Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä huonompaa minussa siis on kuin vanhemmassa äidissä?! :D

Vierailija
28.08.2012 |

Törmäsin ekaa kertaa täällä ajatukseen että 20+ ikäinen ei ole hyvä äidiksituloikä mulle, ilman perusteluja.

No äidiksi tulin 21-vuotiaana.

Niin paljon noita ihmeellisiä kommentteja nyt lukenut, että kertokaahan mitä minussa on huonompaa kuin naapurin 33v Pirjossa? :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti aletaan haukkumaan kun huomataan ettei keksitä perusteluja. :)

Oma pieni kokemus ei oikein riitäs katsokaas, ehkä seuraavalla kerralla muistatte kun yritätte taas sortaa nuorta äitiä. :) Ette olekaan itse sen parempia.

Vierailija
22/24 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin korkeampaan ikään liittyy monia terveyshyötyjä lapselle. Kun kaksikymppisten äitien lapsista 37 prosenttia oli joutunut hoitoa vaativaan tapaturmaan, nelikymppisten lapsista niin oli käynyt vain 29 prosentille.

Brittitutkimuksen mukaan yli 40-vuotiaana saadut lapset kehittyivät kielellisesti nopeammin ja heillä oli vähemmän sosiaalisia ja tunne-elämän ongelmia kuin nuorempien äitien lapsilla. Tutkimus julkaistiin British Medical Journal -lehdessä.

Jos vaikka tuosta syystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo tutkimukset kerro minusta ja sinusta mitään, niitä on puolin ja toisin. Vähän väliä ne kertovat kaiken ikäisen huonoista ja hyvistä ja niistäkin todella suppeasti, koska kyse on keskimääräisestä tuloksesta. :)

Vierailija
24/24 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin ekaa kertaa täällä ajatukseen että 20+ ikäinen ei ole hyvä äidiksituloikä mulle, ilman perusteluja.

No äidiksi tulin 21-vuotiaana.

Niin paljon noita ihmeellisiä kommentteja nyt lukenut, että kertokaahan mitä minussa on huonompaa kuin naapurin 33v Pirjossa? :)

Mä sain lapseni 15-vuotiaana enkä jaksa miettiä tällaisia kysymyksiä ollenkaan. Ihmisillä on hirveesti mielipiteitä nuorista tai vanhoista äideistä, mamuista ja mamuvastaisuudesta jne. Ei sitä kannata jäädä omaa äitiyttään mittaamaan ja murehtimaan sillä mitä muut ajattelee. Kunhan hoidat lapsesi parhaimpasi taidon mukaan ja voit olla itse tyytyväinen äitiyteesi. Niin varmaan muutkin äidit pyrkii tekemään.

t. nyt jo kohta kolmekymppinen eukko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi