Luuletko olevasi hyväkin maantiedossa?
Herra/rouva on hyvä ja pelaa itsensä tasolle 6.
http://samgine.com/globetrotter-xl/
Kommentit (47)
Tietenkin kaikki maat pitää tietää missä ne on. yleissivistystä
ja sai yli 21000 pistettä ja pääsi tasolle 10 eli loppuun saakka. Fiksu poika mulla. Eikä fuskannut, koska istuin vieressä katsomassa. Itse pääsin vain tasolle 7 :(
Kaikki yleissivistys on nippelitietoutta. Paikkojen nimet ovat vain osa yleissivistystä. Olet vain katkera että paikkakuntien nimet eivät jää mieleesi.Minäkään en tiedä kaiken maailman kaupunkien sijaintia. Tärkeimmät ovat pääkaupungit ja ne on hyvä tietää. Missä koulussa opetetaan eri maiden pienemmätkin kaupungit?
opetetaan, vaan siitä kiinnostaako maantieto ylipäätään.
Se mikä itseä kiinnostaa, sitä mielellään oppii myös koulun jälkeen.
Kai sullakin on joku mikä sua kiinnostaa?
Maantieto kiinnostaa, niinkin paljon, että kirjoitin sen yo-kirjoituksissa. En silti ole opetellut/tule koskaan opettelemaan opin päin esim. että missä on Baky, Bishkek, Samarqand jne.
Tasolle 8 jämähdän. Sitä pidemmälle en näytä pääsevän.
6 pääsi aika nopeasti. Hauska peli kokeiltavaksi!
sitten alkoi mennä hankalaksi. Hauska peli!
kaupunkien täsmälleen oikealla kohdalla. Olen päässyt pelin loppuun saakka ainakin 10 kertaa, eikä läheskään joka kerralla ole osunut ihan kohdalleen yksikään kaupunki. Muutaman kerran on sattumalta ollut etäisyys 0 km, mutta ei suinkaan Helsinki, vaan joku Galway tai Jerusalem :)
Siis peli on mahdollista läpäistä, vaikka täysin kohdalleen ei osuisi yksikään kaupunki. Luulisin, että tärkeintä on, ettei tule sellaisia tuhansien kilometrien heittoja.