Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljät häät ohjelma. Siis mitä ihmettä oikeasti??!!

Vierailija
27.08.2012 |

Katoin suu auki Neljät häät-ohjelmaa (nyt nelosella). Ihan oikeasti miten joku viitsii _omissa_ häissään käyttäytyä noin?? Mököttää, lähtee kesken kaiken lavalta pois, ja suuttuu siitä leikistä? Plus tuo häävalssi oli jotain niiin noloa.

Ihan säälittävän noloa, jos itse olisin noissa häissä ollut, niin olisin lähtenyt kyllä kesken pois, morsian ajoi kyllä tunnelman niin alas.

Tuntuu että osallistui koko ohjelmaan vain häämatkan takia - mitä ei kyllä ikinä tule voittamaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODELLA noloa morsiamelta.

Oli kyllä muutenkin nolo tyyppi, että huh huh.

Itse en viitsisi omissa häissä noin käyttäytyä, vaikka kuinka huonosti menis. Olis edes vetänyt tekohymyn naamalle eikä lähtenyt karkuun noita leikkejä.

Vierailija
2/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset leikkii aikuista. Ihan järkyttävää meininkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin suurta myötähäpeää.

Vierailija
4/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvänen aika mikä tyyppi!

Vierailija
5/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tu morsian on niin juntti. Ei mitään tapoja, toisen häissäkin oli tyyliin huppari päällä.

Sääliksi kävi puolisoa, joka joutuu omissa häissään saada kiukuttelevaa morsianta paremmalle tuulelle. Ei luoja.

Ja kun yhdellä parilla oli jotain ulkofilettä alkuruokana (vai mitä olikaan, en katsonut kovin tarkkaan) niin tämä kyseinen nainen kommentoi jotain että "miksi näitä läpysköjä pitää täällä olla" tms.

Vierailija
6/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ollut leikkien järjestäjiltäkin hieman epäkorrektia järjestää "sulhasenryöstö" niin, että jotkut naiset tulevat hänet hakemaan kesken häiden. Nuoret pienten lasten äidit ovat usein aika herkkiä näille asioille. Ties vaikka joku niistä naisista olisi ollut miehen exä tms, tai jotain muuta sutinaa.

Minä itse en ymmärrä miten niin monissa häissä morsian on tarkoitus suorastaan nolata, usein sitä tekevät ystävätkin ja bestman seurueineen. Se on morsiamelle tärkeä päivä ja kaikkien pitäisi kunnioittaa tämän toivetta olla illan kuningatar.

Vierailija
7/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä "aikuista" osallistuu kisaan "leikkimielellä" ja sitten toisten häistä ei löydy yhtään mitään hyvää sanottavaa, pelkkää moitetta vain. Kuinka ne viitsivät? Sitten kun voittaja julkaistaan, niin alkaa märinä siitä, kuinka väärä pari voitti. Huoh, tosi lapsellista touhua. Jos ei kestä häviötä, ei kannattais osallistua.

Vierailija
8/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jeesus miten nolo akka tuo Sisko :D Ei ole todellinen! Tajuaako se edes itse miten nolo se on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme