Mies piti sitten työpaikan ryyppyristeilyä tärkeämpänä kuin vauvan rakenneultraa!
Eikä ole edes mikään työhön liittyvä juttu kyseessä vaan pomon kustantama "pikku virkistys syksyyn" joka tuli aika lyhyellä varoitusajalla.
Töiden takia ei päässyt ekaan ultraan eikä nyt sitten tähän toiseenkaan tule.
Tuntuu tosi kivalta hoidella koko odotus yksin,miehellä ei tunnu mielenkiintoa riittävän.
Kaiken lisäksi aikoo mennä omalla autolla satamaan eli saan sitten mennä julkisilla sinne ultraan ja sieltä töihin.
Voi vittu että vituttaa!
Eikä olla edes mitään teini-ikäisiä enää,miehen käytös tosin on.
Kommentit (62)
ennenkuin teet lapsia kyseisen miehen kanssa, löytyy sitä nimittäin aivan kunnollisiakin miehiä ja isiä...
En ole itse kaivannut miestä ultrauksiin, mutta onhan siinä tosiaan se mahdollisuus että paljastuu jotain ikävää, jolloin olisi kiva että toinen ei olisi kännissä jossain bilettämässä. Toisaalta jos meinaa sitten lapsen synnyttyä olla mukana hommassa, niin eihän sitä sitten pitkään aikaan pääse mihinkään.
lasten elämässä mukana, mutta noissa ultrissa harvemmin. Ollaan panostettu sitten niihin päiviin, kun on lapsikin syntynyt. Mä olen selviytynyt hyvin yksinkin ultrassa ja kun oli vanhempia lapsia, niin ei mies olisi ultraan kuitenkaan päässyt, koska hän vahti lapsia.
siellä on ainakin pieni mahdollisuus saada vierasta pillua, toisin kuin ultrassa. Oletko aivan hölmö?
Ja onnea, sä olet selvästi saanut lottovoiton mieheksesi!
Hep, olen sattumoisin myös selvänäkijä ja ennustan ihan veloituksetta että....
....että teillä on tiedossa ero viimeistään 3 vuoden päästä.
ja sehän on viina.Se tuntuu menevän aina kaiken edelle.ap
Ja se ultra kestää 10min, senkö takia pitäisi perua 2pvä muu ohjelma?
Eikö olisi helpointa vaan siirtää sitä ultraa?
Sehän tuhoaa siittiöitä. Toki mokoma kuvsus lietsoo ennakkoon hysteriaa naisiinkin. Eikun punaroselalle bailaamaan ja rentoutumaan, kyllä sitä sitten kerkii hapanta muijaa katselemaan myöhemminkin.
Ei miehelle välttämättä noi ultrat ja vauvat ole niin "tärkeitä". Se ei kuitenkaan tarkoita sitä,etteikö mies rakastais. Miehet usein "kiinnostuvat" lapsesta kun hän on isompi.
Ihan turhaan oottelet sitä aikaa, että lapsi syntyy ja tappelet oikeuksien ja vastuiden ja velvollisuuksien perään vasta sitten. Nyt on varsin hyvää aikaa vielä keskustella ja pyrkiä pääsemään yhteisymmärrykseen myös näistä raskauden aikaisista asioista. Miehen tekee ihan hyvää osata tehdä tiukkoja ja raskaita valintoja jo nyt, ei ole mitään perusteita sille, että miehen pitäisi saada ryypätä ja rellestää vielä raskausaika, kun vaimo valmistautuu jo vauvan tuloon ihan täysin.
No, nuo nyt on tietysti jokaisen parin omia valintoja, mutta koska selvästi et ole tyytyväinen tilanteeseen, niin suosittelen ettet ainakaan nieleskele asioita nyt raskausaikana, koska nuo asenneongelmat tuppaa vaan paisumaan vauvan synnyttyä.
Miten muuten on mahdollista, että mies on vaan itsekseen päättänyt, että hän ottaa auton käyttöönsä (eikä edes siis tarvitse sitä pitkään aikaan!) ja sinä jäät kotiin ilman autoa? Onko se oikeasti miehen auto vai etkö sinä vaan kykene sanomaan, että EI KÄY?
Onko mies mukana kun käyt gynellä?
Ymmärtäisin jos mies tulee 4D ultraan, kun siellä vauva jo tulee realistisemmaksi naamaltaan. Miehen töissäjaksamista auttaa paremmin työvirkistysreissu.
Vaikka sinun elämä pyörii nyt vauvan ympärillä miehelle se on totta vasta kun lapsi syntyy.
Samalla innolla millä vaadit miestä rakenneultraan vaadi miestä hoitovapaalle. Siitä on oikeasti hyötyä jatkoa ajatellen.
T: mies
Vaikka sinun elämä pyörii nyt vauvan ympärillä miehelle se on totta vasta kun lapsi syntyy.
i]
On saada lapsi todeksi miehelle jo raskausaikana.
Se nyt on ainakin nähty mikä on kaikkein tärkeintä ja sehän on viina.Se tuntuu menevän aina kaiken edelle.ap
hankkiutua paksuksi alkoholistille?
Olisit miettinyt kaksi kertaa, vai luulitko että sun paksu mahasi saa hänet lopettamaan?
Huh huh. Niin makaa kun petaa.
Meillä on viisi lasta ja ultrakäyntejä mulla oli kaikkiaan varmaan 50. Mies oli mukana yhden lapsen yliaikaisultrassa. Kyllä mies tajuaa ilman ultraakin, että lapsi on tulossa.
Onko mies mukana kun käyt gynellä? Ymmärtäisin jos mies tulee 4D ultraan, kun siellä vauva jo tulee realistisemmaksi naamaltaan.
Joo kyllähän ne kasvonpiirteet on paljon tärkeämpiä kuin rakenneultra. Eihän sillä nyt ole väliä onko vauva terve tai esim. niin sairas että todennäköisesti kuolee jo syntyessään. Mihinkäs se äiti tarvitsisi miehen tukea jos selviää että vauvalla epäillään jotain vakavaa vammaa. Kyllä se risteily on paaaljon tärkeämpi...
....mutta miettikää jetki miksi ultrassa käydään.
Itselle tuli täysin yllätyksenä ja shokkina kakkosen rakenneultrassa vauvan aivojen kehittymättömyys. Lääkärin naama valkoisena toteama ettätilanneon erittäin vakava eikä vauva selviä oli järkyttävä kestää yksin. Onneksi mies heittäytyi lentokoneeseen välittömästi ja oli jo illalla kotona. Kuolleen vauvan synnytin 3 viikkoa myöhemmin miehen ollessa mukana.
Kyllä on miehenkin ihan hyvä olla mukana näissä isoimmissa jutuissa jo raskausaikana. Asenne että hapan muija murjottaaja ottaa rennosti itöiden lomassa on jotenkin korni ja alentuva.
Pitäisin itsestään selvyytenä että mies lähtee tuonne "pikku virkistys syksyyn" reissulle. Jos itsellä olisi tuollainen tilanne ja mies haluaisi tulla ennemmin ultraan, yrittäisin varmaan viimeiseen asti suostutella ettei tulisi. Eihän tuo ole kuin 5 min ultra jonka voit kertoa miehelle myöhemmin mitä lääkäri sanoi ja mitä siellä näkyi.
On varmaan ensimmäinen lapsi kyseessä? Luulen että sinulle on enemmänkin ongelma se että mies ylipäänsä lähtee ryyppäämään kuin että menee ennemmin sinne. Ultranhan voisi aina siirtää jos sinulle on miehen läsnäolo noin tärkeää.
lasten elämässä mukana, mutta noissa ultrissa harvemmin. Ollaan panostettu sitten niihin päiviin, kun on lapsikin syntynyt. Mä olen selviytynyt hyvin yksinkin ultrassa ja kun oli vanhempia lapsia, niin ei mies olisi ultraan kuitenkaan päässyt, koska hän vahti lapsia.
Kaikilla ei odotus mene kuten Strömsön naisilla, joten niitä ikäviäkin uutisia siellä ultrassa kuulee. Silloin ehkä olisi mukava, jos se läheisin ihminen olisi jakamassa voimakkaita tunteita.
Kaikki ei olisikaan hyvin,niin kurjahan se on,jos pitää yksin se kohdata. Kaikki tuntuvat olettavan,että ultra on läpihuutojuttu,vaikka siellä voi paljastua vakaviakin juttuja. Ei sillä,olen itsekin käynyt yksin ultrassa,mutta ymmärrän kyllä jos ap on loukkaantunut.
Ei paljoa auta, mutta voisiko se mies edes mennä jonkun työkaverin kyydillä sinne laivallensa? Onhan niitä varmaan useampi menossa. Saisit edes auton ultrakäyntiä varten, vaikkei miestä kiinnostakaan tulla mukaan.