Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetyksestä.... Kysymys, apuva!

Vierailija
27.11.2005 |

Vaavi on nyt vajaa 3kk, on alkanut syömään entisen 1-2h välein sijasta 4-5h välein. Tissit on siis aivan täynnä siinä vaiheessa kun vauva haluaa syödä ja maitoa tulvii ja suihkuaa. Siitä neiti saa kauheen hermoromahduksen eikä syö enää mitään. Olen joko pumpannut tai puristanut enimmät pois jotta vauva saa syötyä. Kuinka kauan tässä oikeen menee että maidon tulo alkaa taas vähentyä? Kun on kamalaa katsottavaa kun vauva ei suostu syömään millään, raivoaa vaan tissillä. Ja mitäs sit jos neiti jossain vaiheessa taas alkaa syömään useammin? Sithän se ei riitä??? mä olen tästä nyt ihan pihalla!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pumppaat liiat pois, niin maidontulo ei vähenekään, vaan pysyy ennallaan. Muutamassa päivässä-viikossa muuten pitäisi tasaantua maidontuotannon vastaamaan kysyntää.

Vierailija
2/5 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit esim.ennen imetystä puristaa muutamat maidot vessan lavuaariin tmv,ihan vaan ne ekat jotka suihkuais muuten vauvan naamalle :)

Mulla oli " suihkutissit" koko imetyksen ajan,se ei vaan loppunut ja kummasti sitä alkoi oppiin toimimaan niiden kanssa.

Tsemppiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne muuttuu pian, koita jaksaa. Meillä on käynyt sama juttu n.3kk ikäisenä ja sitten taas 4kk ikäisenä. Vauva " tilailee" maitoa ja rinnat on pihalla että milloin sitä tarvitaan. tasaantuu itsekseen.

Vierailija
4/5 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se sitten jos vauva alkaa taas syömään tiheämmin niin maitoa alkaa tulla sitten taas enemmän. Ainakin mulla toimi systeemi niin.

Vierailija
5/5 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilla sitä, että syöttää samasta rinnasta peräkkäin parilla syötöllä. Niin on ainakin sitten toisella kertaa tyhjempi = maito ei tule niin kamalalla paineella ja on rasvaisempaa.

Lypsää kannattaa vain vähän ja vain tositarpeeseen. Jos lypsät joka kerta ennen imetystä, rinnat luulevat, että kaikki niistä poistunut maito todella tarvitaan eikä maidoneritys/suihkutissiys helpota.