Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että pahoitin mieleni..

Vierailija
27.08.2012 |

Olen 22-vuotias ja odotan toista lastani. Esikoinen on nyt reilu 1,5v.

Kerroin ystävälleni iloisesti, että olen raskaana jne, ja hän sanoi minulle arvostelevasti kuinka tyhmiä ja ajattelemattomia me olemme, kun lapsia alamme tämän ikäisenä tekemään. Loukkaannuin tuosta jotenkin todella paljon.

Onko tuo ystävältä kauniisti sanottu? ei edes onnitellut :(

En ymmärrä miksi ihmiset ovat vastaan sitä, että saamme toisen lapsemme. Itse olemme todella onnellisia, ja mielestäni meillä on todella onnellinen perhe ja asiat hyvin. Olen lapsen syntyessä 23v. ja molemmilla on koulutus ja töitäkin.

Mikä tässä on ongelma?

Olemmeko LIIAN nuoria? :O

Voi että alkoi masentaa tuollainen kommentti :/

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran löytyy jo koulutus ja ensimmäinen lapsi on hyvin hoidettu. Ymmärtäisin jotenkin kommentin jos ei ole vielä ammattia ja ensimmäinen lapsi kulkee räkä poskella aliravittuna risoissa vaatteissa.

Vierailija
2/3 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kouluttautunut ja ollut muutaman vuoden töissäkin. Talo ostettiin ja alle 30 vuotiaina oli talolainakin maksettu. Toiset ovat niin hukassa elämänsä kanssa ja kuvittelevat muidenkin olevan ja siinä sivussa arvostelevat muiden elämää. Kateuttakin saattaa olla ilmassa. Mulla oli myös muutama tuollainen tuttu. Paasasivat myös siitä, että mä vain makaan kolmen lapsen kanssa kotona, pitää opiskella ja kehittää itseään jne. Sitten kun nuo aikoinaan saivat lapsia, niin olivat kaikki viikonloput äideillänsä syömässä ja helpottamassa omaa elämäänsä eikä puhettakaan opiskeluista. ;-) Osa mun elämän haukkujista on edeleen lapsettomia ja elelevät vieläkin samanlaista elämää kuin silloin parikymppisinä. Elävät viikonloppuja ja hauskanpitoa varten. Itsellä alkaa olemaan lapset sen verran isoja, että pääsen myös mukaan rientoihin, mutta onhan se aika paljon erilaista, kun on ihan erilainen elämä takana kuin niillä ikuisilla bilettäjillä eikä niissä baareissa tule viihdyttyä, kun kotonakin on elämää.

Älä siis masennu, toiset vain ovat tuollaisia. Ole onnellinen omasta elämästäsi ja nauti siitä täysillä! Onnea tulevasta perheenlisäyksestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että "taidampa tästä lähteä kuukaudeksi karibialle, kun lapset ovat jo lentäneet pois pesästä, asuntolaina on maksettu, ja omaa aikaa on vielä vähintään puolet elämästä jäljellä, että hajoa kakkavaippoihisi, buhahaa!"

;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi