä katsomassa. Itse pääsin vain tasolle 7 :(

Vierailija
44/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yleissivistys on nippelitietoutta. Paikkojen nimet ovat vain osa yleissivistystä. Olet vain katkera että paikkakuntien nimet eivät jää mieleesi.

Minäkään en tiedä kaiken maailman kaupunkien sijaintia. Tärkeimmät ovat pääkaupungit ja ne on hyvä tietää. Missä koulussa opetetaan eri maiden pienemmätkin kaupungit?

opetetaan, vaan siitä kiinnostaako maantieto ylipäätään.

Se mikä itseä kiinnostaa, sitä mielellään oppii myös koulun jälkeen.

Kai sullakin on joku mikä sua kiinnostaa?

Maantieto kiinnostaa, niinkin paljon, että kirjoitin sen yo-kirjoituksissa. En silti ole opetellut/tule koskaan opettelemaan opin päin esim. että missä on Baky, Bishkek, Samarqand jne.

Vierailija
45/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasolle 8 jämähdän. Sitä pidemmälle en näytä pääsevän.

Vierailija
46/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 pääsi aika nopeasti. Hauska peli kokeiltavaksi!

Vierailija
47/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten alkoi mennä hankalaksi. Hauska peli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme