Mistäköhän johtuu, että en koskaan rakastu tummin miehiin?
Tämä on mielenkiintoinen asia. En voisi kuvitellakaan rakastuvani tummaan miehen, ja kaikki ihastukseni ovat aina oleet vaaleita...
Olen vain laittanut merkille tällaisen seikan. Se ei siis koskaan ole ollut mikään kriteeri, tai en ole etsimällä etsinyt vaaleita. Nyt kun asiaa ajattelen, niin tuntuisi vaan jotenkin todella vieraalta ajatella olevansa tummahiuksisen miehen kanssa.
Onko muilla kokemusta, että miehen "väri" vaikuttaisi selvästi valintaan? :D
(Ja tässä ei muuten ole kyse mistään turhamaisuudesta, koska saatan pitää tummia miehiä silti monesti todella komeina. Rakkauteen johtavaa ihastumista en silti voisi kuvitella...kummallista)
Kommentit (9)
Ei tarvitse olla blondi sinisilmä, mutta jos iho on tumma, en edes "skannaa" miestä. Etenkin Afrikan kansalaiset karkaavat skanneristani...
Mutta niin päin että en ole ikinä seurustellut enkä osaisi kuvitella olevani blondin tai punatukkaisen miehen kanssa. Tummahkoja tai tummia on tullut aina poimittua vaikkei mitenkään tietoisesti ole värikriteerejä. Olen itsekin hyvin tumma, mustat hiukset ja oliivinsävyinen iho, ja minun silmään vaaleat miehet näyttää värittömiltä olmeilta, jotenkin laimeilta. Naisilla taas hento blondius on kaunista.
Minä en ole ikinä ihastunut saati seurustellut valkoisen miehen kanssa. Ei sytytä niin mitä sitä väkisin yrittämään.
tässä kyllä lähinnä hiustenväriä.. en siis tummaihoisia. Kieltämättä kuulosti vähän rodusta puhumiselta.
Siis vaalea/ristiverisiin vain ihastun..
Ap.
Onko ap sun isäsi minkä värinen? Entä muut läheiset miehet, entä äitisi?
tässä kyllä lähinnä hiustenväriä.. en siis tummaihoisia. Kieltämättä kuulosti vähän rodusta puhumiselta.
Siis vaalea/ristiverisiin vain ihastun..
Ap.
Ei minua sytyttäisi myöskään tummaihoinen mies, joka olis blondannut hiuksensa. ;) Ulkoisia asioita, mutta useimmiten (ei tietty aina) niiden perusteella ihmiseen kiinnitetään aluksi huomiota.
olen kuullut myös, että nämä geeni/sukulaisuusjutut voivat vaikuttaa..
Isäni on myös aika vaalea, en tiedä sitten voiko johtua siitä. :)
Jostain syystä edes ruskeat silmät eivät kyllä varmasti "haittaisi", vaan minulla ne on nimenomaan ne hiukset, joiden tulee olla vaaleat :D
Ap
Onhan sitä ollut tutkimuksia, joissa on muokattu koehenkilön omasta kuvasta vastakkaista sukupuolta esittävä, ja koehenkilöt ovat kokeneet kuvan henkilön eli "itsensä" erityisen puoleensavetävinä.
anteeksi kirjoitusvirheet! :D