e-kontakti Missä vaiheessa miehen voisi olettaa poistavan
seuranhaku ilmon e-kontaktista?
Olemme tapaileet toukokuulta ja aloittaneet vakavamman seurustelun tai ainakin minä luulin että aloitimme vakavamman suhteen kesäkuussa. Mies kuitenkin käy aktiivisesti e-kontaktin sivulla, jopa päivittäin.
Itsellä ei ole ilmoitusta tuolla, mutta ystäväni kertoi että joka päivä on mies pyörähtänyt katsomassa e-kontaktia. On pitänyt silmällä, että poistuuko ilmoitus vai jääkö se kuolleeksi sinne.
Nyt on hiukan paha mieli, kun ystävä kertoi tämän asian minulle.
Odottelenko vain rauhassa, vai mitä tässä tekisi. Pistänkö oman ilmoituksen sinne? Ystävä sanoi että sinne vaan, saa mieskin pitkän nenän.
Mutta, ei sellainen sovi minulle ollenkaan
Kommentit (10)
otappa ystäväsi neuvosta vaarin ja laita oma ilmoitus,,,,,,:))
niin käy katsomassa, toimiaulis nimimerkin.
oli viimeksi ollut linjoilla lauantai-iltana. Itselläni oli sama ongelma, mies piti profiilinsa, vaikka tapaili minua. Koin sen loukkaavaksi ja mies meni vaikeaksi, kun otin asian puheeksi. En ottanut asiaa enää esille, vaikka se minua häiritsi. Myöhemmin suhteen päätyttyä ajattelin asiasta niin, että ilmeisesti halusi vielä katsoa "löytyisikö jotain kiinnostavampaa", eli piti minua ikään kuin "varalla". Voihan tietysti olla, että kun palvelun on tietyksi aikaa tilannut, niin haluaa käydä sitä katsomassa, kun kerran siitä maksaa. Tai ainakin leikkiä mahdollisuudella, että joku supertyyppi ilmaantuu juuri hänen profiiliinsa ja ottaa yhteyttä. Ota nyt noista miehistä selvää...
Miksi et kysy mieheltä suoraan miksi hänellä on yhä aktiivinen profiili? Pahoin pelkään ettei ole varma kiinnostuksestaan sinuun - joten en itsekään käyttäisi turhaa aikaa mieheen jos näin on. Samaiselta palstalta tavannut miehen heinäkuussa ja poistettiin profiilit molemmat samanaikaisesti yhteisesti sopimalla.
Olemme tapaileet toukokuulta ja aloittaneet vakavamman seurustelun tai ainakin minä luulin että aloitimme vakavamman suhteen kesäkuussa. Mies kuitenkin käy aktiivisesti e-kontaktin sivulla, jopa päivittäin.
Itsellä ei ole ilmoitusta tuolla, mutta ystäväni kertoi että joka päivä on mies pyörähtänyt katsomassa e-kontaktia. On pitänyt silmällä, että poistuuko ilmoitus vai jääkö se kuolleeksi sinne.
Odottelenko vain rauhassa, vai mitä tässä tekisi. Pistänkö oman ilmoituksen sinne? Ystävä sanoi että sinne vaan, saa mieskin pitkän nenän.
ei mies ainakaan siviilisäätyään ole vaihtanut eronneesta seurustelevaan
Hyvä deittisivusto - http://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Sinä olet varalla ja etsii parempaa. Minunkin ex aviomies etsi elämänsä rakkautta uudella ilmoituksella heti kihlojemme jälkeen. Mitään mitä nämä elävät suhteessa ei merkitse niille mitään. Ainainen haku päällä.
No jos käy siellä aktiivisesti niin minun mielestä tästä ois syytä keskustella ja tarkistaa missä mennään. Jos on ok etsiä seuraa vaikka te seurustelette niin se oikeushan on sitten myös sinulla. Olisi myös hyvä tietää jos toiselle ei olekaan kyseessä yhtä vakava suhde kun ap:lle
Tämä taktiikka on se missä mies varaa naisen itselleen ja poistaa sen deittimaailmasta. Itse jatkaa kuitenkin toimintaansa kuten ennenkin. Hän vain haluaa yksityisoikeuden kehoosi, ei muuta.
nimimerkki on juuri nyt online!