Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletko olevasi hyväkin maantiedossa?

Vierailija
28.08.2012 |

Herra/rouva on hyvä ja pelaa itsensä tasolle 6.

http://samgine.com/globetrotter-xl/

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taso 7 napsahti heti. Sitten muuttui jo pikkaisen haastavaksi, kun valtioiden rajat katosivat. Kiva peli.

Vierailija
2/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit ei jaksanut enää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shanghai meni liian ylös ja Rocky Point Australaissa . 18562 pistettä.

Vierailija
4/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tietää, missä mikäkin maa sijaitsee, ei jotakin merkityksettömien kaupunkien sijaintia. Itse en tiedä Argentiinan, Brasilian, Saudi-Arabian ym. maiden kaupunkien sijaintia, joten ärsyttää kun siitä ei saanut pisteitä, että oikeaan maahan kuitenkin sijoitti.

Onko elämässä siis tärkeintä ylitsevuotava nippelitietous vai muuten vain laaja yleissivistys ja tietous. Itse en ainakaan välitä tietää kaikkien maiden kaupunkien sijaintia, kun en sillä tiedolla mitään tee.

Vierailija
5/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä edes kokeile :P

Vierailija
6/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite pääsin vasta monien yrityksien jälkeen kakkostasolle. :o

Vierailija
7/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tietää, missä mikäkin maa sijaitsee, ei jotakin merkityksettömien kaupunkien sijaintia. Itse en tiedä Argentiinan, Brasilian, Saudi-Arabian ym. maiden kaupunkien sijaintia, joten ärsyttää kun siitä ei saanut pisteitä, että oikeaan maahan kuitenkin sijoitti.

Onko elämässä siis tärkeintä ylitsevuotava nippelitietous vai muuten vain laaja yleissivistys ja tietous. Itse en ainakaan välitä tietää kaikkien maiden kaupunkien sijaintia, kun en sillä tiedolla mitään tee.

Juuri näin

Vierailija
8/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shanghai meni liian ylös ja Rocky Point Australaissa . 18562 pistettä.

10. tasolle jäin ja n. yht. 5 krt kokeilin. Siinähän alkaa tulla jo samoja eli oppii uusiakin paikkoja :)

Vierailija
9/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra/rouva on hyvä ja pelaa itsensä tasolle 6.

<a href="http://samgine.com/globetrotter-xl/" alt="http://samgine.com/globetrotter-xl/">http://samgine.com/globetrotter-xl/</a&gt;

ekalla kerralla tasolle kuusi, tokalla kerralla tasolle 10

Vierailija
10/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisteitä 12 tuhatta ja risat. Viimeisessä pelissä pisteet meni 1995/2000. Jos olisin rikkonut rajan olisin saanut jatkaa. Kiva peli.

Vierailija
11/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yleissivistys on nippelitietoutta. Paikkojen nimet ovat vain osa yleissivistystä. Olet vain katkera että paikkakuntien nimet eivät jää mieleesi.

Vierailija
12/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yleissivistys on nippelitietoutta. Paikkojen nimet ovat vain osa yleissivistystä. Olet vain katkera että paikkakuntien nimet eivät jää mieleesi.

Minäkään en tiedä kaiken maailman kaupunkien sijaintia. Tärkeimmät ovat pääkaupungit ja ne on hyvä tietää. Missä koulussa opetetaan eri maiden pienemmätkin kaupungit?

Vierailija
13/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungeista osaan vain pääkaupungit. Yllättävän hyvin meni Eurooppa, muuten yritin osua vain oikeaan maahan. Pääsin tasolle 7.

Vierailija
14/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan paska maantiedossa. Neuvostoliitto ja Jugoslavia kun hajosivat, en ole enää osannut nimetä edes Euroopan maita.

Vierailija
15/47 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tiedä kaiken maailman kaupunkien sijaintia. Tärkeimmät ovat pääkaupungit ja ne on hyvä tietää. Missä koulussa opetetaan eri maiden pienemmätkin kaupungit?

opetetaan, vaan siitä kiinnostaako maantieto ylipäätään.

Se mikä itseä kiinnostaa, sitä mielellään oppii myös koulun jälkeen.

Kai sullakin on joku mikä sua kiinnostaa?

Vierailija
16/47 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. tasolla katoaa maiden ääriviivat. 10 taso on viimeinen. Sen läpäistyä peli oli Completed! Olen hyvä mantsassa :)

Vierailija
17/47 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelannut nyt monta kertaa pelin eli tason 10 loppuun ja aina vaan pitää aloittaa uudelleen.

Vierailija
18/47 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten tuppas menee useimmiten tasolle viisi.

en pidä itteäni edes hyvänä :D

Vierailija
19/47 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jäin harmittavasti tasolle 10. Kokeilin sit vielä kerran kotona, ja meni läpi. Olin pettynyt, kun 10 taso oli viimeinen. Pöh. pisttet 19886. Jopa 11 v lapseni pääsi tasolle 6.

Vierailija
20/47 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasolle neljä. Ei kovin helppo mielestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi